Nightgame - scoresteder i København

Generel teori og diskussion for nybegyndere

Re: Nightgame - scoresteder i København

Indlægaf vUlpeS » tirs 23. maj 2017 23:28

Fame skrev:Papirøen?

Jeg kan da lige prøve ad. Tak, Fame :)
Det ene øjeblik er det "fyre forstår bare ikke signaler" og yadda yadda yadda og det næste er de sure over, at man er kravlet ind ad deres vindue (kun iført balaclava) for at kysse dem godnat mens de sover.
Brugeravatar
vUlpeS
MacDaddy

Geografisk sted: Lænestol

Indlægaf Fame » ons 24. maj 2017 17:49

Prøv at tage ned på deres foodmarked ved 21-tiden. Der er nogle gange lidt bål udenfor, og cool atmosfære - ingen neonrør og trampeunger.
Måske der er akademiske fiskere og skovhuggere med skæg, som ikke kan lappe en cykel - men det er nogenlunde cool.
Whatever you can do or dream you can, begin it. Boldness has genius, power and magic in it!” ― Johann Wolfgang von Goethe
Fame
Godzilla

Geografisk sted: Aarhus (39 år)

Indlægaf Desire » tors 25. maj 2017 23:15

Bar7 og bar25.
Nu nævnte du godt nok, at dine moves ikke var så moderne, men der er mange flotte og interessante kvinder i det alderssegment i salsamiljøet.
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Geografisk sted: København

Indlægaf vUlpeS » fre 26. maj 2017 00:13

Jeg må vel ta' mit eget lappegrej med på Papirøen, når jeg får lommepenge igen...

Desire: Når du siger "salsa-miljø", så kommer jeg automatisk til at tænke på, at det garanteret VRIMLER med latinaer til sådan noget..? Dem er jeg nemlig også på jagt efter, da det ville være ekstremt praktisk ift sprogudvikling, hvis jeg kunne finde en sådan.

Nåja, og jeg bør nok nævne, at mine præferencer er en anelse mere elastiske, end de nok fremstår. Jeg sigter efter omtalte segment, da det som regel er dem, jeg viber bedst med, men jeg har da set en farisær eller to i min tid, som stak fuldstændig af fra mine vanlige præferencer. - Dybde er formentlig nøgleordet, vi leder efter.

Tak til jer to for forslag; I er nogle dejlige drenge, og I ved det :)
Det ene øjeblik er det "fyre forstår bare ikke signaler" og yadda yadda yadda og det næste er de sure over, at man er kravlet ind ad deres vindue (kun iført balaclava) for at kysse dem godnat mens de sover.
Brugeravatar
vUlpeS
MacDaddy

Indlægaf Desire » lør 27. maj 2017 12:18

Jo der er da en del latinaer. Mange spanske i miljøet og generelt mange internationale og et fåtal af danskere - i hvert fald blandt de mere øvede.

I går mødtes vi eksempelvis henad aften tid og dansede under åben himmel, bbq og snak og hygge i solen suppleret med et par mojitos. IMO en langt bedre måde at møde kvinder på end på en stiv aften i byen.

Dog skal man gå stille med dørene, da det er et meget lille miljø, hvor alle kender allr
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Geografisk sted: København

Indlægaf vUlpeS » lør 27. maj 2017 19:15

Det lyder virkelig hyggeligt :)

Sådan har jeg det også; jeg har overvejet at begynde at gå til yoga på det seneste, dels fordi det er godt for kadaveret, dels fordi jeg øjner en lejlighed til at udvide lidt på den sociale cirkel.
Brugeravatar
vUlpeS
MacDaddy

Indlægaf Teevster » tors 17. aug 2017 05:17

Jeg ønsker å ambefalle Chateau Motel I KBH. Veldig selektiv i døren noe som betyr hotte piker. De har 2 dansegulv som etter min mening er helt ubrukelig. Det nede kan tilby "hit-or-miss" type dance floor game, mens oppe er ganske anti-sosialt techno-musikk. Dog bør det bemerkes at jeg liker veldig godt musikken i toppetasjen, noe som byr på en god opplevelse ved siden av PU. Det er en rockebar og en lounge med hiphop på hver av etasjene. Der går det an å kjøre noe verbals (som kan fungere med eskalering).

Dog må jeg si at uteservering er gull. Perfekt for verbals, mange 2-3 set uten menn, som du kan approach og kjøre smooth game på.

Pikene er unge og hotte. Det er det vikigste. Jeg har god ratio derfra. Alle mine pulls derfra er hotte og vibben der er god. noe try-hard, med høy "I am cool factor" men godt game trumper dette lett.

-Teev
Alek Rolstad

Aka Teevster, Aka TVA_Oslo

www.girlschase.com
Teevster
Bølle Bob

Foregående

Tilbage til Generelt om The Game