Gode råd? Vise interesse (Pigen fra Skolen)

Kærester, fuckbuddies, haremmer, åbne forhold.

Gode råd? Vise interesse (Pigen fra Skolen)

Indlægaf Juicy » tors 25. maj 2017 23:50

Hej drenge.

Jeg vil starte med at introducerer mig selv.
Jeg er en 22-årig fyr fra Århus området. Jeg har aldrig haft problemer med at score kvinder. Min udfordring begynder først når jeg får følelser for pigebarnet.

Jeg startede på min uddannelse sidste vinter (februar '17). I min parallelklasse går der den her pige, som jeg har et godt øje til. (Jeg har en fornærmelse af at interessen er gengældt).

Jeg har kun haft korte samtaler med hende og ser hende sjældent på skolen (max 1 gang på en ugen).

Jeg vil gerne have råd til at eskalerer mig og hendes relation. Målet er et seriøst forhold!
Vi er 'venner' på facebook, men har stort set ikke strevet sammen.. endnu.

Nu har jeg indset at der skal handles, så kom med alle jeres gode råd og idéer!

På forhånd tusinde tak.

Juicy
Juicy
Nyklækket

Geografisk sted: Aarhus, Denmark

Re: Gode råd? Vise interesse (Pigen fra Skolen)

Indlægaf vUlpeS » fre 26. maj 2017 00:19

Vi får nok brug for lidt flere detaljer, førend vi kan sige noget fornuftigt...

- Har du snakket med hende overhovedet?
- Har du undersøgt om der er noget, der adresserer din problemstilling i de andre underfora herinde?
Det ene øjeblik er det "fyre forstår bare ikke signaler" og yadda yadda yadda og det næste er de sure over, at man er kravlet ind ad deres vindue (kun iført balaclava) for at kysse dem godnat mens de sover.
Brugeravatar
vUlpeS
MacDaddy

Geografisk sted: Lænestol

Indlægaf Desire » fre 26. maj 2017 08:52

Hvad med at tage kontakt til hende?
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Geografisk sted: København

Indlægaf Juicy » fre 26. maj 2017 19:56

Jeg har snakket med hende. Vi hilser selvfølgelig på hinanden, når vi mødes på gangene og sådan, men det er sjældent da vi ofte ikke har undervisning på samme tidspunkt.

Hun startede, ligesom jeg, i vinters og jeg tog ret hurtigt kontakt til hende, da jeg mødte hende imens hun røg en smøg.

Jeg tror såmen ikke at der er noget spørgsmål om hvorvidt hun er interesseret. Det mærkes ret tydeligt.

Jeg er i tvivl om hvordan jeg nu skal eskalerer vores relation. Målet er som nævnt et forhold.

Jeg tænkte at der var nogen kloge hoveder herinde, som havde råd til hvad og hvordan man skal gå videre?

Det er helt ned i det basale, da jeg aldrig har været i et forhold i mere end en nat.

Skal jeg inviterer hende ud og i så fald hvordan? Besked eller face to face?
Juicy
Juicy
Nyklækket

Indlægaf Desire » lør 27. maj 2017 09:01

Vi kan godt fortælle dig, hvordan man cykler, men nu er der jo ingen børn, der lærer at cykle ved at læse sig til det.

Hvorfor spørg du, om du skal eskalere relationen? Er det ikke det du lige har sagt, at du vil? Hvordan vil du blive kærester med tøsetrunten, hvis ikke du eskalerer? Det giver jo ikke mening..

Og du spørg om råd til, hvordan du tager kontakt. Der er ikke så mange råd at give. Vil du gerne have at vide, hvilke fire ord du skal sige til hende, for at nederdelen flyver op?

Du siger tilmed, at du er sikker på, at hun er vild med dig...
Det er ikke meget sværere end at invitere hende til at lave pandekager med dig. Når hun så står i køkkenet og pisker dejen for dig, så siger du, at hun er vildt sexet i et køkken, trækker op i henedes nederdel og trækker hendes små pink trusser laaangsomt ned alt imens du holder øjenkontakten og sagte nynner brødrene olsens 'smuk som et stjerneskud' eller noget mere moderne som Justin Bieber.
Spørg hende så, om ikke hun altid har drømt om at få smurt sine ungpige bryster ind i nutella og inden hun kan nå at svare har du smidt netflix på og gjort klar til ar chille hårdt.

Den virker hver gang. Især på jomfruer og hvis deres stjernetegn er bukken. Ikke den mødom jeg ikke har taget ved ovennævnte metode. Den er bullet-proof.
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Geografisk sted: København

Indlægaf vUlpeS » lør 27. maj 2017 09:35

Du skal bare igennem A1-A3 (måske springe A1 over, da det er mærkeligt at gøre det to gange), derefter C1-C3, for endelig at runde af med S1-S3, og derefter satse på Day 3, 4, 5 osv. Simpelt!

Hvad dit specifikke spørgsmål angår, så synes jeg, at det er lidt slapt at skrive beskeder med en person, man alligevel møder ude i virkeligheden. - ikke dermed sagt, at det ikke fungerer at benytte elektronik, men det giver et større rush at gøre det live ude i virkeligheden.
Det ene øjeblik er det "fyre forstår bare ikke signaler" og yadda yadda yadda og det næste er de sure over, at man er kravlet ind ad deres vindue (kun iført balaclava) for at kysse dem godnat mens de sover.
Brugeravatar
vUlpeS
MacDaddy

Indlægaf Juicy » lør 27. maj 2017 14:12

Tak.

Ja, Desire. Jeg er ret ny til det med forhold, men lyder som om det ikke er meget anderledes end hvis man bare vil bolle? Jeg har aldrig interesseret mig for at eskalerer til noget seriøst (nærmere tværtimod), men der er noget over hende her.

A1-A3, C1-C3, S1-S3 og Day 3, 4 og 5 er det noget jeg bare kan søge på herinde?

Jeg tænker at, jeg vil aftale at ses med hende til noget 'alla' pandekage-sjov næste gang jeg støder ind i hende på skolen. Altså ansigt-til-ansigt.
Juicy
Juicy
Nyklækket

Indlægaf vUlpeS » lør 27. maj 2017 19:12

Den eneste reelle forskel på hurtigt ind og ud (ONS) og et langvarigt forhold (LTR) er spørgsmålet: "Skal vi gentage succesen på fredag?" (day 2).

Om fredagen spørger man så igen, dog med en modifikation; nu skal man finde på en ny ugedag (day 3), f.eks. mandag, eller hvis man er vild "i morgen". - det kan være en god idé at lodde stemningen, både ift hvordan man skal stille forslaget og ift hvor længe der skal gå imellem.

Mange piger er klar til at gå direkte til LTR, hvis man har lunet dem ordentligt op, mens enkelte andre godt kan lide at tage den med ro.
Hvis du er god til at læse signaler, behøver du ikke engang spørge; hun skal nok telegrafere, hvad hun er for en fisk helt af sig selv.
Brugeravatar
vUlpeS
MacDaddy

Tilbage til Forhold og kærester