ham der får for lidt

Generel teori og diskussion for nybegyndere

ham der får for lidt

Indlægaf bjerg » man 19. jun 2017 21:55

HJÆLP

jeg er 23 år gammel
er ikke den beste til det når det drejer sig om piger
har svært ved at læse og skrive da jeg er ordblind i en mellemgrad
har går i en ordblind klasse hvor vi kun var drenge så ingen piger i klassen
har lidt svært ved at komme i kontakt med den andet køn
dettil skal siges kan godt få et nummer for en pigen har bare svært ved at komme fra A til B (kontakt til mødes til seng)

tænke vis der er nogle der kan hjælpe mig må det være her inde

på forhånde tak
bjerg
Gummi Tarzan

Re: ham der får for lidt

Indlægaf DML » tirs 20. jun 2017 09:04

Igen, det er et meget simpelt svar du leder efter. Lær game. Begynd at gå ud og tag action. Undersøg hvad du gør forkert og hvad dine sticking points er, og se noget teori som forklarer det til du derved kan overkomme dine problemer. Vil anbefale dig at læse scoreguiden viewtopic.php?f=21&t=961
Are YOU living a life you want to relive?
DML
MacDaddy

Geografisk sted: Der de frække piger er

Indlægaf Fame » tirs 20. jun 2017 14:21

Siden du har vanskeligheder med at læse, så er der to muligheder:

1) læs scoreguiden herinde ved hjælp af CD-ord oplæsning eller lign.

2) Tag er kursus hos scorecoach.dk (kan jeg anbefale)
Whatever you can do or dream you can, begin it. Boldness has genius, power and magic in it!” ― Johann Wolfgang von Goethe
Fame
Godzilla

Geografisk sted: Aarhus (39 år)

Indlægaf Thebond » tirs 20. jun 2017 16:50

Enig med Fame's 1.

Men istedet for at direkte bruge flere tusind kroner på scorecoach, kan du starte med den her:

https://www.amazon.co.uk/Change-Anythin ... 076&sr=1-1

Kan også få's som lyd cd/bog :D
“It is very difficult also to sacrifice one's suffering. A man will renounce any pleasures you like but he will not give up his suffering.”

Billede
Brugeravatar
Thebond
Happy Meal

Geografisk sted: Liberalt sted

Indlægaf bjerg » ons 21. jun 2017 17:00

Fame.

Cd-ord bliver brugt flittigt.
Har overvejet at tag på et score kursus
Men tænkte at jeg ville prøve herinde først..

Thebond.
Ved du om man kan få på bogen på dansk også som lydbog.
Har ikke haft så meget engelsk i skole da vi brugte meget tid på dansk undervisning
bjerg
Gummi Tarzan

Indlægaf Thebond » ons 21. jun 2017 21:17

bjerg skrev:Fame.

Cd-ord bliver brugt flittigt.
Har overvejet at tag på et score kursus
Men tænkte at jeg ville prøve herinde først..

Thebond.
Ved du om man kan få på bogen på dansk også som lydbog.
Har ikke haft så meget engelsk i skole da vi brugte meget tid på dansk undervisning

Nej desværre, ikke på dansk. Du begrænser virkelig dine muligheder hvis du kun vil have danske lydbøger.

1. Mange af de vigtige selv-udviklings bøger forståes bedst på det sprog som forfatteren har skrevet den i (typisk engelsk). Man kan aldrig oversætte en bog 100% rigtigt.
2. Mange selv-udviklings bøger indeholder vigtige figurer, og forklaringer fx den har jeg har posted, og det er meget vigtig at forstå, det får du ikke på lyd.

Men det bedste i dette tilfælde, jeg kan anbefale er:

"Syv gode vaner" af Stephen R Covey

https://www.saxo.com/dk/syv-gode-vaner_ ... 8702077797

Jeg anbefaler stærkt at du køber den som PDF, og får et program til at læse PDF filen igennem mens du følger med i teksten. Det er så ekstremt vigtigt at du forstår de figurer der er i bogen.

Men Bogen er topkarakter, hvis du FØLGER de syv gode vaner som forfatteren forklarer. Bogen er for det meste skrevet til folk der vil starte business op, men den kan sagtens bruges til alle andre mål i livet.
Men det er med at "tage action" med de forskellige 7 vander der forklares i bogen, ellers vil den ikke hjælpe. Husk det, og held og lykke.
“It is very difficult also to sacrifice one's suffering. A man will renounce any pleasures you like but he will not give up his suffering.”

Billede
Brugeravatar
Thebond
Happy Meal

Geografisk sted: Liberalt sted

Indlægaf Fame » ons 21. jun 2017 23:15

.
Whatever you can do or dream you can, begin it. Boldness has genius, power and magic in it!” ― Johann Wolfgang von Goethe
Fame
Godzilla

Geografisk sted: Aarhus (39 år)

Indlægaf Kaizer » tors 22. jun 2017 20:38

Vær dybt, dybt taknemmelig for, at du ikke kan læse, samt at du har en sprogbarriere, når det kommer til engelsk - herved kan du i stedet fokusere på bare at gå ud og blive god til at score ved at snakke med piger, frem for at spilde tiden på en masse ting, som ikke er relateret hertil^^.

Prøv at gå ud et par gange om ugen i 3-6 måneder, gerne 10 sets pr gang, eller færre, i takt med, at
dine interaktioner bliver længere - skriv om dine erfaringer herinde i en log og få feedback.

Jeg synes også det ville være ret ideelt, hvis du kan vente med dyr bootcamp og coaching, indtil du har fået mere erfaring og kontekst. Eller synes jeg, at det er dybt useriøst og dumt.
"Make it, don't take it, make it, don't fake it."
Brugeravatar
Kaizer
Angel of the Sun

Geografisk sted: Cafeteriet på Faaborg-Cypern Overfarten

Indlægaf muspelhem » tors 22. jun 2017 23:49

Få 7-9 timers søvn på samme tidspunkt hver nat
Undgå sukker, evt. kornsorter i din kost
Dyrk styrketræning (ikke bodybuilding)
Hvis du er psykisk syg, så gå i terapi (fx kognitiv adfærdsterapi)
Lær kampsport
Bliv sjovere (meld dig til impro-comedy, eller få nogle sjove venner)
Soigner dig, gå i bad, børst tænder osv.
Sørg for at dine sko er pæne
Gå i tøj, der passer i størrelsen (ikke for løst, ikke for stramt)
Hold dit hjem rent, især køkken og badeværelse
Uddan dig og/eller arbejd
Hvis du har bil, så vedligehold den
Dyrk aktiviteter, du kan lide, i selskab med kvinder
Opret en datingprofil, hvor du viser dig fra din bedste side
Lad være med at være slesk eller sende pikbilleder uopfordret
Gør det nemt for kvinden, når du inviterer hende på date - foreslå tid, sted, aktivitet, og hav en Plan B klar
Når du er på date, så prøv at have det så sjovt som muligt, frem for at komme i bukserne på hende - det virker bedre

Besøg den gratis og videnskabeligt underbyggede hjemmeside thematinggrounds.com for mere info
muspelhem
Bølle Bob

Indlægaf JollyJumper » fre 23. jun 2017 14:17

Ikke at jeg er ekspert på området, men har du prøvet voodoo-boodoo-hoodoo crap for at mindske ordblindheden? Der er står en lille smule om, at man kan få en bedre strategi til at stave godt i Fra Frø Til Prins (Frogs into Princes) af sambakongen Chicharito og Grinder, men ikke nok til, at jeg ved, om det virker på ordblindhed (som vel også har med læsefærdigheder at gøre – jeg ved ikke så meget om det...). En Google-søgning på "voodoo-boodoo-hoodoo crap ordblindhed" (uden anførselstegnene) giver dog nogle hits, bl.a. dette: http://underbevidst.dk/voodoo-boodoo-hoodoo crap/artikler/vis ... blind.html

Jeg vil nødig anbefale noget, der koster mange penge, og som ikke virker for dig, så det er sikkert en god idé at undersøge det ordentligt, inden du kaster penge efter en terapeut. Måske er det muligt at eksperimentere med det selv ud fra noget, du læser/lytter til.

Men bortset fra det må jeg nok indrømme, at der er bedre chancer for at lære at score ved at gøre det, som Kaizer skriver, selvom manden skriver, at det, jeg gjorde i 2006, var dybt useriøst og dumt. Det synes jeg ikke, at det var for mit vedkommende, men det kan da være, at de fleste får en del mindre ud af det.
JollyJumper
Happy Meal

Geografisk sted: Storkøbenhavn

Næste

Tilbage til Generelt om The Game