Aftale Fredag med pige fra Tinder

Så spørg om råd herinde!

Re: Aftale Fredag med pige fra Tinder

Indlægaf Desire » tirs 21. mar 2017 20:59

Okay nu får du alligevel lidt direkte respons på din situation...

- Undgå biografen: Fokus er ikke på jer. I er begge optaget af noget andet end hinanden. Og selv om i sidder ved siden af hinanden og du kan berøre hende, så er det mere unaturligt. Find i stedet på noget, hvor i kan snakke mere. Det gør, at i udvikler jeres relation, og desto bedre hun kender dig, desto mere tryg bliver hun ved dig = klar på sex. OG desto bedre kan du vise hende, at du er en cool fyr.

- Undgå at skrive for meget: Hvis du investerer for meget i starten, kan det skræmme hende lidt væk. Forestil dig, at hun er en kat. Hvis du viser for tydeligt, at du vil lege med katten, så gider den ikke. Hvorimod, når du er mere reluctant, så vil katten hellere end gerne lege.
Af samme grund kan det være en fordel at beskæftige dig med noget andet end hende. Læg en masse planer. Se andre venner. Tag lidt oftere i fitness. Sørg for at have et travlt skema. Det vil gøre, at du er mindre "needy" overfor hende. Det vil også gøre, at hun via din snap kan se, at du ser andre og har det sjovt UDEN hende. She's missing out. Desuden vil dit mentale mindset bliver mere abundant (dvs. du vil have overskud, og være mindre needy).

Hvis du har inviteret hende ud for meget, og hun bliver ved med at sige nej uden at lægge op til en ny dag, så har du allerede tabt en del værdi overfor hende. Det er DIG, der kæmper for at få hendes opmærksomhed. Dit mål er altid at vende det mere den anden vej, og som minimum 50/50.
Det du kan gøre er, at lave en halv aftale, og så lade som om, at du aflyser. På den måde kan du dreje pladen rundt. Du kan også bare give mindre lyd fra dig, og i stedet for at invitere hende ud på noget, hvor dating/kys/sex ligger meget i kortene, så inviter hende med til noget meget mindre seksuelt betonet. Hvis du skal ud at shoppe t-shirts, så sig, at du har brug for hendes mening, og om hun ikke kommer med og hjælper dig.

Desuden så hæng ikke for meget ved tasterne. Svar ikke for hurtigt. Som sagt; lav noget andet. Og hvis hun siger nej til en dato, så lad være med at svare med det samme. Eventuelt kan du helt lade være med at svare, og så starte en samtale op en halv dag eller en dag senere, hvor du helt lader som om, at det sidste kommunikation aldrig fandt sted.

Altid skriv uformelt til en pige. Altså aldrig noget; "hej XXXX.. bla bla." Skriv som om, at hun er en af dine venner, og som om i lige har haft en lang snak. Som om, at du starter midt inde i en samtale.

I forhold til det med kaffe så tja.. ja.. måske. Jeg ville nok mindske kontakten først og fremmest. Og herefter; hvis ikke hun vil sætte tid af til en hel dag (eller kan......), så er en time eller to da også fint? Eventuelt kan du jo ringe og spørge om hun ikke skal være med til en lille ting en dag. Jo mere hun ser dig og jo flere steder, jo større sandsynlighed er der for, at du kan få hende med i seng.

Mht. at hun ikke har tid -> alle har ALTID tid, hvis man prioriterer det højt nok. Det er et tegn på, at hun er tilbageholdende. Find ud af hvorfor eller hvad du kan gøre anderledes.

Overvej at ringe i stedet for at skrive.

Altså:
- Hvis hun fejer en invitation af banen, uden at foreslå en selv, så fortsæt ikke med at invitere. Så er hun jo ikke interesseret nok. Du er nødt til at skifte strategi.
- Pas på med at invitere for ihærdigt til noget intimt jer to. Start eventuelt ud med noget mere casual (gåtur, whatever) og så kan du altid tage hende hjem bagefter. Gør det let for pigen at sige ja og være sammen med dig. Kvinder har noget, vi kalder for ASD; Anti-slut-defense. Hun vil ikke føle sig nem.
- Brug din tid på andet end hende. Eventuelt andre piger. Lad hende ligge i noget tid og prøv så igen. Sørg for at have det sjovt uden hende.

Alle de her ting er mere eller mindre for én ting; at gøre det nemmere for hende at sige ja. Det er næsten det samme som at være sælger.
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Geografisk sted: København

Indlægaf Kaizer » tirs 21. mar 2017 22:10

Det virker ikke til at du er ude og møde nok piger til ikke at kunne skelne dem fra hinanden.

Fx er der en pige, som går igen i dine posts, hvilket imo er komplet sindsygt.

Da jeg startede ud og opdagede, at man kunne blive god til det her, tog jeg det s-e-r-i-ø-s-t og gik ud.

Jo flere førstehåndsoplevelser man får med flere piger, desto bedre bliver man.

Jeg knaldede 50 piger på 8 måneder sidste år, allesammen på omkring ca. 10 min fra første møde, fordi jeg fulgte processen.

Jeg har haft 5 trekanter året efter, fordi jeg fulgte processen. Det gør 99% af jer herinde ikke.

Hvilket også er fair nok, men så lad være med at kom og påstå, at I vil noget som helst. Bare giv op i stedet.

Jeg laver ikke andet end at gentage mig selv herinde. Det er altid det samme, og jeg er ærligt talt træt af det.
"Make it, don't take it, make it, don't fake it."
Brugeravatar
Kaizer
Angel of the Sun

Geografisk sted: Cafeteriet på Faaborg-Cypern Overfarten

Indlægaf Desire » tirs 21. mar 2017 23:51

Den dag jeg også bliver ligeså træt bliver det et meget stille forum :D..

5 trekanter. Gud det viste jeg ikke engang. Og jeg har stadig ikke haft én. Jeg må i gang!
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Geografisk sted: København

Indlægaf Thebond » ons 22. mar 2017 21:33

Kaizer skrev:Det virker ikke til at du er ude og møde nok piger til ikke at kunne skelne dem fra hinanden.

Fx er der en pige, som går igen i dine posts, hvilket imo er komplet sindsygt.

Da jeg startede ud og opdagede, at man kunne blive god til det her, tog jeg det s-e-r-i-ø-s-t og gik ud.

Jo flere førstehåndsoplevelser man får med flere piger, desto bedre bliver man.

Jeg knaldede 50 piger på 8 måneder sidste år, allesammen på omkring ca. 10 min fra første møde, fordi jeg fulgte processen.

Jeg har haft 5 trekanter året efter, fordi jeg fulgte processen. Det gør 99% af jer herinde ikke.

Hvilket også er fair nok, men så lad være med at kom og påstå, at I vil noget som helst. Bare giv op i stedet.

Jeg laver ikke andet end at gentage mig selv herinde. Det er altid det samme, og jeg er ærligt talt træt af det.

"fulgte processen"

Hvilken process?
“You are in prison. If you wish to get out of prison, the first thing you must do is realize that you are in prison. If you think you are free, you can't escape.”
Brugeravatar
Thebond
Happy Meal

Geografisk sted: Litchi juice

Indlægaf Kaizer » fre 24. mar 2017 17:04

"Make it, don't take it, make it, don't fake it."
Brugeravatar
Kaizer
Angel of the Sun

Geografisk sted: Cafeteriet på Faaborg-Cypern Overfarten

Indlægaf Hebi » lør 22. apr 2017 09:03

Kig på Dicarlos Escalation Ladder, omkring seksuel eskalering. Den har virket for mig på selv nogen af de mest genstridige piger, ifh. til at opnå f-close.
Hebi
Seargeant O'Hara

Foregående

Tilbage til Er du kørt fast med en pige?