Oneitis friendzone

Så spørg om råd herinde!

Re: Oneitis friendzone

Indlægaf Desire » tirs 30. maj 2017 21:05

JJ du bliver ved med at hoppe rundt i din lille egen oplevelse. Prøv at kør det her op på det generelle plan vi er, når vi nu snakker RSD som helhed.

Cool, at du havde en god oplevelse med Tim. Der er ingen der siger, at man ikke kan have en god oplevelse hos en god coach hos RSD? Selvfølgelig kan man det.
Men er det virkelig tusinder af kroner hver, at han kan lære dig at gå og råbe på hovedbanegården? Wow! I'm mind blown. Sikke et trick. Og løste det alle dine AA problemer resten af livet? I think not..

Mht. hjernekapacitet var det rettet imod at kunne se markedsføringstrickene. Stor blinkende skrift, i rød, gul og blå og jeg ved ikke hvad. Store ord. En introvideo, der varer op til 40 minutter, så du virkelig bliver spell binded. Og et program der lover dig, at denne gang, har de fundet KERNEESSENSEN af en helt ny metode, der bare river tøjet af kvinderne. Dit liv bliver fuldendt. Opnå dit fulde potentiale. Få et "avalange of pussy" (yep det skrev en instruktør om et program). Hvis ikke man kan lugte, at det er fuldstændig opblæst så er man nok ikke den mest refleksive praktikker, som vi godt kan lide at kalde det i den akademiske verden.

Det handler ikke om, at RSD ikke er godt. Jeg synes RSD er kanon. De hjælper tusinder af mænd.
Det handler om at være kritisk indstillet overfor at smide 10K afsted efter en coach, når man kan opnå samme værdi ved at bruge 15 timer foran youtube, og hænge ud med andre gamers.

Det handler om kritisk tænkning og en rationel tilgang, og ikke at hoppe på den første den bedste, der lover dig fantastiske resultater HER OG NU. Det er ikke meget anderledes end en telefonsælger. Forskellen er bare, at RSD har fundet en genialt kundesegment. Desperate mænd. Mennesker går primært op i tre overordnede ting i livet: Social liv og relationer, økonomi/status og sundhed og velvære. Disse hænger sammen med vores overlevelsesinstinkt, og det er meget dominerende i vores adfærdsmønstre og tankeprocesser.

Når man har problemer med relationer (til kvinder) og sociale egenskaber, bliver man desperat. Og RSD har fundet en guldgrube i desperate mænd, der vil give ALT for at blive hjulpet. Og det er en stooooor fed malkeko, som de bare malker for hårdt. Julien har udgivet hvad... 4-5 større programmer? Hvor stor forskel mon der er på indholdet? Er det virkelig 10K værd, hver gang han mener at have opfundet den dybe tallerken?
Nej... Manden har bare fundet en måde at tjene penge på kontinuerligt.
Ligesom når Apple og Samsung programmerer deres produkter til at dø hurtigere, så de hurtigere kan sælge et nyt produkt.

Men som sagt. Gør det på din måde. Vi har alle hver vores måde. Point being: RSD har gjort det til mainstream tro, at man bør købe deres produkter. Virkeligheden er, at man kan opnå alt de kan undervise, via gratis materiale, og at tage action.

Jeg vil mene at Kaizer, mig og de fleste andre gamle røvere herinde kan skrive under på, at 90 % af alt det du kan lære og mestre, kommer af at være ude i "marken" og prøve dig frem, fremfor at høre på teori og kurser.
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Geografisk sted: København

Indlægaf JollyJumper » tirs 30. maj 2017 22:19

Jamen du har da ret til din fejlagtige opfattelse af mig, Kaizer. Og dem, der scorer flest piger, har jo altid ret og har altid styr på alle variabler hos alle dem, de ikke kender, hvis de beslutter sig for at have det.

Udseende, opvækst, hvad man har at arbejde med til at begynde med, tæller ingen steder i regnskabet. Men jeg må jo bare gå ud ud og bevise, at du tager fejl, nu hvor min studiegæld omsider er ved at være væk.
JollyJumper
Happy Meal

Geografisk sted: Storkøbenhavn

Indlægaf JollyJumper » tirs 30. maj 2017 22:28

Desire skrev:Jeg vil mene at Kaizer, mig og de fleste andre gamle røvere herinde kan skrive under på, at 90 % af alt det du kan lære og mestre, kommer af at være ude i "marken" og prøve dig frem, fremfor at høre på teori og kurser.

Det er jeg jo for fanden enig i.

Jeg syntes så, at min oplevelse var værd at tage med her, men den hører ingen steder hjemme i diskussionen eller hvad?
JollyJumper
Happy Meal

Indlægaf Chacruna » tirs 30. maj 2017 22:28

I forhold til AA, så er det der fungerer for mig et psykologisk princip kaldet "desensitizing". Jeg skrev vist en guide til det for nogle år siden herinde. Det er det princip man i psykologien bruger til at kurere fobier, så jeg synes det giver mening at bruge det på AA som vel egentligt netop er fobi for at tale med kvinder.

Det var egentligt tilfældigt at jeg faldt over det, jeg besluttede mig for at gå ud hver dag i to uger sammen med Zarichi. Vi lagde intet pres på hinanden i forhold til at approache, men i takt med at vi blev mere og mere vant til stemningen i byen skruede vi stille og roligt op for det....
Efter de to uger var vi faktisk decideret afhængige af game og fortsatte med at gå ud hver dag i et år (eller i hvert fald næsten et år, det døde lidt hen mod slutningen).

Jeg kunne egentligt godt tænke mig at vide med Kaizer og Desire, hvordan håndterer i AA? Har i nogensinde perioder hvor i holder pause med game, og hvis ja, hvad gør i så for at komme igang igen efter en pause?
I Am Jack's Complete Lack of Surprise
Brugeravatar
Chacruna
Godzilla

Geografisk sted: København Bitches!

Indlægaf vUlpeS » tirs 30. maj 2017 22:49

"Man bliver god til det, man øver sig i"
Sådan havde min skaktræner og mentor det med at sige. God til at ryge cigaretter, eller god til at spille klaver; man vælger i princippet selv.

Diskussionen om prædisposition, gener og givne forudsætninger er i mine øjne ikke så relevant, med mindre man da vælger at konkurrere med andre fremfor at konkurrere med sig selv. - Det er nok bedst at holde øjnene på sit eget cykelstyr fremfor det, der sidder på ham kanutten, som kører på den modsatte cykelstis, cykel.
- Det kan nok være, at han har en sej cykel og noget smart spandex-gear, men man risikerer altså at køre sig selv i grøften, hvis man ikke holder øje med, hvad man selv laver.

Hvis man havde 2% succes med sit projekt i går, og har 3% succes med selvsamme i dag, så er man kommet langt, og det er dét, der hele handler om, sådan som jeg ser det. Midlerne og metoderne kan være ligegyldige, så længe at man ikke gør skade på sig selv og andre.

Jeg har aldrig selv været på en bootcamp, hell, det nærmeste jeg har været på pickup-miljøet i praksis, var dengang jeg måtte bruge lidt tid på at forklare en vis hr Natura, at han ikke havde noget at sælge mig på en sløj onsdag inde på Boogie Bar. Sådan mere eller mindre; jeg har da truffet nogle få gamere ude i byen i ny og næ, der hver især havde det tilfælles, at de under ingen omstændigheder ville indrømme, at der var den og den, selvom der ikke kunne herske nogen tvivl. - Aner stadig ikke hvorfor.

Jeg vil af samme årsag ikke sige hverken fra eller til ift RSD's produkter, omend jeg da både får ideer og en gennemgående glad & grineren oplevelse af at se Tyler-videoer i ny og næ. Karisma har han helt sikkert nok af.

Jeg oplever, at du tager lidt på vej, JJ. Det behøver du vist ikke; der er jo ingen der har sagt, at DINE penge er spildt, bare fordi nogle andre har givet nogle dårlige reviews.

Nå pyt, jeg kan jo være ligeglad - og jeg burde sikkert ikke blande mig, men nu har jeg altså skrevet det her indlæg, så... Rundstyk' ING?
Det ene øjeblik er det "fyre forstår bare ikke signaler" og yadda yadda yadda og det næste er de sure over, at man er kravlet ind ad deres vindue (kun iført balaclava) for at kysse dem godnat mens de sover.
Brugeravatar
vUlpeS
MacDaddy

Geografisk sted: Lænestol

Indlægaf JollyJumper » tirs 30. maj 2017 22:59

Desire skrev:Men som sagt. Gør det på din måde.

Jeg tog en enkelt bootcamp i 2006, og pludselig er det min måde? Forhåbentlig var det ikke det, du mente?

Så konklusionen er altså, at det ALDRIG er en god idé for NOGEN SOM HELST at tage på scorekursus, og derfor er det fjollet overhovedet at tale om førstehåndsoplevelser? Jeg er også kommet af med det og skal nok holde inde, medmindre der er nogen, der spørger pænt :D

Angående markedsføringen kan vi godt blive enige om, at det er vældigt overdrevet, og at man skal tage det med et kæmpe gran salt, hvis den er, som du beskriver. Reklametekster er generelt mere bombastiske i de engelsktalende lande, men måske skulle de slappe lidt af alligevel.

Jeg er godt klar over, at mine resultater ikke imponerer nogen (tre lays, lidt flere kys (det er vel kun disse tal, der tæller?)), men jeg er selv OK tilfreds med at have gjort en del fremskridt sammenlignet med, hvor jeg var. Hvis man ikke kan se det positive i det, må man vel bare lade være.
JollyJumper
Happy Meal

Indlægaf JollyJumper » tirs 30. maj 2017 23:11

vUlpeS skrev:"Hvis man havde 2% succes med sit projekt i går, og har 3% succes med selvsamme i dag, så er man kommet langt, og det er dét, der hele handler om, sådan som jeg ser det. Midlerne og metoderne kan være ligegyldige, så længe at man ikke gør skade på sig selv og andre.

Tak for bidrag, vUlpeS. Den mentalitet kan jeg også bedre lide :)
JollyJumper
Happy Meal

Indlægaf Desire » tirs 30. maj 2017 23:14

Det det skal jo kun handle om at skabe resultater, som du er tilfreds med. Så det er da fantastisk.

Hvis dit mål en dag er at bade i fisse, er der nok en del field work og rsd bootcamps ahead ;)

For mig har lays aldrig været kerneessensen. Mere det at reflektere og selvudvikle. At indse, at vi alle er gode nok som vi er, men at man samtidig med den rette vilje kan udvikle sig i en given ønsket retning.

- Gode gamle neil haha. Gad vide hvad den skøre rad laver i dag. Har stadig dokumentaren om akademiet liggende
Brugeravatar
Desire
T1000

Indlægaf vUlpeS » tirs 30. maj 2017 23:28

Desire skrev:- Gode gamle neil haha. Gad vide hvad den skøre rad laver i dag. Har stadig dokumentaren om akademiet liggende

Det var en sand fornøjelse, at se ham køre NØJAGTIG den samme rutine af på enhver af de piger, der slog deres vej forbi baren dem aften. Tåkrummende morsomt, faktisk, og det gjorde mig glad helt ind i knoglerne, at jeg er sådan en kikset geek, der tror, han skal opfinde den dybe tallerken og være u-mekanisk og original hver gang.

Joke's om me, selvfølgelig, for det var ham, som stak af med alle telefonnumrene. Haha!

Ham dér protegé'en fra TV faldt jeg over inde på YouTube her forleden. Han laver bodybuilding-videoer* med samme iver som altid. The nostrils remain mighty.

*ja, det ved jeg heller ikke, hvorfor jeg sidder og kigger på...
Det ene øjeblik er det "fyre forstår bare ikke signaler" og yadda yadda yadda og det næste er de sure over, at man er kravlet ind ad deres vindue (kun iført balaclava) for at kysse dem godnat mens de sover.
Brugeravatar
vUlpeS
MacDaddy

Geografisk sted: Lænestol

Indlægaf Desire » ons 31. maj 2017 07:29

Nobell Fitness? Ja han er da vist efterhånden godt pustet op på Deca og diverse.
Ikke fan af manden.
Brugeravatar
Desire
T1000

ForegåendeNæste

Tilbage til Er du kørt fast med en pige?