Oneitis friendzone

Så spørg om råd herinde!

Oneitis friendzone

Indlægaf DML » tirs 2. maj 2017 21:30

Som jeg skrev i min log, så har jeg stadig kæmpe problem med en ret slem one-itis. Jeg er som sagt begyndt at se andre piger, men jeg har utrolig svært ved at give slip på den her pige. Vi har været tætte i godt og vel 0,5 år og har et meget kæresteagtigt forhold når vi endelig er i byen. Vi overnusser hinanden, fletter fingre, sover og putter sammen mm.. Jeg er nok kort og godt blevet hendes "gay" best friend.

Jeg går i samme klasse som hende og har det seneste stykke tid forsøgt at lægge afstand til hende. Problemet er dog bare at hun altid søger hen til mig og den gruppe jeg er i. Det gør det utrolig svært ikke at snakke med hende eller at ignorere hende. Hvad kan jeg gøre for at lægge afstand til hende her?

Desuden både skriver og snapper hun mig dagligt, jeg har forsøgt at lade være med at svare på hendes snaps, men det har resulteret i flere billeder og beskeder i stedet. Det som jeg selv er kommet frem til er, at jeg ikke vil åbne hendes beskeder og så bare ignorere hende. Synes dog at det måske kan være lidt groft og håber i har nogen bedre ideer til problemstillingen.

I forhold til kino på hende osv, skal jeg så fortsætte med vores nuværende "nusseri", eller skal jeg stoppe det fuldstændigt?

Det jeg ønsker med hende her er selvfølgelig at være sammen med hende, men det skal aldrig være på bekostning af et andet forhold. Vil hun være hendes kæreste utro, så kunne hun ligeså godt være mig utro...

At lade mig selv komme i friendzonen er et kæmpe sticking point for mig, hvilket jeg også arbejder meget stærkt på for tiden! Både omkring at gøre mine samtaler mere seksuel og vise min intention, men i høj grad også kino.
Are YOU living a life you want to relive?
DML
MacDaddy

Geografisk sted: Der de frække piger er

Re: Oneitis friendzone

Indlægaf Kaizer » tirs 2. maj 2017 22:44

Ved ikke, om du bevidst skal ignorere hende. Synes det er lidt lame, og jeg ville nok ikke tænke så meget over det.

I takt med at du møder andre piger, som måske endda er single, så vil du helt naturligt bruge mindre tid på hende.

Hvis hun en dag bliver single, så kan du gå efter at være sammen med hende, hvis du har lyst.
"Make it, don't take it, make it, don't fake it."
Brugeravatar
Kaizer
Angel of the Sun

Geografisk sted: Cafeteriet på Faaborg-Cypern Overfarten

Indlægaf Desire » ons 3. maj 2017 08:35

Grow balls.. helt ærligt min ven. Mand dig op!

Vi har jo fortalt dig, hvad du skal gøre og alligvel klager du din nød igen.

Hvad er det helt præcist du tror, at vi kan gøre for dig?

Tag ansvar for dig selv!

Hvis du bliver kørt rundt i manegen og hun nusser dig m.v. men du er über-friendzoned, så stop det dog. Hvor er din selvrespekt?

Tag nu action.

Men nej. Selvfølgelig skal du ikke ignorere hende. Det er lame. Tag afstand og verbaliser jeres relation. Lad dog være med at flette fingre med hende og nusse hende.

Hvad sker der når du skriver mindre? Pludselig skriver hun mere..

Din eneste chance er at tage afstand, fortæl hende at i skal ses på en mere normal måde. Og fokuser på andre piger. NU.

Ligesom med beskederne, hvad tror du der sker, når du flytter fokus over til andre piger?
---> yep du gættede det. Hun vil søge din opmærksomhed mere. Og den får hun ikke før hun tilbyder, at ville ridde dig en hel nat..

Men det skal være oprigtigt.

Gør hvad Kaizer siger. Find andre piger. Brug tid på dem. Brug dem til at glemme hende. Og fortæl hende hjertens gerne om dem. Jeg fortæller altid mine piger om andre piger. Det gør dem vildt jaloux og så vil de kæmpe hårdere for at få mig.
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Geografisk sted: København

Indlægaf Chacruna » tors 4. maj 2017 11:50

hvor gamle er i?

Bliv bare ved med at nusse med hende, hvis du har lyst til det, det kommer der ikke noget dårligt ud af... Hvis du allerede er fysisk med hende kan du sikkert nemt tage det videre med hende - også selvom hun har en kæreste, ham dropper hun sikkert helt automatisk, så snart hun synes du er mere interessant...

"Vil hun være hendes kæreste utro, så kunne hun ligeså godt være mig utro..." - det her er ren bullshit for øvrigt - lad være med at gå efter monogami før du har noget livserfaring.
I Am Jack's Complete Lack of Surprise
Brugeravatar
Chacruna
Godzilla

Geografisk sted: København Bitches!

Indlægaf JollyJumper » tors 4. maj 2017 13:34

Chacruna skrev:hvor gamle er i?

Bliv bare ved med at nusse med hende, hvis du har lyst til det, det kommer der ikke noget dårligt ud af... Hvis du allerede er fysisk med hende kan du sikkert nemt tage det videre med hende - også selvom hun har en kæreste, ham dropper hun sikkert helt automatisk, så snart hun synes du er mere interessant...

"Vil hun være hendes kæreste utro, så kunne hun ligeså godt være mig utro..." - det her er ren bullshit for øvrigt - lad være med at gå efter monogami før du har noget livserfaring.

Hvorfor er det bullshit? Knægten frastødes vist af lusket pis, og det er sgu da en fin indstilling.
JollyJumper
Happy Meal

Geografisk sted: Storkøbenhavn

Indlægaf Desire » tors 4. maj 2017 18:17

Chacruna skrev:hvor gamle er i?

Undskyld mig meget, men det er virkelig et dårligt råd. Han er mega friendzoned. Hvis ikke han ændrer det, så kan han være hendes hundehvalp resten af skoletiden. Og selvfølgelig vil hun ikke pludselig have sex med ham. At eskalere er slet ikke på dagsordenen.

Det synes jeg også er et dårligt råd. Enig i, at det er godt at prøve sig med flere piger, men fordælen hvor har jeg dog lært mest om mig selv i de perioder, hvor jeg var i forhold.
Brugeravatar
Desire
T1000

Indlægaf Chacruna » tors 4. maj 2017 20:27

@jollyjumper utroskab som koncept er for konventionelt for mig.

@Desire for at være ærlig er han i en håbløs situation. Men ikke fordi han nusser med hende, det kan jeg ikke se noget problem i. Hans problem er bare at han ikke har nok erfaring. Mit råd ville være godt hvis han havde min erfaring. Men det har han jo ikke, så det bedste råd er nok GFTOW.
Jeg har for øvrigt lært mest om mig selv af at være single - så vi har nok bare forskellig erfaring.
I Am Jack's Complete Lack of Surprise
Brugeravatar
Chacruna
Godzilla

Geografisk sted: København Bitches!

Indlægaf Desire » fre 5. maj 2017 06:29

Tror det er uudholdeligt at være forelsket i en pige, være fysisk, og ikke kunne eskalere
Brugeravatar
Desire
T1000

Indlægaf DML » fre 5. maj 2017 20:21

Tog et valg. Jeg eskalerede på hende, vi kyssede en helveds masse, hun fik finger og jeg fik et blowjob, men vi stoppede da hun havde mens.

Ikke ligefrem en situation jeg som sådan er stolt over, men nu er jeg videre.
Are YOU living a life you want to relive?
DML
MacDaddy

Geografisk sted: Der de frække piger er

Indlægaf JollyJumper » fre 5. maj 2017 20:34

Tja, surt for kæresten, men så slipper han måske for at bruge sin tid på en, der måske ikke rigtigt gider ham alligevel. Det var vist nærmere hende, der lokkede dig til det, end dig, der lokkede hende, og så har du ikke så meget at have dårlig samvittighed over.

Fedt at du eskalerede, og at one-itis også kan ende med succes indimellem.

Kender du hendes kæreste?
JollyJumper
Happy Meal

Geografisk sted: Storkøbenhavn

Næste

Tilbage til Er du kørt fast med en pige?