Barcelona

Generel teori og diskussion for nybegyndere

Re: Barcelona

Indlægaf Weqas » lør 13. maj 2017 23:57

vUlpeS ved godt det ikke er specielt relevant i denne tråd. Men ville lige sende skud ud til dig alligevel. Det har været en kæmpe fornøjelse at læse dine indlæg de sidste dage. Du skriver super fedt og sjovt :D
Weqas
Fætter kanin

Indlægaf vUlpeS » søn 14. maj 2017 00:04

Weqas skrev:vUlpeS ved godt det ikke er specielt relevant i denne tråd. Men ville lige sende skud ud til dig alligevel. Det har været en kæmpe fornøjelse at læse dine indlæg de sidste dage. Du skriver super fedt og sjovt :D

Hey tak, mand! Jeg var lige ved at tro, at det var spildt krudt, og at I allesammen var forsvundet :D
Det ene øjeblik er det "fyre forstår bare ikke signaler" og yadda yadda yadda og det næste er de sure over, at man er kravlet ind ad deres vindue (kun iført balaclava) for at kysse dem godnat mens de sover.
Brugeravatar
vUlpeS
MacDaddy

Geografisk sted: Lænestol

Indlægaf Desire » søn 14. maj 2017 09:33

vUlpeS skrev:
Desire skrev:Hvor har du boet og hvor længe?

Hhv Puerto del Rosario, Fuerteventura og Santa Cruz Capital, Tenerife. Hovedstæder begge to, dvs langt færre turister (læs; ik' så meget Disney-pis). Det er varmere på Fuerteventura, mens kulturen er mere sprød på Tenerife. Samlet set et års tid.

Det lyder for fedt. Hvad fik dig til at flytte dertil?
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Geografisk sted: København

Indlægaf vUlpeS » søn 14. maj 2017 10:18

Desire skrev:
vUlpeS skrev:
Desire skrev:Hvor har du boet og hvor længe?

Hhv Puerto del Rosario, Fuerteventura og Santa Cruz Capital, Tenerife. Hovedstæder begge to, dvs langt færre turister (læs; ik' så meget Disney-pis). Det er varmere på Fuerteventura, mens kulturen er mere sprød på Tenerife. Samlet set et års tid.

Det lyder for fedt. Hvad fik dig til at flytte dertil?

Det er faktisk en rimelig noller historie.

Det er noget, der har været på tapetet i mange år; at prøve et nyt land, og at se en anden kultur under nogle nye himmelstrøg.

En gammel ven, som er lidt syg oven i roen, har faaaaablet løs om det i hundredetusindemillioner år i den forhåbning, at det ville løse alle hans problemer, du ved; den klassiske med at søge løsningerne udenfor sig selv. - Ingen interesse i mine mange, lange prædikener om innergame, overhovedet.

Anyway, jeg havde afsluttet noget børneuddannelse, og så var jeg kommet til at gennemtæve en giga-tumpe, der havde forsøgt at overfalde mig ude i nattelivet, hvilket resulterede i, at han og hans små girlfriends cyklede rundt i byen og kiiiiiggede efter mig.

Jeg var alligevel jævnt træt af omtalte by og alle de flexfit-hatte, folk havde siddende oven på deres hoveder, ligesom jeg var træt af deres nylonbukser, alubat og deres snøfteslik og pis, og så stod jeg dér og tissede en morgen, og så var det, at jeg sagde til mig selv: "mig selv!" sagde jeg " - du kan sgu lige så godt bare pikle af".

- Smed mit skrammel ud, og tog raketten over til føromtalte homeboy i den hensigt at trykke en ordentlig bule i hans sofa, og så gik der en hyggelig stund med det, indtil han en gylden morgenstund hoppede op i sofaen med sko på og proklamerede, at han nu havde booket flybilletter og lejlighed, og nu var det simpelthen nu.

Jeg fik sagt "øøøøh?" et par gange, og så kom cluet; jeg skulle med, så jeg kunne støtte ham i hans udlængsel, og så han ikke skulle være mutters alene med social angst i et fremmed land, og derfra tog det ene det andet. Jeg fik en masse venner, min makker kom på bedre tanker, og tog hjem igen, og jeg blev hængende.

- Sådan i korte træk. Sorry for tråd-jacking, jeg skal nok holde kæft nu.
Det ene øjeblik er det "fyre forstår bare ikke signaler" og yadda yadda yadda og det næste er de sure over, at man er kravlet ind ad deres vindue (kun iført balaclava) for at kysse dem godnat mens de sover.
Brugeravatar
vUlpeS
MacDaddy

Indlægaf Desire » søn 14. maj 2017 16:29

"- Smed mit skrammel ud, og tog raketten over til føromtalte homeboy i den hensigt at trykke en ordentlig bule i hans sofa"

Kæft jeg er flad af grin :D

Hmm sjovt... Det ringer en klokke for some reason... Jeg synes at have læst den historie før. Fra din homeboy's synsvinkel.
Mon ikke han har postet herinde dengang.
Brugeravatar
Desire
T1000

Indlægaf vUlpeS » søn 14. maj 2017 22:34

Desire skrev:
"- Smed mit skrammel ud, og tog raketten over til føromtalte homeboy i den hensigt at trykke en ordentlig bule i hans sofa"

Hmm sjovt... Det ringer en klokke for some reason... Jeg synes at have læst den historie før. Fra din homeboy's synsvinkel.

MEGET tvivlsomt.
Brugeravatar
vUlpeS
MacDaddy

Indlægaf Desire » man 15. maj 2017 10:28

vUlpeS skrev:
Desire skrev:

MEGET tvivlsomt.

Nå.. Måske det var dig så. I hvert fald husker jeg da noget om, at en eller anden ville flytte til Fuertaventura, og DET hører man altså ikke hver dag.
Det er cirka... 2824km væk.. Lærte jeg på tinder i går :D
Brugeravatar
Desire
T1000

Indlægaf vUlpeS » man 15. maj 2017 11:35

Desire skrev:Nå.. Måske det var dig så. I hvert fald husker jeg da noget om, at en eller anden ville flytte til Fuertaventura, og DET hører man altså ikke hver dag.
Det er cirka... 2824km væk.. Lærte jeg på tinder i går :D

Ja, dét kunne til gengæld være, for det er det eneste, min log handler om.
Små 5000 km; hende, du har opsporet, er garanteret på fastlandet i øjeblikket. De penge, de ikke bruger på peacock items og cannabis, går som regel til rejser til fastlandet.
Brugeravatar
vUlpeS
MacDaddy

Foregående

Tilbage til Generelt om The Game