No More Mr. Nice Guy (Sætte grænser)

Mindsets, ego, målsætninger, one-itis

Re: No More Mr. Nice Guy (Sætte grænser)

Indlægaf JollyJumper » man 3. apr 2017 12:48

Wayne Dyer siger faktisk på How to be a No-limit Person, at en sådan pludselig fordufter, når folk prøver at få ham til at forklare sig :D

Mystery og Style er måske lidt specielle, og jeg skal ikke gøre mig klog på, hvordan de skal analyseres efter Kaizers model. Eller den model, han har fundet på internettet, sandsynligvis :) Hvor fandt du den i øvrigt henne, Kaizer? Den er jo interessant nok i betrækket...

Hvis man googler negative alpha male, dukker der faktisk nogle interessante ting op. Blandt andet den her: http://thepopularman.com/the-alpha-male ... -the-jerk/
JollyJumper
Happy Meal

Geografisk sted: Storkøbenhavn

Indlægaf Kaizer » man 3. apr 2017 14:01

Der er jo heller ingen grund til at overanalysere det.
"Make it, don't take it, make it, don't fake it."
Brugeravatar
Kaizer
Angel of the Sun

Geografisk sted: Cafeteriet på Faaborg-Cypern Overfarten

Indlægaf Weqas » man 3. apr 2017 14:07

Jeg synes desuden det kunne være interessant at læse om tilsvarende personlighedstyper hos det smukke køn, kvinden. Jeg er ret hurtig til at spotte de forskellige roller og personlighedstyper samt, hvordan jeg skal interagere med hver og en i en drengegruppe, men er noget langsommere til at se det i en pigegruppe.
Måske er kontrasterne ikke så store blandt piger, som de er blandt mænd - hvorfor der ikke vil være så meget at vinde ved at kende de forskellige pige personlighedstyper.

I følge Lene Andersen som har skrevet bøgerne Enten/Eller, er det mandekønnet der biologisk bliver eksperimenteret mest på. Det betyder så at det er mandekønnet som skal skille sig ud for at gøre sig attraktive for basiskønnet (kvinden). Hvis man kigger på naturen er det altid mandekønnet der er det flotte: Løver, påfugle osv. Det kan være kvinder simpelthen er mere ens og ikke arbejder hårdt for at være øverst i heirakiet men derimod arbejder for at være en del af gruppen og dermed tilgængelige?
Weqas
Fætter kanin

Indlægaf Weqas » man 3. apr 2017 14:10

Jeg har forresten set den dokumentar omkring alpha'er. Det er sgu meget god underholdning :)
Weqas
Fætter kanin

Indlægaf JollyJumper » man 3. apr 2017 14:14

Kaizer skrev:Der er jo heller ingen grund til at overanalysere det.

Det er da en holdning. Det var så ikke noget særligt interessant sted du fandt den, går jeg ud fra :)

Ved også godt, at "bare lær game" er mere oppe i tiden ;)
JollyJumper
Happy Meal

Indlægaf Weqas » man 3. apr 2017 14:42

Haha synes sgu Kaizer er en af de hjælpsomme herinde. Men giver dig ret i "bare lær game" ikke er det mest hjælpsomme svar man kan modtage ;)
Weqas
Fætter kanin

Indlægaf Thebond » man 3. apr 2017 15:16

Weqas skrev:Haha synes sgu Kaizer er en af de hjælpsomme herinde. Men giver dig ret i "bare lær game" ikke er det mest hjælpsomme svar man kan modtage ;)

"Game" er også 100% bullshit, og er blevet lavet til at lave penge :) Hele Neil Strauss og hans community, er en money machine.

Så hold dig væk, og byg din egen væremåde og confidence, alle har sit eget. Alle scorer på deres egne måde, alle spiller aktier på deres egen måde mm.
“It is very difficult also to sacrifice one's suffering. A man will renounce any pleasures you like but he will not give up his suffering.”

Billede
Brugeravatar
Thebond
Happy Meal

Geografisk sted: Liberalt sted

Indlægaf JollyJumper » man 3. apr 2017 16:06

Weqas skrev:Haha synes sgu Kaizer er en af de hjælpsomme herinde. Men giver dig ret i "bare lær game" ikke er det mest hjælpsomme svar man kan modtage ;)

Ja, jeg var måske også lidt hurtig på aftrækkeren, da jeg skulle ud af døren og i øvrigt læste en del Lucky Luke, da jeg var barn. Men det har den vakse læser vel allerede opdaget :mrgreen:

Udover det er det da helt klart også bedre at antaste end at taste, så de har da ret, når de skriver det.
JollyJumper
Happy Meal

Indlægaf Weqas » tirs 18. apr 2017 16:27

Jeg er lige stødt på at David Deida kommer til København.

https://www.tickettailor.com/checkout/v ... ef/pt-2017

Er der nogle der har været til seminar med ham før og som kan anbefale det?

Kurset koster 3.000 kr. så kunne være fedt med lidt erfaringer inden man smed så meget.

På forhånd tak.
Weqas
Fætter kanin

Indlægaf Desire » tirs 18. apr 2017 17:22

Jeg har efterhånden hørt om ham fra så mange verdenshjørner, at jeg antager, at han er det hele værd!
Men personlig oplevelse; nej.
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Geografisk sted: København

Foregående

Tilbage til Innergame