Kan en trekant fungere?

Kærester, fuckbuddies, haremmer, åbne forhold.

Kan en trekant fungere?

Indlægaf Musars » ons 24. maj 2017 14:40

Hey, jeg skriver fordi jeg er i et ret ungt forhold ( 9 måneder) med en skøn italiensk kæreste (har dog været gode venner med hende i 2 år) og vi går og overvejer om vi skal prøve en trekant eller lign.

Vi har et ret aktivt sexliv og har lavet nogle ret vilde ting såsom bj på befærdet færge og sex bag en monumentssøjle i Rom mens 30 turister beundrede monumentet (for at nævne nogle få ting). På det seneste har fantasier omkring trekanter og også mere ekstreme ting (gangbang og lign) sneget sig ind i vores dirty talk (vi har også drøftet trekanter på et mere seriøst niveau).
Jeg har en ide om, at det kunne være en fed dynamik som par at kunne gå i byen og score en person sammen og så få en fræk paroplevelse ud af det (og så står trekant på bucket listen). Ydermere vil man jo så kunne game sammen og stadig have ens vilde unge år (er 20) mens de stadig er der. Det lyder for fedt for mig hvis man kan kombinere frisk kæreste, game og scoringer sammen, så spørgsmålet er om det kan lade sig gøre?

Jeg er selv ikke uerfaren og har 14 lays bag mig, mens hun kun har været sammen med sin ex (4-årigt forhold). Jeg har ingen problemer med ikke at falde for ONS, mens hun har udtrykt lidt bekymring ift. at det skulle fucke med hendes følelser, specielt hvis det var med en fyr. Udover det er der jo også hele jalousispørgsmålet...

Jeg er lidt i tvivl om hvor meget der er fantasi (gangbang fx) og hvor meget der vil kunne fungere i virkeligheden (trekant evt). Vi har overvejet at starte med en ekstra pige, hvilket ikke ville være et problem for mig, spørgsmålet er om hun vil kunne håndtere det og om jeg vil kunne håndtere hvis hun så foreslår en fyr bagefter (hvilket hun selvfølgelig er i sin gode ret til)?

Jeg er umildbart ikke en jaloux type, og det er hun som sådan heller ikke. Er det risikoen værd at prøve med en pige først? Og hvordan bør man bære sig ad? Gode råd? Bør man vente indtil forholdet er ældre?

Det er efterhånden sådan så vi fantaserer/snakker om det ofte, og vi synes begge det lyder pivfrækt men vil selvfølgelig ikke ødelægge vores forhold, problemet er jo bare at man ikke ved om det vil fungere inden man har prøvet det... :)
Musars
MacDaddy

Re: Kan en trekant fungere?

Indlægaf Fame » ons 24. maj 2017 16:26

Du spørger andre om elementer, som kun eksisterer inde i dig og dine kæreste. Jeres følelser og grænser.

De er individuelle, og vi kan på realistisk vis ikke svare for det.

Men - det eneste fornuftige jeg kan sige er; tal ærligt og åbent sammen om det. Overvej risici, og respekter hinandens grænser 100%

Måske starte i det små? Sætte klare grænser sammen (fx kun tante-kys), og gå ud og flirte sammen?

Det vigtigste ved "leg" er tilliden, derfor understreger jeg igen: Tydelige grænser, og respekter og overhold dem.
Whatever you can do or dream you can, begin it. Boldness has genius, power and magic in it!” ― Johann Wolfgang von Goethe
Fame
Godzilla

Geografisk sted: Aarhus (39 år)

Re: Kan en trekant fungere?

Indlægaf Desire » ons 24. maj 2017 21:00

What Fame said. Kun i kan finde ud af det.

I er dog meget unge.. at kunne håndtere den slags åbenhed i den alder... kræver sit.

Jeg ville baby steppe mig vej frem. Prøv bare at tage i byen i aften, hvor i har klare spilleregler, og brug så f.eks. bare en aften, hvor i diskuterer, hvem der kunne være fræk at have med hjem. I kan også tale med personerne og bringe trekant på banen, bare for at mærke følelse og se om det tændee jer og dem at snakke om. Men hold det så der og eskaler ikke.
I vil sikkert begge blive så liderlige at sexen senere derhjemme bliver fantastisk.

Næste gang kan i så gå et skridt længere osv.
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Geografisk sted: København

Tilbage til Forhold og kærester