Aftale Fredag med pige fra Tinder

Så spørg om råd herinde!

Aftale Fredag med pige fra Tinder

Indlægaf GoldenMedusa » man 13. mar 2017 21:22

Hey hey, I'm back :P

Jeg har matchet med en hb på tinder, og var ude og drikke kaffe med hende i sidste uge, hvilket gik rigtigt godt, holdte en flydende samtale i 3 timer med kino undervejs, etc.

Vi har nu aftalt at mødes hos hende fredag, hvor vi skal "se en eller anden tv-serie eller film sammen..". Det der tolker jeg pænt meget som om hun vil have jeg f-closer hende.
Har dog to problemer:

Først og fremmest er hun pænt clingy, og virker som om hun forventer et reelt forhold med mig. Jeg er dog ikke frisk på et forhold, da jeg som udgangspunkt aldrig ville komme i forhold med en HB fra tinder. Desuden bor hun simpelthen for langt væk til jeg ville kunne være i et forhold med hende (tager like 1 time at komme hjem til hende). Hvordan får jeg forklaret hende at hvis vi skal være noget som helst, kan det være fuckbuddies eller noget, men ikke et reelt forhold? eller bør jeg bare f-close den og så tage den derfra?

Den anden ting er så, at jeg jo tilfældigvis stadig er meget ung og uerfaren. Og med uerfaren mener jeg at jeg stadig er jomfru. Hvordan får jeg lige klaret den? Altså jeg ved godt hvordan sex fungerer, og jeg har pænt godt styr på den kvindelige anatomi, men er aldrig reelt gået helt ind.
Skal jeg forklare hende at jeg er jomfru inden jeg f-closer, eller skal jeg bare holde min kæft og håbe på at jeg ikke 1. bliver nervøs og ikke kan få den op og stå eller 2. kommer for hurtigt
Jeg føler at hvis jeg fortalte hende at jeg var virgin, ville hun stadig være på til min f-close, og det ville reducere stresset lidt for mig, da jeg så nødvendigvis ikke ville have noget performance anxiety, og nok også sænke hendes forventninger en smule.
Ved dog bare ikke om det er upassende at fyre af, og jeg bare skal f-close hvis jeg får chancen, uden at sige noget om det

hvad siger i?
"jeg vil gerne videregive et af de bedste råd jeg nogensinde har fået: Lad være med at være så bange, og med det, tak for i aften" - Hans Pilgaard, slutningen af Valentins dag Hvem vil være millionær special
GoldenMedusa
Seargeant O'Hara

Re: Aftale Fredag med pige fra Tinder

Indlægaf Gregersen » tirs 14. mar 2017 01:37

GoldenMedusa skrev:Jeg føler at hvis jeg fortalte hende at jeg var virgin, ville hun stadig være på til min f-close, og det ville reducere stresset lidt for mig, da jeg så nødvendigvis ikke ville have noget performance anxiety, og nok også sænke hendes forventninger en smule.

Det tror jeg er meget fornuftigt.

Du nævner hun gerne vil være i et forhold, men så længe hun ikke UDTRYKKER DETTE 110% KLART, så synes jeg ikke du gør noget forkert.
Der er mange svar på dét spørgsmål, men så længe hun ikke har givet et ultimatum a la "hvis vi har sex så skal vi være i et forhold".

Personligt får jeg ofte samme vibe fra kvinder og har stadig lidt svært ved at svare rigtigt på det spørgsmål, men så længe begge parter hygger sig, så synes jeg ikke det er så afgørende.

Jeg valgte lige at svare på den del af det jeg har en mening om. Hvis hun stadig er game så nyd det, nyd hinanden og have a good time.
Eventuelt giv hende en tale a la "jeg siger ikke jeg aldrig kan være i et forhold, men det er bare ikke dér jeg er i mit liv lige nu... blah blah", for at sige det på en pæn måde.
Gregersen
Konge af Burma

Indlægaf Happytalk » tirs 14. mar 2017 14:02

1. ha nu bare sex hvis du får mulighed for det.

2. du kan altid fortælle hende bagefter at du var jumfru, hvis du får lyst.

3. lad være at tænke over det med forhold.. lige nu "dater" i bare. Absolut ikke noget du behøver bekymre dig om de første par måneder....
Nothing to loose.
Find. Seduce. Repeat.

Min Log - Fra de sidste 8+ år i gamet:
http://www.danskpickup.dk/viewtopic.php?f=4&t=2815
Brugeravatar
Happytalk
Godzilla

Indlægaf Kaizer » tirs 14. mar 2017 20:16

Ja, og husk at nyd det imens det stadig er nyt og spændende. Når du har været sammen med et bestemt antal hundrede piger, så er det ikke rigtigt det samme mere. Ikke at det nødvendigvis er dårligere, det er bare anderledes.
"Make it, don't take it, make it, don't fake it."
Brugeravatar
Kaizer
Angel of the Sun

Geografisk sted: Cafeteriet på Faaborg-Cypern Overfarten

Indlægaf Gregersen » ons 15. mar 2017 20:02

Kaizer skrev:Ja, og husk at nyd det imens det stadig er nyt og spændende. Når du har været sammen med et bestemt antal hundrede piger, så er det ikke rigtigt det samme mere. Ikke at det nødvendigvis er dårligere, det er bare anderledes.

Par hundrede?
Det er jeg slet ikke i nærheden af og synes selv min tilgang til kvinder er ved at være ret apatisk.
Gregersen
Konge af Burma

Indlægaf GoldenMedusa » søn 19. mar 2017 03:24

Må vel sige at fredag aften endte med at være ret lærerig for mig
Jeg endte dog ikke med at f-close.

Jeg kom hjem til hende, og det var lidt akavet i starten, men vi endte hurtigt med bare at snakke og sådan
Så rykkede vil til hendes seng, og sad og så netflix sammen. Hun faldt mere og mere sammen i puderne, men samtidig tættere og tættere på mig. Hendes vinkel til mig gjorde det reelt umuligt at gå ind for et kys, men efter 2 timer af mig der forsøgte at eskalere på hvad der til sidst er nærmest desperate measures, blandt andet at lade som om jeg aldrig har set glimmer makeup før, og at jeg lige skulle røre ved det og sådan, fik jeg endeligt rejst hende op i en vinkel hvor jeg kunne gå ind.

Efter at kysse i et stykke tid, prøvede jeg at eskalere lidt med kino på forskellige erogene zoner, men da jeg kom for tæt på hendes bryster lagde hun min hånd op på hendes skulder igen. Jeg tog jo dette som om at jeg ikke skulle eskalere yderligere. Vi fortsatte så bare, og sådan 10 min efter begyndte hun at blive mere og mere aggressiv, og begyndte at gnubbe hendes hænder ret intenst op og ned af mine abs... Jeg var dog stadig af den overbevisning at siden hun ikke virkede som om jeg måtte eskalere tidligere, måtte jeg sikkert stadig ikke eskalere. Probably lidt dumt, but well
Pludseligt trak hun væk, og lagde sin pande mod min i like et minut, og blev ved med at vinkle sig på en måde hvor jeg ikke kunne gå ind og fortsætte, men derimod holdt mig fast mod hendes pande. Hun gjorde dette et par gange, til min store forvirring haha
Vi kyssede så bare videre, nok i alt i 3 timer, inden vi stoppede og snakkede videre, hvor jeg så endte med at tage hjem måske 45 min efter.

Jeg har jo fundet ud af et par ting om mig selv igår. Først og fremmest, er jeg dårligere til at eskalere forbi kys end jeg havde regnet med. Jeg følte også at jeg blev udsat for ret mixed signals, hvilket nok har throwet mig lidt off, men jeg burde bare have forblivet selvsikker tror jeg.

Hvad skulle jeg have gjort anderledes for at være kommet videre, og hvad fanden betød de gange hun lagde panden mod mig og bare ventede? Jeg er en fucking noob til det her skal i huske, so no hate haha
"jeg vil gerne videregive et af de bedste råd jeg nogensinde har fået: Lad være med at være så bange, og med det, tak for i aften" - Hans Pilgaard, slutningen af Valentins dag Hvem vil være millionær special
GoldenMedusa
Seargeant O'Hara

Indlægaf Desire » søn 19. mar 2017 10:11

Ja havde du været mere selvsikker havde det ikke været noget problem.

Du taler om vinkler, som forhindrer dig i at kysse osv. Fortæller mig langt mere om din usikkerhed. Du kan jo bare hive hende ind til dig.
Men det er ok at være ny.
Du skal bare indse, at alle de begrænsninger du så her, kun er dine limiting beliefs, fordi du ikke ved, hvad du skal gøre.
Du bliver mere selvsikker med tiden og så kører det langt nemmere.
Og altså, fordi hun fjerner dine hænder, betyder det jo ikke, at hun ikke vil. Det er en leg. Det betyder bare, at hun ikke vil spille let. Så snart hun ligger og nusser dig intenst, så ved du altså, at hun er mere end klar.

Et par generelle tips:
1. Kvinder vil gerne have du tager styringen. Prøv at være ham, der leder slaget. Men det kræver selvtillid.
2. Det er ikke farligt at eskalere. Det værste der kan ske er, at hun ikke vil kysse dig. So what. Gå efter det i stedet for at vente to timer.
3. Lad være med at bruge dårlige undskyldninger, som at se hendes makeup og en masse bullshit. Hun er ikke dum og ved godt, hvad du laver. Så hellere verbaliser, at du er nervøs, men har lyst til hende.
4. Hvis hun fjerner din hånd fra sin krop, gør du det samme senere med hende. Med et glimt i øjet.
5. Hvis du kan så brug dine ord. Du kan komme så ufatteligt langt ved at snakke med hende, fremfor at skulle røre hendes bryster. Det sidste tænder hende nok mindst.
6. Hver gang hun afviser (mildt), altså fjerner dine hænder. Så venter du kort. Og fortsætter igen. Vedmindre hun siger helt stop. Men det er jo ikke tilfældet, når hun gerne vil kysse.
7. Vedmindre en kvinde er jomfru, så er de altså ikke interesserede i at nøjes med at kysse dig og røre dig. Hun vil have din pik dybt op i sig. Og det kan ikke gå for hurtigt. Du skal bare gøre dig fortjent til det.
8. 'Kaizer' herinde, har haft sex med adskillige kvinder, få minutter efter, at de træder ind i hans lejlighed - selv om det er første gang de ses.
Din største modstander er manglende selvtillid og limiting beliefs.

Keep doing what your doing.
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Geografisk sted: København

Indlægaf GoldenMedusa » man 20. mar 2017 20:15

Amatøren i mig bliver nødt til at spørge hvordan jeg skal eskalere yderligere
Både når vi er sammen, og hvordan jeg får sat et nyt meet up med hende, preferably hos hende, da hun har egen lejlighed og jeg ikke har
GoldenMedusa
Seargeant O'Hara

Indlægaf Desire » tirs 21. mar 2017 17:55

Det simple svar er, at du skal lære game. Sæt dig selv ind i stoffet.

Et godt sted at starte er her: viewtopic.php?f=21&t=961
Og her er metoden beskrevet (hvordan når man målet): viewtopic.php?f=21&t=3846

Læs erfaringer og råd fra de som har styr på det -> prøv det af IRL -> reflekter over resulratet -> repeat.
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Geografisk sted: København

Indlægaf GoldenMedusa » tirs 21. mar 2017 19:12

Tak for svaret :)
Lille update:
Har snakket en del med hende nu her siden i fredags, og synes hun har været lidt sværere at holde samtaler kørende med, kan godt være fordi snapchat samtaler er pænt overfladiske og sådan, men altså...
Fik dog snakket os ind på emnet om at mødes igen, hvor jeg foreslog en tur i biografen eller noget, self med henblik på at tage hjem til en af os bagefter, men til dette svarede hun at hun ikke rigtigt er til biografen, og hellere bare ville se en film hjemme hos en af os, så det er vel et win.

Jeg arbejdede mig så hen imod at finde en dag, Men alle mine forslag, henholdsvis den her weekend og næste weekend, er blevet brushed off, da hun skulle til forskellige fødselsdage og sådan
Problemet er bare at jeg tager ud og rejser i weekenden hvor hun kunne, og hun så rejser igen lige da jeg kommer hjem, så der altså er mindst 4 uger før vi kan mødes hos en af os, eller foretage os andet end måske at drikke kaffe en dag.
Skal jeg bare admit defeat og gå videre til den næste? eller skal jeg forsøge at holde tiltrækkelsen levende indtil om 4 uger(og selvfølgeligt få aftalt en konkret dag hvor jeg kigger forbi hos hende eller omvendt)? Evt. ved at drikke kaffe med hende et par gange eller noget om eftermiddagen :)
GoldenMedusa
Seargeant O'Hara

Næste

Tilbage til Er du kørt fast med en pige?