Stram op!

Ordet er frit! HELT frit! Vi opfordrer til postning af perverse og frastødende ting.

Redaktør: Moderator

Re: Stram op!

Indlægaf vUlpeS » lør 20. maj 2017 13:32

Desire skrev:
vUlpeS skrev:
Desire skrev:Alt andet er livet for kort til

Ja, jeg kan se på din log, at det går ganske godt.
- Hvordan får du dem egentlig til at spike så brutalt?

Det kræver vist en specifik reference for, at jeg er med.

Nåh, det var bare noget, jeg lige faldt over med een, som begyndte at stønne over nogle dansetrin ude på gaden... vistnok...
Det ene øjeblik er det "fyre forstår bare ikke signaler" og yadda yadda yadda og det næste er de sure over, at man er kravlet ind ad deres vindue (kun iført balaclava) for at kysse dem godnat mens de sover.
Brugeravatar
vUlpeS
MacDaddy

Geografisk sted: Lænestol

Indlægaf Desire » lør 20. maj 2017 14:59

vUlpeS skrev:Det kræver vist en specifik reference for, at jeg er med.
Nåh, det var bare noget, jeg lige faldt over med een, som begyndte at stønne over nogle dansetrin ude på gaden... vistnok...

Haha nok snarere mine berøringer, og det jeg sagde til hende.
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Geografisk sted: København

Indlægaf vUlpeS » søn 21. maj 2017 08:04

Desire skrev:
vUlpeS skrev:Det kræver vist en specifik reference for, at jeg er med.

Haha nok snarere mine berøringer, og det jeg sagde til hende.

http://youtu.be/koA_na1Zpjk.

?? :)
Det ene øjeblik er det "fyre forstår bare ikke signaler" og yadda yadda yadda og det næste er de sure over, at man er kravlet ind ad deres vindue (kun iført balaclava) for at kysse dem godnat mens de sover.
Brugeravatar
vUlpeS
MacDaddy

Indlægaf Desire » søn 21. maj 2017 12:08

Kan se at vi finder vores inspiration samme sted ;)
Tilbød hende at smørre hende ind i grus
Brugeravatar
Desire
T1000

Indlægaf vUlpeS » søn 21. maj 2017 12:17

Desire skrev:Kan se at vi finder vores inspiration samme sted ;)
Tilbød hende at smørre hende ind i grus

Jeg plejer bare at nævne, at jeg kender Chief-1, så bliver de så'n "årrrh... Hvaaaaad? HVEM!?"

Dang, jeg føler det, du skriver i din log i dag.
Jeg er kommet frem til, at det med mobilerne drejer sig om, at de gerne vil ha' en lille, needy chode. - Det er i hvert fald det, de får, blot bliver det ikke dén hér needy, li'l chode.

Sidde dér og klistre hundeører på sine selvportrætter i en alder af 35 år; jeg er ethundredemillioner procent målløs over hvor langt vi er kommet! :D
Brugeravatar
vUlpeS
MacDaddy

Indlægaf Desire » søn 21. maj 2017 12:24

Det gør os til to.

Mest af alt den manglende selvindsigt i, hvor vi er havet.

Bekræftelse bekræftelse bekrææææftelse...
Brugeravatar
Desire
T1000

Indlægaf vUlpeS » søn 21. maj 2017 12:45

Desire skrev:Det gør os til to.

Mest af alt den manglende selvindsigt i, hvor vi er havet.

Bekræftelse bekræftelse bekrææææftelse...

Nu kommer jeg lige med et forslag: Jeg kommer efter ti års anonymitet ud af skallen, og vi laver en fokus-gruppe, der adresserer emnet. - Den SKAL simpelthen crackes, den dér telefon-nød, og jeg synes ikke rigtig, det virker så godt at DLV/buste dem på det.

Fa'n gør vi lige hér?! :/
Brugeravatar
vUlpeS
MacDaddy

Indlægaf Fame » søn 21. maj 2017 16:46

Jeg syntes det virkede ret godt, at have en "samtale" med dem. De fleste vil faktisk gerne opleve en fornuftig, seriøs og ærlig dialog med en med andet end grus mellem ørene. Men det skal selvfølgelig kobles med en god skefuld humor (bare ikke på samme tid...)

Det er ingen sag at være mandlig sommerfugl, med fyrværkeri i røven - men den ansvarsforskækkede drengerøv tænder mange kvinder af; også trods der kun er tale om et enkelt skrald

Bland den fantastiske kække drengerøvshumor med seriøse og invisterende samtaler, hvor I rent faktisk leverer noget ægte og sårbart af jer selv, som I vel og mærke tager ansvar for og ejer. Kvinder ser det menneskelige stensmutteri i manden som en primitiv forsvarsmekanisme i mandebarnet, og finder det let til medium creepy, fordi det typisk dækker over frygt for at folk kommer tæt på. Altså, med mindre de selv er den evige teenagepige på 14.
Hvorfor skulle en kvinde orke at lægge sig på ryggen og blive dolket i skrævet af en mand, som ikke engang har integriteten og modet til at eje sig selv? (Kvindetanken)

Det er min erfaring - jeg kan tage fejl. Eller/og have en anden erfaringsbase, eller, måske er jeg bare en gammel stodder med forældet syn.
Whatever you can do or dream you can, begin it. Boldness has genius, power and magic in it!” ― Johann Wolfgang von Goethe
Fame
Godzilla

Geografisk sted: Aarhus (39 år)

Indlægaf vUlpeS » søn 21. maj 2017 18:37

Det er vist så hovedet på sømmet, som det kan være, Fame.
En anden måde at sige det på, er at det gælder om at vise forskellige dimensioner frem, sådan en for en, eller.. Det har da virket førhen.

Det ændrer dog ikke på, at det er kampnederen, at være til fest, hvor 90% af de inviterede sidder og swiiiiper løs imens de gnubber sig i skrævet over hvor godt, de tager sig ud på Facebook. - Man foranlediges til at sige, at det er DEM, som ikke kan tage ansvar for sig selv-agtigt, og sidder og skjuler sig.

Det er denne skal, jeg i skrivende stund er interesseret i at finde et hensigtsmæssigt værktøj til. - Umiddelbart tænker jeg "wow, social spasser dér; jeg bliver vel nødt til at hjælpe det stakkels kræ, og lære vedkommende lidt om livet udenfor iPhone'n"...

Det er ikke fordi, jeg ikke vil tage dit gode råd til mig, men jeg tror du har undervurderet et eller andet her. - can't say I blame ya, for... Jeg ER vitterligt en 41-årig dreng. Det er ikke noget, jeg er stolt af, det er ikke noget, jeg er flov over, det er bare noget, jeg er.
Brugeravatar
vUlpeS
MacDaddy

Foregående

Tilbage til Off Topic