Faldet for nabopigen :///

Så spørg om råd herinde!

Faldet for nabopigen :///

Indlægaf GoldenMedusa » fre 17. feb 2017 23:45

Welp, fuck mig...
For like et halvt år siden, flyttede der en ny familie ind i det rækkehus jeg bor i (omtrent 3 "huse" fra mig, ligemeget though). Jeg havde stort set ingen kontakt med dem, ud over de få gange jeg er stødt på moren når jeg går med vores hund og hun går med deres. Jeg ved dog at det er en mor, og hendes to børn, begge på min alder, eller cirka, så omtrent 18.

Her til jul, inviterede de så alle de nære naboer, hvilket åbenbart tæller min far, søster, papmor og jeg med, til noget julehygge. Jeg skulle videre til en komsammen med nogle andre af vores families venner senere, sammen med min søster, så vi var relativt velklædte, og jeg havde alting i orden (jeg så super money ud, i forhold til at det var i midten af juleferien og jeg ikke havde lavet andet end at sove i flere dage). Anyways, vi kommer derned, og det er først super akavet. Jeg havde på det her tidspunkt forsøgt mig med game i et lille stykke tid, dog primært nightgame på barer og klubber, og til gym-fester. Dette var dog ikke noget hvor jeg havde aktivt brugt nogle af teknikkerne, jeg havde mere bare kørt sådan naturligt og så brugt game-teorierne til at give mig selvtillid til bare at have dyb øjenkontakt osv. indtil jeg gik ind. Dette havde virket super godt for mig, men det skal dog understreges at jeg ikke har f-closet endnu :/
Men som sagt, kom vi ind i deres hus, og jeg går lige rundt og hilser på alle, men dog især på naboens datter (igen, det er seriøst det mest bootleg hollywood crush i verden, nabopigen). Hendes bror lod til at læse mig INSTANTLY (har aldrig set en bror træde i overbeskyttende rolle så hurtigt, and i mean, jeg er selv ekstremt overbeskyttende overfor min 15 årige søster) og han steppede ind og begyndte at snakke med mig, for at få mig væk fra hans søster. Efter lidt fik jeg så skubbet ham af vejen, og forsøgte mig med at flirte (MEGET FORSIGTIGT) videre med nabopigen (kalder hende bare HB fra nu)
Hun spurgte så om vi ikke ville se hvordan hendes værelse så ud, da min søster stadig stod tæt på mig, og vi lige havde snakket om indretning i deres hus (det var super akavet, så jeg blev nødt til at snakke om et eller andet hvor alle de gamle naboer også kunne være med). Min søster, hendes bror, HB og mig smutter så ned i hendes kælderværelse, som lignede en fucking tro kopi af mit. Samme layout, samme rod på gulvet, etc. For at soothe den mega akavede stilhed der var lige da hun var færdig med at fortælle om sit værelse, fyrer jeg en ELENDIG joke af om at et værelse ikke roder, men at man bare har højt-organiserede bunker med sjask liggende rundt omkring. HB grinte, min søster slog mig grundet dårlig joke, HB's bror kiggede på mig som om han var ved at synes jeg ikke var så slem alligevel... Men nu kommer den SUPER cheesy del. Da HB grinte, faldt jeg sku lidt for hende. Jeg har aldrig prøvet at have et crush før, så jeg panikkede rigtigt rigtigt meget da det ramte, og prøvede bare at flirte videre som jeg normalt gør. Jeg drillede lidt og jokede, lidt push/pull, etc, men kunne ikke rigtigt gøre noget ordenligt da HB's bror og min søster stadig var med i samtalen. Lige pludseligt ringede min telefon, og det var min mor spurgte hvor fanden vi blev af (jeg var ved at komme for sent til det andet venne-familie komsammen dims jeg skulle til). Dette resulterede så i at min søster og jeg blev nødt til at smutte ret meget ud af det blå, og jeg informerede så HB om at det havde været hyggeligt at møde hende og hendes bror, og alle de formaliteter der. Jeg gik også lige op og sagde pænt farvel til moren (Jeg er et dannet menneske, og jeg ved at hvis jeg skal f-close datteren, gør det ikke noget at moren lidt godt kan lide mig, det er ihvertfald bedre end at hun ikke kan lide mig). Vi smuttede så ret hurtigt.
Men på vej til næste arrangement, siger min søster "GoldenMedusa, hvis du ikke holder op med at flirte med nabopigen, slår jeg dig i pikken næste gang vi ser hende" vi grinede lidt, og jeg spurgte så min søs hvordan hun var såååå sikker på at jeg flirtede, hvortil hun svarer at det var ret tydeligt at jeg gjorde det, og at HB tog ret godt imod det. Dette var selvfølgeligt motiverende and all, men jeg har jo ligesom ikke gjort andet ved det, ud over lige at hilse og smile til HB hver gang jeg ser hende foran mit hus, hvilket nok er, like, 1-2 gange om ugen. Jeg tænkte så over det, og prøvede at brushe det hele af, da "jeg jo forhelvede ikke kan få et crush på en pige, jeg er jo lige begyndt at game....", og da jeg tænkte at det simpelthen var for risky at pursue hende. Alle naboerne er ret tætte, så hvis jeg prøvede at game hende, og så blev afvist af hende, og hun all of the sudden går og prædiker om det til de andre naboer, ligner jeg jo lidt en jeiner.

Nu er det så bare sådan, at jeg, her over de sidste par dage, er begyndt at drømme (jeg drømmer aldrig, og med drømme mener jeg mens man sover, ikke dagdrømme) - og gæt hvad i helvede min underbevidsthed synes er fedt - yes, det er sku da at jeg skal drømme om at være i et forhold eller invitere HB ud. Dette har sådan ret meget påvirket mig, og jeg er begyndt at tænke over det. Jeg tjekkede så lige op på hendes facebook for at se om hun er i et forhold, men det kan jeg ikke se. Til gengæld kan jeg se at hun går i klasse med 2 drenge jeg boede i lejer med på roskilde, som jeg dog ikke kendte på forhånd, men er blevet semi bois med (ser dem ikke rigtigt, da de går på et andet gym, fucking hellerup er fyldt med gymnasier, det ville være meget nemmere hvis der kun var like 1-2). Jeg kunne gå igennem dem for at finde ud af om hun har en kæreste, eller jeg kunne bare approache hende en dag, sådan lidt daygame agtigt (uha jeg kan ikke lide tanken om daygame) og spørge om hun er i et forhold, og om hun kunne tænke sig at tage en kop kaffe eller noget på et tidspunkt.
Jeg kunne også lave et miks, og bruge mine "semi-bois" fra roskilde til at finde ud af om hun er i et forhold, og så tage den derfra, but i'm not sure.
Jeg ved ikke om jeg skal rykke hurtigt, eller om jeg skal vente og se om følelserne glider væk igen, men umiddelbart tror jeg det ikke, da hun bare sådan lidt har ligget i mit baghoved i et par måneder, og bare sådan er ved at emerge noget så grusomt, tak underbevidsthed.
Jeg ved ikke om jeg skal worke et slow game, og flirte over laaang tid ved f.eks. at sidde udenfor og spille guitar(har hørt HB's er glade for dygtige guitarister :P), eller lige ligge og tanne på biltaget en dag til sommer (vores bil er stor nok til det, og jeg plejer at gøre det når jeg er i sommerhus, men det er rigtigt grimt lige at ligge uden tshirt og flexe når hun går forbi haha) og så lade den køre lidt sådan indtil jeg spørger hende ud eller noget.
Som sagt, så aner jeg ikke hvad jeg skal gøre, og jeg ved ikke om jeg bare burde lade det gå, men det tror jeg dog er svært, da jeg, som tidligere sagt, aldrig har haft et crush på nogen før (googlede ovenikøbet crush for at finde ud af om det var det jeg "led af", og det her passer sku nærmest mere til en reel forelskelse), så jeg tror jeg ville have svært ved bare at give op, uden ihvertfald at forsøge først.

Hvad synes i jeg skal gøre? Please hjælp mig magiske pickup community, jeg er far gone, og jeg aner ikke hvad jeg skal gøre :(
P.s. jeg ved godt at det er et super cheesy scenarie, men det ville sku da være meget fedt at have en bolleven (eller evt et fast forhold, who knows) boende 2-3 huse væk :P
"jeg vil gerne videregive et af de bedste råd jeg nogensinde har fået: Lad være med at være så bange, og med det, tak for i aften" - Hans Pilgaard, slutningen af Valentins dag Hvem vil være millionær special
GoldenMedusa
Seargeant O'Hara

Re: Faldet for nabopigen :///

Indlægaf Desire » lør 18. feb 2017 10:29

Lær game? Er det ikke det du er her for? Hvis du havde lært mere, ville du ikke være i tvivl om, hvad du skulle gøre.

Det er ikke forbudt at have følelser for en pige. Om hun så er nabo eller what not. Hvorfor er du bange for at vise din interesse? Der er ikke noget forkert i det.

Der sker ingenting, hvis ikke du tager kontakt til hende. Så der skal du starte...
Der er ingen grund til at forhøre dig om, hvorvidt hun har en kæreste. Det er bare din undskyldning for ikke at tage kontakt. Hvis hun har en kan hun selv melde det ud.

Det er bedre at have prøvet og få et nej end ikke at prøve. Tænk hvis hun en dag blev single og tænkte på dig. You miss 100% of the shots you never take.

Game er btw. ikke underlige teknikker du skal kunne. Teknikkerne er støttekrykker, som hjælper dig til at være en person, du endnu ikke er. Den dag du udvikler dig til denne person, behøves du ingen krykker, for til den tid ligger det til din personlighed at tiltrække og forføre kvinder. Det er hvad du kan opnå med game.
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Geografisk sted: København

Indlægaf GoldenMedusa » lør 18. feb 2017 17:31

Mange tak for svaret, og du har nok helt ret. Jeg tror bare jeg må indse at jeg altså har følelser for hende, og så tage mig sammen og vise min interesse. Jeg ved bare ikke om jeg bør vente lidt, lære game lidt mere (og lade mine workouts betale sig, juleanden sidder hårdt, så jeg er nok faldet fra at være en 7 til at være en 5.5 grundet meget mild dobbelthage)
Eller om jeg bør rykke næste gang jeg ser hende, og bare approache og sige at jeg godt kunne tænke mig at lære hende lidt bedre at kende da jeg synes hun ser super sød ud (er den for forsigtig eller for ligefrem?)
"jeg vil gerne videregive et af de bedste råd jeg nogensinde har fået: Lad være med at være så bange, og med det, tak for i aften" - Hans Pilgaard, slutningen af Valentins dag Hvem vil være millionær special
GoldenMedusa
Seargeant O'Hara

Indlægaf Gregersen » lør 18. feb 2017 18:51

GoldenMedusa skrev:Mange tak for svaret, og du har nok helt ret. Jeg tror bare jeg må indse at jeg altså har følelser for hende, og så tage mig sammen og vise min interesse. Jeg ved bare ikke om jeg bør vente lidt, lære game lidt mere (og lade mine workouts betale sig, juleanden sidder hårdt, så jeg er nok faldet fra at være en 7 til at være en 5.5 grundet meget mild dobbelthage)
Eller om jeg bør rykke næste gang jeg ser hende, og bare approache og sige at jeg godt kunne tænke mig at lære hende lidt bedre at kende da jeg synes hun ser super sød ud (er den for forsigtig eller for ligefrem?)

Lad vær med at gå op i disse ting. Tror du hun går op i om du vejer 77 eller 74.5 ? Nej, piger er fucking ligeglade, de tænder ikke på de samme ting som os mænd.
For hende ligger der meget mere af det i subkommunikationen; ie. hvad siger det om dig at du TØR at udtrykke interessen.

Hvis I har brugt tid sammen er der gode chancer for hun formentligt har det på sinde allerede, da du ikke tør være 110% dig selv, i den situation som du beskriver.

Nej, der er ikke noget galt i bare at approache hende og sige du gerne ivl lære hende bedre at kende. Som naboer vil hun formentlig synes det er mega sødt og starten på en romantisk historie ;-)
Gregersen
Konge af Burma

Indlægaf GoldenMedusa » lør 18. feb 2017 20:27

Mange tak for responsen, jeg vil så lige falde i snak med hende næste gang jeg ser hende, og så se om jeg kan mande mig op til at invitere hende ud, eller om det bliver til en gang smalltalk, og så at jeg inviterer hende ud næste-næste gang jeg ser hende haha

Jeg håber virkeligt at du har ret Gregersen, og at hun anser det som starten på en hollywood style lovestory eller noget, da det sikkert ville gøre det hele lidt nemmere for mig :P
GoldenMedusa
Seargeant O'Hara

Indlægaf Desire » søn 19. feb 2017 13:08

Det kan også være så simpelt, at du fanger hende en dag. Small-talker i 5-10 min og du så siger til hende: "Jeg synes virkelig, at du er behagelig/sød at snakke med. Det må vi gøre igen."
Uden at invitere hende ud. Så det ikke bliver for meget og pushy for hurtigt, men du viser stadig interesse.

Og så langsomt forsøge at eskalere relationen.
Brugeravatar
Desire
T1000

Indlægaf GoldenMedusa » man 20. feb 2017 16:47

Jeg tror jeg ender med at lave sådan en semi slow flirt med hende, og approacher hende næste gang jeg ser hende, bare med lidt smalltalk, og så slutter jeg af med at hun er super sød at snakke med og at vi lige burde adde hinanden på facebook (facebook er dejligt i min alder, og alle er alligevel venner med hinanden, så der er ikke noget ved at adde hende der som er for hurtigt, hvis i spørger mig)
Efter det vil jeg bare approache hende hver gang jeg ser hende, måske 2-3 gange bare med smalltalk, og til sidst vil jeg så invitere hende ud, hvis min interesse stadig er der. Hele ville måske tage et par uger inden jeg inviterer hende på café eller noget

Lyder det som en decent kampplan?
GoldenMedusa
Seargeant O'Hara

Indlægaf Gregersen » ons 22. feb 2017 10:22

Det lyder som en OK kampplan men også en virkelig langsom én hvis du spørger mig :-D

Måske er jeg den utålmodige type, men jeg havde ikke 'spillet' en pige henover et par uger, bare for at invitere hende på café. Det er da sjovere at invitere hende hjem og hænge ud, så er du et sted hvor du rent faktisk har muligheden for at der kan ske 'noget'.
Gregersen
Konge af Burma

Indlægaf Desire » ons 22. feb 2017 11:32

Vis hende din flotte man-cave og hvor flotte bunker med organiseret rod du har
Brugeravatar
Desire
T1000

Indlægaf Gregersen » ons 22. feb 2017 12:18

Desire skrev:Vis hende din flotte man-cave og hvor flotte bunker med organiseret rod du har

:lol: :lol: :lol:

Tror vi har en ny Jeffy in the making! Halv pick-up-gud, halv komiker :D
Gregersen
Konge af Burma

Næste

Tilbage til Er du kørt fast med en pige?