Dancefloor game og klubber med høj musik

Få hjælp til at overkomme dine sticking points

Dancefloor game og klubber med høj musik

Indlægaf Nto » tirs 25. apr 2017 19:38

Hej!

jeg oplever i øjebliket at jeg har svært ved at approache piger på floor og generelt steder med meget høj musik, hvor jeg ikke på samme måde har mulighed for at bruge talegaverne. Hvordan forholder i jer til sådanne situationer? Kompensere i med kropssprog? Forsøger i at isolere væk?

Jeg er ikke verdens bedste danser, og kunne sagtens forbedre mig selv her, jeg er dog ikke bleg for at svinge hoften alligevel :)

/Nick
Nto
Gummi Tarzan

Re: Dancefloor game og klubber med høj musik

Indlægaf Weqas » ons 26. apr 2017 01:24

Jeg oplevede noget engang da jeg rejste i Australien. Der var en flok gutter som hver aften drak, festede og dansede som kyllinger (lavede konstant "The Chicken").
De første 2-3 dage fattede jeg ikke hvordan den adfærd gjorde de scorede hver aften. Men pludselig slog det mig. De var røv ligeglade med hvad andre tænkte, bare de havde det sjovt. Og faktum var, de havde det sjovest af alle derinde.

Jeg er heller ikke den skarpeste kniv når det kommer til at danse, men har haft rigtig gode erfaringer med at bare give slip og have det røv sjovt. Folk vil gerne være med, hvis du har det sjovere end dem.

Et godt råd er at adoptere deres mindset, som bare handler om at have det sjovt og hvis folk ikke vil være med til din fest - ja så bare tænk "their loss". Når først 2-3 piger har joined jeres fest, vil de andre sgu også være med ;)
Weqas
Fætter kanin

Re: Dancefloor game og klubber med høj musik

Indlægaf Desire » ons 26. apr 2017 08:11

Lær at danse med dig selv og dine venner. Udstrål at du har det fedt. Så laver pigerne selv proximity approach på dansegulvet.

Når du endelig får en indbydelse til at approache, er det så en gruppe, så hav det sjovt. Er det én pige, så gå uden tøven 100% til hende. Jeg eskalerer altid meget hurtigt på dansegulvet.
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Geografisk sted: København

Tilbage til Sticking points