Kiss-Close i byen, Skriver sammen

Så spørg om råd herinde!

Kiss-Close i byen, Skriver sammen

Indlægaf Grisen » ons 8. mar 2017 23:53

Hej PUA'er.

Jeg var i byen i weekenden her i lørdags i SønderBronx hvor jeg nu bor ;-) Havde været til WhiskyMesse i kolding hele dagen, for efter at mødes med en gammel efterskolekammerat.
Vi tager i byen og det er egentlig rimelig kedeligt indtil klokken 03:00 om natten hvor vi smutter ned på den næste bar, og møder min kollega og 2 af hans efterskoleveninder.
Vi spiller et øl-spil hvor min kammerat er ultrolig dårlig til og det forstærker hans brander med 180%. Han begynder at flirte med HB1 (Den ene veninde), og pludselig sidder jeg ved siden af HB2 (kollegas anden veninde).
Vi begynder at small-talke stille og roligt, og da vi egentligt er på vej hjem allesammen skal vi op og hente vores jakker på den første bar. Jeg går og snakker med HB2, og har tidligere sagt noget sukkersødt pis til hende: "Hey du, du virker virkelig sød, kan jeg ikke få et nummer eller et eller andet, for vil vildt gerne snakke med dig igen". Det sagde hun ja til og fik hendes snapchat.
Nå, men på vej over mod den anden bar går vi så og snakker, og det er skide hyggeligt (Det skal siges vi alle er stang-barcardi stive på rulleskøjter).... Dog husker jeg det stadig rimelig godt.
Vi smutter så ind på den anden bar hvor min kammerat så danser med HB2, jeg går så hen og spørger ham fint om jeg må overtage, det må jeg gerne og så danser jeg stille og rolgit med HB2, holder hende på hofterne og egentligt bare snakker imend, stadig meget hyggeligt. Min kammerat spørger så HB2 efter han har kysset HB1 i sin stive tilstand om han må kysse hende, hvorefter hun vender sig om og kysser mig (Sikkert nok for at slippe af med ham), dog bliver hun ved et par gange, og det er et riiigtigt godt kys. Meget sensuelt og ikke noget med at tage hende på røven.
Yes!

Her i forgårs skriver jeg så til hende og og hun svarer med det samme næsten. Vi har så holdt en samtale kørende og til igår aftes. Idag skrev hun så og vi har skrevet sammen.
Dunno, tror jeg er meget dårlig til at være cocky funny når man er småforelsket i tøsen (Hvilket er underligt efter kun 1 aften), så vores samtaler har egentlig været meget casual, og om mange forskellige emner.
Vi havde en god lang snak om politik igår. Her idag har det været lidt kedligere samtaler og da hun begyndte at svare kort skyndte jeg mig at close conversation og sige jeg går i seng for ikke at fucke for meget op ^^.

Idag snakkede vi om film, hun synes det var underligt jeg ikke havde set star wars. Så så jeg en mulighed for en fin invitation, så skrev at så kunne vi da bare aftale at jeg lavede mad og hun tog film med, hvor til hun snakker lidt udenom blabla, den kører lidt blabla, og dropper det uden at det er for akavet, men så samtalen stadig kan fortsætte.

Yes. Overall status er at hun svarer med lange beskeder og det var da også hende der startede med at skrive idag. Hvordan fanden får jeg drejet samtalen ind på noget mere sjovt og flirtende end small talk. For det er fandme det mest røvede nogensinde at skrive om, og virker ikke hvis man vil mødes med damen! ?
Grisen
Gummi Tarzan

Re: Kiss-Close i byen, Skriver sammen

Indlægaf Desire » fre 10. mar 2017 12:19

Lær game? Læs før du spørg... Der er tonsvis af materiale og massere at finde her på forummet.

- hun har allerede kysset dig. Og vist RIGELIGT interesse ved at fortsætte med at skrive med dig. Stop med at skriv og ses med hende. Hvis hun afviger på film hjemme hos dig, er det sikkert fordi hun mangler noget komfort. Foreslå at gå en tur først (gør det tæt på dig uden at fortælle hende det) eller inviter hende med til noget, som du alligevel skal (e.g. shoppe t-shirts og du vil have hendes mening).
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Geografisk sted: København

Tilbage til Er du kørt fast med en pige?