Barcelona

Generel teori og diskussion for nybegyndere

Barcelona

Indlægaf Soy » tirs 18. apr 2017 20:24

Hej DPF,

Jeg flytter til Barcelona til Juni i 8 måneder. Er der nogen, som kender til noget pickup dernede evt. bootcamps eller pickup artister?
Jeg tænker, at sparke mit game igang imens jeg bor dernede, og har tid til at øve mig og bruge ordentligt tid på det :D

Mvh.
Soy
Soy
Nyklækket

Re: Barcelona

Indlægaf Desire » tirs 18. apr 2017 20:49

Soy skrev:Hej DPF,

Jeg flytter til Barcelona til Juni i 8 måneder. Er der nogen, som kender til noget pickup dernede evt. bootcamps eller pickup artister?
Jeg tænker, at sparke mit game igang imens jeg bor dernede, og har tid til at øve mig og bruge ordentligt tid på det :D

Mvh.
Soy

Ikke det store. Men der er altid RSD Barcelona sitet på facebook.

Jeg kender til gengæld mere til de spanske piger :twisted:

Her er en god sætning du kan tage med dig og bruge: "Te voy a comer todo hasta que olvides tu apellido"
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Geografisk sted: København

Indlægaf Gnome » tors 20. apr 2017 17:51

^ Det betyder "Hej, jeg har svamp i skridtet, kan du være sød at fjerne det med din tunge?". Ja, jeg var i Spanien i påskeferien - trust me! :D

On topic så er de spanske piger ret kønne (self varierer ens personlige preference), men jeg har ingen erfaringer med dem rent personligt. Spanske piger virker dog til at være mere feminine end danske, og hælder måske mere til de traditionelle kønsroller? Det er dog en mavefornemmelse, har ingen empiri på det.
"Husk. Intet er umuligt for den der bærer viljen i hjertet. Tak fordi I kiggede med." Thomas Mygind, vært på Fangerne på Fortet.
Brugeravatar
Gnome
Chuck Norris

Indlægaf JollyJumper » tors 20. apr 2017 22:24

Arh det betyder nok snarere, at han vil slikke hende, til hun glemmer sit efternavn. "Comer" betyder godt nok "spise", men de bruger det vel ligesom på engelsk, hvis sætningen skal give mening... Eller også vil han bare spise al maden i hendes køleskab ;)
JollyJumper
Happy Meal

Geografisk sted: Storkøbenhavn

Indlægaf Desire » tors 20. apr 2017 22:50

Præciso. Suavemente! "I wanna eat you out until you forget your family name" ;)

Helt sikkert mere traditionelle kønsroller. Og så er de vandt til mænd, der er følsomme, så det gør altså ikke noget at turde udtrykke sig.
Brugeravatar
Desire
T1000

Indlægaf Gregersen » søn 23. apr 2017 13:41

Gnome skrev:Spanske piger virker dog til at være mere feminine end danske, og hælder måske mere til de traditionelle kønsroller? Det er dog en mavefornemmelse, har ingen empiri på det.

Ja, ja, ja og ja!

Danske piger er ca de MINDST feminine i hele europa desværre, og især i syd-europa er de meget feminine. SÅ frækt <3
Gregersen
Konge af Burma

Indlægaf Desire » søn 23. apr 2017 17:10

Synes også Østeuropa er meget godt med!
Brugeravatar
Desire
T1000

Indlægaf vUlpeS » fre 12. maj 2017 21:56

Nu er jeg ganske vist ikke så stiv i, hvordan det fungerer i Baskerlandet (O sea... qué soy un puto canario verdadero, cabron, ¿me oíste?) men jeg kan tilskrive mig, at de spanske nenas er væsentlig mere feminine, end de danske.
- Og væsentligt mere overfladiske, ligesom deres mandlige modstykker, der peacock'er BIGTIME (statussymboler er din ven; hvis du har en Audi og et guldur, behøver du ikke noget game). De er også mere prinsesseagtige, og har flere nykker, hvilket kan skabe en vis sexuel spænding, hvis man da ikke løber skrigende bort inden da.

Kønsroller er mere opdelte, og det er overordnet NOGET lettere at falde i snak med fremmede. Det forventes i høj grad, at manden tager handling, men omvendt så er las pibas ikke sene til at sende ret entydige signaler/ioi'er. Og de er løse på tråden, hvis der er interesse, hvilket betyder to ting: 1) Det er let nok at score dem som sådan, og 2) der ser en anden (5 andre?) ved siden af.

Det er normalt at drikke to genstande fremfor 15, så hvis du er til ethanal-forgiftning, så er det formentlig klogt at holde igen og lodde stemningen, inden der går dødsdruk i den. Man risikerer nemlig at tabe ansigt i Spanien, og det kan koste dyrt, da nationalsporten er giftig sladder (det er ikke sket for mig, men jeg har lagt øre til lidt af hvert efterhånden).

Det kan være en fordel at lære sproget, da de fleste foretrækker at tale deres eget sprog, og holder meget af at bedrive burlas, når der er guiris i farvandet (læs; du får det til dobbelt pris, og de gør storsmilende nar ad dig imens). Omvendt kan man score MANGE billige point på at vise interesse for sproget og kulturen.

NB! Som nævnt henvender dette sig til de kanariske øer. Barcelona er formentlig anderledes pga diversiteten, men omvendt er noget af det, jeg nævner, regulær spansk kultur.
Det ene øjeblik er det "fyre forstår bare ikke signaler" og yadda yadda yadda og det næste er de sure over, at man er kravlet ind ad deres vindue (kun iført balaclava) for at kysse dem godnat mens de sover.
Brugeravatar
vUlpeS
MacDaddy

Geografisk sted: Lænestol

Indlægaf Desire » lør 13. maj 2017 22:24

Hvor har du boet og hvor længe?
Brugeravatar
Desire
T1000

Indlægaf vUlpeS » lør 13. maj 2017 23:52

Desire skrev:Hvor har du boet og hvor længe?

Hhv Puerto del Rosario, Fuerteventura og Santa Cruz Capital, Tenerife. Hovedstæder begge to, dvs langt færre turister (læs; ik' så meget Disney-pis). Det er varmere på Fuerteventura, mens kulturen er mere sprød på Tenerife. Samlet set et års tid.
Det ene øjeblik er det "fyre forstår bare ikke signaler" og yadda yadda yadda og det næste er de sure over, at man er kravlet ind ad deres vindue (kun iført balaclava) for at kysse dem godnat mens de sover.
Brugeravatar
vUlpeS
MacDaddy

Geografisk sted: Lænestol

Næste

Tilbage til Generelt om The Game