God kemi men pludselig ingen svar på beskeder

Så spørg om råd herinde!

Re: God kemi men pludselig ingen svar på beskeder

Indlægaf chrisjv » tirs 7. feb 2017 15:46

Jeg er player ikke psykolog eller hjerneforsker så ikke spørg mig. Jeg har prøvet voodoo-boodoo-hoodoo crap med alt, og intet har virket udover dengang min mor betalte en prof for det så jeg kom af med min hundeallergi.

Lad mig fortælle dig hvorfor det ikke virker, fordi du siger det ikke virker.. Der er ingen anden forklaring. Hjernen har utrolig mange kræfter hvis du virkelig tror på aliens vil du begynde at se aliens inde i din egen stue, så kraftfuld er hjernen det er noget jeg har opdaget fra egen erfaring, ingen kunne fortælle mig det, fordi hjernen fokusere præcis på dens beliefs og ser hvad den vil se. Når man ved det kan man ikke gå rundt og drille folk fordi de tror på videnskab, religion eller aliens. Fordi hjernen vil hurtig finde en forklaring på "hvorfor den har ret"..

At indse dette kalder nogle for åbenbaring (indien), i kristendommen kalder man det for "the grace of god". Der er intet højere i dette univers end hjernen, og alt der er skabt er skabt inden i hjernen. Så på en måde kan man sige ens overbevisning kan ændre hele verdenen.

I bund og grund handler det om at 100% tage ansvar for sit eget liv, du er skyld i dit eget liv godt som ondt fordi du tænkte på det. Hvis du vil lave en test kan jeg bevise det for dig, det vil tage 1-2 mdr.

Derfor når man har en sang på hjernen, så begynder man at høre den hele tiden. Fordi uden hjernen ville det hele blot være mønste, men med hjernen giver vi disse mønste liv. Når du indser disse ting vil nogle få spg forsvinde såsom:
Hvem har skabt mig?
Hvem har skabt universet? osv osv

Jeg ved at jeg er skyld i min egen skæbne, jeg er skyld i alt det gode såsom det dårlige alle mine overbevisninger osv osv.

Så hvad du tror på vil du se som sandheden og alt andet som bullshit, og du vil bare erstattet en ny overbevisning med den gamle indtil du dør. Det er det eneste. Hvad du tror på vil vise sig som sandhed og dette gælder for alle mennesker. Det er derfor man ikke kan overbevise folk om noget, fordi de ser præcis den sandhed de tror på.

Men det handler om at tage ansvar du skabte selv din AA fordi du valgte at tro på AA. Ligesom nogle skabte gud fordi de valgte at tro på ham. Jeg har selv troet på det hele men har frigivet det igen fra mit system, så nu tror jeg på ingenting. Det er derfor jeg kan sige i alle har ret imens ingen havde ret, så alle muligheder er åbne :D

hvis einstein var her havde jeg pisset på ham, hvis han virkelig var så klog ville han forstå hvad jeg sagde.
We're all gonna make it brah
Brugeravatar
chrisjv
Witch King of Angmar

Geografisk sted: I'm not your teacher, excuse me..

Indlægaf kosteskaft » tirs 7. feb 2017 18:44

chrisjv skrev:Jeg er player ikke psykolog eller hjerneforsker så ikke spørg mig. Jeg har prøvet voodoo-boodoo-hoodoo crap med alt, og intet har virket udover dengang min mor betalte en prof for det så jeg kom af med min hundeallergi.

Lad mig fortælle dig hvorfor det ikke virker, fordi du siger det ikke virker.. Der er ingen anden forklaring. Hjernen har utrolig mange kræfter hvis du virkelig tror på aliens vil du begynde at se aliens inde i din egen stue, så kraftfuld er hjernen det er noget jeg har opdaget fra egen erfaring, ingen kunne fortælle mig det, fordi hjernen fokusere præcis på dens beliefs og ser hvad den vil se. Når man ved det kan man ikke gå rundt og drille folk fordi de tror på videnskab, religion eller aliens. Fordi hjernen vil hurtig finde en forklaring på "hvorfor den har ret"..

At indse dette kalder nogle for åbenbaring (indien), i kristendommen kalder man det for "the grace of god". Der er intet højere i dette univers end hjernen, og alt der er skabt er skabt inden i hjernen. Så på en måde kan man sige ens overbevisning kan ændre hele verdenen.

I bund og grund handler det om at 100% tage ansvar for sit eget liv, du er skyld i dit eget liv godt som ondt fordi du tænkte på det. Hvis du vil lave en test kan jeg bevise det for dig, det vil tage 1-2 mdr.

Derfor når man har en sang på hjernen, så begynder man at høre den hele tiden. Fordi uden hjernen ville det hele blot være mønste, men med hjernen giver vi disse mønste liv. Når du indser disse ting vil nogle få spg forsvinde såsom:
Hvem har skabt mig?

Jeg ved at jeg er skyld i min egen skæbne, jeg er skyld i alt det gode såsom det dårlige alle mine overbevisninger osv osv.

Så hvad du tror på vil du se som sandheden og alt andet som bullshit, og du vil bare erstattet en ny overbevisning med den gamle indtil du dør. Det er det eneste. Hvad du tror på vil vise sig som sandhed og dette gælder for alle mennesker. Det er derfor man ikke kan overbevise folk om noget, fordi de ser præcis den sandhed de tror på.

Men det handler om at tage ansvar du skabte selv din AA fordi du valgte at tro på AA. Ligesom nogle skabte gud fordi de valgte at tro på ham. Jeg har selv troet på det hele men har frigivet det igen fra mit system, så nu tror jeg på ingenting. Det er derfor jeg kan sige i alle har ret imens ingen havde ret, så alle muligheder er åbne :D

hvis einstein var her havde jeg pisset på ham, hvis han virkelig var så klog ville han forstå hvad jeg sagde.

Hjerneforskere er faktisk kommet til den erkendelse at vi ikke har fri vilje. Det er en illusion.

https://www.youtube.com/watch?v=pCofmZlC72g

(nu hvor vi er gået ud af den tangent :) )
kosteskaft
Fætter kanin

Indlægaf Thebond » tirs 7. feb 2017 19:12

chrisjv skrev:Jeg er player ikke psykolog eller hjerneforsker så ikke spørg mig. Jeg har prøvet voodoo-boodoo-hoodoo crap med alt, og intet har virket udover dengang min mor betalte en prof for det så jeg kom af med min hundeallergi.

Hvem har skabt mig?

Jeg er enig med dig i, at vi har beliefs, og ser verden forskelligt. AA er uplært af samfundet. Men er uneig i at jeg har valgt at tro på AA. Og hvis vi skal gå helt i dybden, så er AA oplært af forældre. Vores self-esteem og hvad vi tror vi kan og må beliefs er opstået af vores forældre. Fear of Rejection er oplært af forældre. Næsten alle har haft forældre, hvor de har rejected dig grovt.
Hvordan? I din hjerne har du noget der hedder hippocampus, der gemmes alle dine experience/beliefs. Og det meste er fra childhood. Når du skal face en situation, predicter din hjerne, hvad der vil ske baseret på tidligere experiences der er er i din hippocampus.

Nu når du har nævnt AA også.

Hvorfor har vi AA? Jeg ser heller ikke kvinder bare kunne åbne for tilfædige folk komfortablt, de har sku også fear of rejection.

Det stammer fra, dine forældre når du ville snakke med dem og så sagde de:

"Ikk lige nu Peter, vi har ikke tid!"
"Gå ind i dit værelse peter vi har ikke tid til dig nu"
"Smut med dig Peter, mig og far skal se TV"

Dette er rejection. Og hvorfor har vi angst for rejection? Det kan da være lige meget hvad forældrene sagde, men ikke alligevel.

Fordi rejection som barn betyder: No Love > my parents do not want me > who will take care of me? > no food, water > I will not survive.
Du var afhængig af dine forældre, så det er en logisk survival mechanism.
Fear of rejection er fear of death i virkeligheden, du var bange for dine forældre ville efterlade dig, og så vil du ikke klare dig selv og dø.

Og nu som voksen, hvergang du så skal åbne en pige, så kigger hjernen tilbage på det her, og derfor får man approach anxiety, det er simpelt. En survial mechamism, der er unyttig når du er voksen.

By the way, det der med chase igen. Sorry Effortless life det er ikke vejen til sucess. Alle de rige derude har kæmpet hårdt for at få den økonomi de har. Nogle tror bare, de er heldige de fandt en ide osv. Nej, det handler ikke kun om at finde en ide.

Her forklar jeg lige igen, hvorfor jeg ikke er en fan af PUA´s, når vi nu snakker om AA.

Der mange PUA´s der siger at man aldrig vil komme over sin AA, mange har sagt herinde at de stadig har AA, og at man vil altid føle noget AA, bullshit! Og du skriver selv at du ikke har AA, det passer fint. Jo man kan godt komme AA over, og blive 100% komfortabel med at åbne piger over det hele.
Problemet er at det PUA´s de gør er self-torture på AFC´er. Der er mange coaches der presser AFC´er til at gøre det de er bange for, og det er ikke godt. Det er ligesom at tage et grafikkort og overclocke det på maks, og så er det ved at brænde sammen.
Det er spild af energi at presse dig selv, til AA. Det er ligesom at tage to fingere og presse dem mod hinanden hårdt. Hvis hjernen ikke vil, så vil den altså ikke.

(bruger metarfor nu) Det PUA´s opnår ved at presse folk, det er at bygge en bro, oven på AFC's originale belief der skabte AA. Så når broen er bygget, så er broen som er desire altså følelsen desire, er så stærk at den vinder over fear, derfor er det muligt at approahce selvom man har AA. Men lige så snart man har været ude i noget skidt i livet, så vælter denne bro, og så har man den samme AA som før.
Fordi den har aldrig ændret sig, du har bare bygget en bro oven på den, så du går oven på den, og AA vil ikke gribe fat i dig, men du vinker til den, dens lava gør dig varm, og du ryster og er nervøs men du går gennem den fra en højde, lavaen rammer dig ikke mere og du kan snakke til pigen alligvel, selvom du er lidt nervøs. Men efter krisen i dit liv er den smadret igen. Så vil lavaen ramme dig igen, når du skal tale til piger.
AA har altid været den samme, du har bare fundet en vej at gå igennem den (det er sådan mange PUA´s løser dette problem). Men ikke helt, fordi du stadig føler noget frygt. Hørte også nogen der kendte Neil Strauss, at han også stadig har AA.

Og som du siger AA findes ikke. Rigtigt. AA er opfundet af PUA community. Frygt af at approache kvinder eller folk, er bare en stimulus følelse der kører på kommando, baseret på en belief du lærte af dine forældre.
“It is very difficult also to sacrifice one's suffering. A man will renounce any pleasures you like but he will not give up his suffering.”

Billede
Brugeravatar
Thebond
Happy Meal

Geografisk sted: Liberalt sted

Indlægaf chrisjv » ons 8. feb 2017 04:35

Du ser den verden du beskriver, vi alle ser en forskellige verden. Mange mener vi er et produkt af samfundet, jeg vender den 180 grader og siger samfundet er et produkt af dig. Istedet for at du blot er en der reagere er du den der skaber reaktionen. Dette giver dig fuld kontrol over dit liv istedet for at du laver dit liv kontroller dig. Du vælger selv om du vil tro på hvad jeg siger eller ikke, men jeg kan fortælle dig begynder du at tænke over hvad jeg siger til dig vil du begynde at se det som sandhed, fordi ja det er sådan hjernen virker som jeg har beskrevet. Men om du vælger at se det eller ikke er faktisk det samme hvis du forstår hvad jeg siger :roll:

Så jeg siger at børn der er født med div sygdomme, selv er skyld i det ? ja. Men hvis du forstår hvad jeg siger, vil du ikke mene dette er en brutalt statement men et godt statement fordi jeg giver dem kræfter istedet for at tage kræften væk fra dem.

Du kan sige "Jeg begyndte at tage stoffer fordi mine forældre tog stoffer og det lå i mine gener" eller du kan sige "mine forældre tog stoffer fordi jeg tog stoffer, og jeg er skyld i at spinne the wheel" dette får dig til at være mere opmærksom på disse valg du tager, fordi dine valg påvirker ikke kun dig men også resten af befolkningen på en eller anden måde.

Dette jeg skriver er nok noget af det smukkeste den her verden har set, fordi når du ender til den konklusion vil du ikke se nogle er under eller over dig. Vi alle er en del af den samme process og fordi du går til højre skal andre gå til venstre fordi ellers ville du ikke kunne kende forskellen på højre og venstre.

Men kedeligt ja? fordi du har allerede det du søger, den eneste grund du ikke har det er fordi du mener du mangler det.
Brugeravatar
chrisjv
Witch King of Angmar

Indlægaf Thebond » ons 8. feb 2017 14:24

chrisjv skrev:Du ser den verden du beskriver, vi alle ser en forskellige verden. Mange mener vi er et produkt af samfundet, jeg vender den 180 grader og siger samfundet er et produkt af dig. Istedet for at du blot er en der reagere er du den der skaber reaktionen. Dette giver dig fuld kontrol over dit liv istedet for at du laver dit liv kontroller dig. Du vælger selv om du vil tro på hvad jeg siger eller ikke, men jeg kan fortælle dig begynder du at tænke over hvad jeg siger til dig vil du begynde at se det som sandhed, fordi ja det er sådan hjernen virker som jeg har beskrevet. Men om du vælger at se det eller ikke er faktisk det samme hvis du forstår hvad jeg siger :roll:

Så jeg siger at børn der er født med div sygdomme, selv er skyld i det ? ja. Men hvis du forstår hvad jeg siger, vil du ikke mene dette er en brutalt statement men et godt statement fordi jeg giver dem kræfter istedet for at tage kræften væk fra dem.

Du kan sige "Jeg begyndte at tage stoffer fordi mine forældre tog stoffer og det lå i mine gener" eller du kan sige "mine forældre tog stoffer fordi jeg tog stoffer, og jeg er skyld i at spinne the wheel" dette får dig til at være mere opmærksom på disse valg du tager, fordi dine valg påvirker ikke kun dig men også resten af befolkningen på en eller anden måde.

Dette jeg skriver er nok noget af det smukkeste den her verden har set, fordi når du ender til den konklusion vil du ikke se nogle er under eller over dig. Vi alle er en del af den samme process og fordi du går til højre skal andre gå til venstre fordi ellers ville du ikke kunne kende forskellen på højre og venstre.

Men kedeligt ja? fordi du har allerede det du søger, den eneste grund du ikke har det er fordi du mener du mangler det.

Okay, men hvordan er det så hjernen virker, hvad skal jeg gøre som du siger, for at have kontrol over mit liv. Du har kun nævnt at voodoo-boodoo-hoodoo crap har hjulpet dig i nogle ting? Ellers ikke mere. :)
“It is very difficult also to sacrifice one's suffering. A man will renounce any pleasures you like but he will not give up his suffering.”

Billede
Brugeravatar
Thebond
Happy Meal

Geografisk sted: Liberalt sted

Indlægaf chrisjv » ons 8. feb 2017 15:38

Du spørg hvordan kan jeg få styr på mig liv. Stop med at stille spørgsmål og du har ikke flere problemer.
Brugeravatar
chrisjv
Witch King of Angmar

Indlægaf buen » fre 24. mar 2017 16:19

chrisjv skrev:thebond du er latterlig, vi er alle forskellige og voodoo-boodoo-hoodoo crap virker på nogle, måske ikke på dig og ikke mig, men jeg kender folk det har hjulpet rigtig meget. Min mor f.eks fik en psykose da hun var 21 år, fra hun var 21 til 40 turde hun ikke gå udenfor en dør, hun prøvede alle psykologer fra hele kongeriget ingen hjalp, så prøvede hun voodoo-boodoo-hoodoo crap og hun kan komme ud blandt folk, have venner og et normalt liv nu.. Det har virket i 12 år ca. Medicin hjalp ikke, og ingen psykolog kunne hjælpe hende.

Richard var opfinderen af voodoo-boodoo-hoodoo crap og kunne ikke kurere sin egen coke afhængighed, men voodoo-boodoo-hoodoo crap har hjulpet andre. Det er dog ikke en teknik jeg mener som burde være tilladt og sælge som det "vidunder drug" de claimer det er, men sådan er markedsføring, nogle gange claimer firmaer at de kan give dig vinger.

Jeg snakker om innergame som intet fra mit perspektiv har med voodoo-boodoo-hoodoo crap at gøre, fordi voodoo-boodoo-hoodoo crap handler og ydre begivenheder derved er det outergame. AA findes ikke og jeg har det ikke og har aldrig haft det, AA er en tildstand i hjernen der er sket igennem langtids programmering og future projections frygt.

Lad mig fortæller dig hvad innergame jeg snakker om. Jeg ser en pige, jeg tænker hende vil jeg kneppe.

Der går 2 timer, jeg ser pigen igen, der går 3 timer igen jeg ser hende 200km væk fra første sted men stadigvæk.. Jeg har set samme pige 3 gange på 1 dag over en radius over 500km hvor er din videnskab henne der?

Det skal lige siges, hvad har jeg været herinde i hmm 12 år nu ? RSD og mystery er 10 år siden.. har ikke lyttet til dem siden.. Fordi jeg får altid hvad jeg vil ha altid. Det er ikke voodoo-boodoo-hoodoo crap men bare sådan hjernen virkelig virker.. og det er derfor dine videnskabsmænd altid har ret, og folk gav dem ret.. de havde et stort ego der skulle opfyldes, i realiteten som du snakker om, er der ikke rigtig eller forkert blot en blanding af en masse mønstre. intet andet

Jeg har mødt ross han er en flink gammel mand, respekt til alle der dedikere deres liv til game, om de gjorde det den gode eller dårlige vej. Bliver du snydt af snakeoil sælgere skulle du måske tage et kursus enrigtigmand.dk, at folk bliver snydt til højre og venstre har jeg INGEN moralsk mening om, du kan se coaches herinde de får 10-20k for at få nogle fjolser til at snakke med 5 piger på en aften. Den kloge narre den mindre kloge velkommen til real life.

Send mig lige en PM hvad er det for noget voodoo hooodoo crap du snakker om?
buen
Fætter kanin

Indlægaf buen » fre 24. mar 2017 16:32

chrisjv skrev:havde du haft en six-pack bro havde dette ikke sket. Følg Kaizers råd. Bliv en del af den 1% af fyre, men pas på det er en farlig rejse så ta fornuftige beslutninger hele vejen.

Dette er hvad jeg ser som succes:
Tjene et par mill om året.
Ha 100% fritid uden arbejde, selv om jeg tjener et par mill året.
Leve sundt
Ha en kok

Sådan ser samfundet på succes:
Ha et arbejde
Ha en kone
Ha et barn

Det er op til dig hvad succes er og hvornår du er tilfreds. For mig succes er hvis jeg kunne nå et punkt som ham der nord korea diktator hvor jeg aldrig ville få et nej så det andet bedste er at være det flotteste fyr. Jeg har levet 40% af mit liv fået alt hvad jeg har peget på, fordi jeg er køn, dette har gjort at jeg er blevet grim inden i (det har nogle herinde opdaget haha). Uheldigvis er jeg født i det mest socialt udsatte område i hele Danmark (yeah life is a bitch), som har gjort at jeg er blevet udsat og set nogle ting de fleste folk ikke oplever i deres levetid. F.eks jeg blev tit banket til blods af flere 20 årige da jeg blot var 10 år. Jeg er blevet slået ned med div genstande bat,hockeystave,flasker før jeg var 10 år. Men de skills jeg lærte at overleve som lille har gjort at jeg er en meget fornuftig mand at følges med i nattelivet, fordi begynder folk at spille op, bliver jeg usynlig.

Folk herinde har en meget lav tolerance for hvad er dårligt fordi de intet har oplevet, de har spildt deres liv ved at være en beta hele deres liv og nu tror de at de er alpha, da jeg var 10 år tæskede jeg dem der var alpha, så jeg ingen trusler havde. Det er forskellen på mig og jer, jeg har altid og vil altid stå på egne ben. Samme råd kan jeg give dig, lyt til dig selv fuck alle andre.. Har de ikke 2 mill i banken kan de ikke give dig råd til at tjene 2 mill.

Jeg ved hvem du er, jeg ved hvad du er i stand til, du er i stand til at ikke se hvor meget du er i stand til. Når du dør går vi alle på knæ for dig og takker dig fordi du skabte dette univers for os. Det samme ved jeg at i vil gøre for mig, fordi det er allerede sket her.

Jeg skulle dø i 2014, det var bare en del af selve processen, det kaldes innergame, jeg opdagede at hele mit liv var "the game" da jeg var 14 år skete der noget meget fuckt up i mit liv som gjorde jeg mistede knisten(blev bange) til at snakke med damer, så jeg valgte en tryllekunstner som min guru også kaldet mystery, fordi han afspejlede stadigvæk den barnlige side der stadigvæk var i mig. Dette var noget jeg først blev bevist om da min tur var kommet til innergame.

I modsætning til andre vil jeg sige prøv at kør den hjem, prøv at være endnu mere needy hvis du har behov for det. Det er en del af gamet erfaring

Derfor INGEN pua teknikker virker eller ikke virker, du er personen der vælger om det skal virke. F.eks manden oven over mig siger, RSD er et scam, fair nok RSD virkede ikke for dig så det er et scam, men hvis thebond var virkelig klog ville han ha fundet ud af han er personen der lod sig scamme så han kan vælge at blame RSD eller ta ansvaret over på sig selv og sige, ok RSD virker ikke fordi jeg ikke tror på det virker. Det gælder med alt det er derfor nogle tror på religion (og ser gud) imens andre ikke tror på det.

Da jeg kom til konklusionen at jeg var faderen og helligånden blev jeg påvist om min overbevisning folk sagde hver eneste dag at jeg var gud, dette bekræfter ikke at jeg er gud, men det bekræftet at hjernen vil altid se de overbevisninger man har. Så vil du sige at du sucks og er dårlig med damer har du ret. Vil du sige du er god med damer og er the champ har du ret. Jeg er en glad mand fordi jeg har det eneste jeg har brug for og det er mig selv, jeg kan lave en fjer til 10 høns og til sidst vil jeg indse det blot var en fjer til at starte med.

Every time a thought is born, you are born. When the thought is gone, you are gone. But the ‘you’ does not let the thought go, and what gives continuity to this ‘you’ is the thinking. Actually there is no permanent entity in you, no totality of all your thoughts and experiences. You think that there is ‘somebody’ who is thinking your thoughts, ‘somebody’ who is feeling your feelings — that’s the illusion. I can say it is an illusion; but it is not an illusion to you.

Du skriver nogle ok fede ting til tider. Men osse en del lort. Men lad mig spørge dig dette. Du er blevet ramt af en kronisk sygdom der har taget, ca 10 år af dit liv. Den er kommet snigende. Sneg sig ind i din bedste tid og tog, det bedste af dit liv med sig. Den ramte dig som en kugle du havde ingen chance for at overleve. Du brændte op i 3-4 år. Rent bogstaveligt brændte op. Og nu sidder du tilbage i ruiner, både fysisk, og mentalt hvis det dog ikke er det samme eftersom tanker er en refleksion af legemet. Du får det langsomt bedre men det er svært at sige du har mistet, store dele af dit liv. Dog kan man sagtens sige at legemet, ikke er andet end IDOl, og det er det der gemmer sig bagved. Hvad ville, dine refleksioner være på dette? Jeg tænker at du skriver alt for meget lort. Men kunne godt tænke mig at høre stadig hvad du har at byde på. Udover dette har du råd til hvordan man kan helbrede legemet?
buen
Fætter kanin

Foregående

Tilbage til Er du kørt fast med en pige?