Genoplivning af nummer?

Så spørg om råd herinde!

Genoplivning af nummer?

Indlægaf Woolly Bugger » lør 1. apr 2017 11:02

Hej drenge og piger,

Jeg er ny bruger her på sitet og kunne godt bruge et råd fra nogle erfarne svende.
Sagen er den at jeg først i december fik nummeret på en super flot og sød pige – Og jeg havde helt sikkert taget kontakt til hende, hvis det ikke var for en anden pige jeg kom længere med samme aften. (Det varede ca. 1 måned med hende) Af en eller anden grund kan jeg ikke få den første pige ud af tankerne. Jeg har hendes telefonnummer og ved også hvor hun arbejder (forretning i stormagasin). Så mit spørgsmål er om jeg kan genoplive kontakten til hende? Pt. er jeg mest til at sende en SMS a´la: Hej XXX Hvem er du og hvad laver du i min telefonliste? :)
Håber at I har nogle forslag...
Woolly Bugger
Nyklækket

Re: Genoplivning af nummer?

Indlægaf Thebond » lør 1. apr 2017 12:33

Hey Woolly Bugger.

Da jeg har travlt lige nu, så svarer jeg lige kort, tag det ikke offensivt.

Altså prøv at tænke over hvordan sådan en besked vil påvirke dig selv. Hvis nogen skrev sådan en besked til mig, vil jeg nok ignore og tænke WTF?
"Hvad laver du i min telefonliste" Giver ingen værdi. Hun har absolut ingen grund til at svare tilbage på den.
Tænk over sætningen selv? "Hvad laver du i min telefonliste" ?

Du siger hun har kendt dig før? Så er der ikke nogen grund til at lade som man ikke kender hende ;) for det er løgn.

Men Kaizer kommer nok med nogle råd, han er TAO of BADASS til beskeder tro mig. Efter at have set hvordan han dominerer Tinder ;)
“It is very difficult also to sacrifice one's suffering. A man will renounce any pleasures you like but he will not give up his suffering.”

Billede
Brugeravatar
Thebond
Happy Meal

Geografisk sted: Liberalt sted

Indlægaf Kaizer » lør 1. apr 2017 13:28

Jamen lol, jeg er ikke den store fan af reengagement. Jeg kan faktisk ikke engang huske, hvad jeg lavede i 2016. Synes som regel det er lettere bare at gå ud og møde en ny sød pige. Engagement.

Kom faktisk til at tænke på Verner Lohals fra mandrillen, da du skrev ‘genoplivning’

"Make it, don't take it, make it, don't fake it."
Brugeravatar
Kaizer
Angel of the Sun

Geografisk sted: Cafeteriet på Faaborg-Cypern Overfarten

Indlægaf Desire » lør 1. apr 2017 17:18

Kom ud og mød nogle andre piger før du skriver, så det ikke er så stor en deal for dig. Så kan du derefter overveje, om du stadig vil skrive.
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Geografisk sted: København

Tilbage til Er du kørt fast med en pige?