Seriøs kur mod one-itis

Mindsets, ego, målsætninger, one-itis

Re: Seriøs kur mod one-itis

Indlægaf Kami » søn 25. dec 2016 22:25

Jeg var forlovet med en dude. Det tog mig 2,5 år og to længere forhold at komme over. Står i noget lignende igen, nu. Mistet kærlighed og den slags.

Det gør ondt. Det tager tid. LANG tid.

Men jeg gør det igen. Og igen. Fordi udover at det også er fantastisk og vidunderligt og farligt og spændende. Så er det også med til at gøre os menneskelige.

Som børn falder vi, for at vi kan lære at rejse os op. Det er med til at lære os at turde løbe, klatre, spille bold, cykle osv. fordi vi ved, at selvom vi kan slå os og det kan gøre ondt - så er det muligt for os at børste skidtet af, skylle sårene og komme videre.

Som voksne falder vi også, hele tiden. Tricket er ikke at undgå det, jf. sidste linje i dit seneste indlæg. Tricket er at acceptere, at det er et livsvilkår. At vi falder og rejser os op, og selvom det gør ondt og tager tid, så er det også med til at gøre os robuste. Så vi kan løbe, lege, lære og være frie mennesker, der kaster sig ud i tingene. Måske ikke frygtløst, men så med en tiltro til, at vi har lært at rejse os selv op igen.

Et liv uden kærlighed er tomt og ensomt. Hvem fanden gider dét? Hvad er så pointen?
Så hellere falde engang imellem.
Kami

Indlægaf JollyJumper » tors 26. jan 2017 22:58

Ja, der overså jeg da vist lige datoen, men så kom der da gang i den igen ;)

Jeg læste et sted, at man kun kan være forelsket i to år i træk, så måske skal du bare vente lidt længere tid...
JollyJumper
Happy Meal

Geografisk sted: Storkøbenhavn

Indlægaf buen » man 27. mar 2017 15:58

chrisjv skrev:
Fame skrev:Billede

Tror du virkelig at en person sidder på et forum i 10 år for at troll.. endten har du ikke mange brikker at flyt med, eller os kan du bare li dine memes.

Jeg er kun her for min egen progress, hvad i andre gør er jeg ligeglad med. + det er hyggeligt

Derefter du burde ha været nok i gamet til at du kender en der kender mig.. men måske kommer du ikke meget ud

Du er typen der laver en kop kaffe og sidder på forumet

Du er sku da tilmeldt i år 2012 :lol: :lol: :lol: :lol:
buen
Fætter kanin

Indlægaf Kaizer » man 27. mar 2017 18:45

Chris kunne ikke være tilmeldt her før, da Dansk Pickup Forum ikke er ældre (2012-)

Førhen hed det mest brugte forum ’The Game Online’/‘TGO’ (2006?/2005?-2012)

Alt fra dengang forsvandt dog, da site-admin angiveligt omkom under Costa Concordia-forliset.
"Make it, don't take it, make it, don't fake it."
Brugeravatar
Kaizer
Angel of the Sun

Geografisk sted: Cafeteriet på Faaborg-Cypern Overfarten

Foregående

Tilbage til Innergame