Mixede signaler..1 date

Scoring med elektronisk grej

Mixede signaler..1 date

Indlægaf heyu76 » man 26. jun 2017 19:47

Hej PUA'z

Ville høre jeres syn på denne pige/date jeg li har været på. Jeg har svært ved at tolke hende og om jeg kunne forbedre noget her.
Jeg ved at tiden helt klart vil vise hvad der sker.. men det kunne være jeg kunne blive klogere og bedre som PUA ;o)

Sagen kort:
Vi mødte hinanden via Tinder. Fik arrangeret en date med hende. Det blev Tivoli eftersom alle museer har lukket mandag. I Tivoli kan man både gå, spise og drikke casual. Samtidig havde min date en bagkant på ca 2 timer (kl.12-14). Hun havde i forvejen aftalt at skulle shoppe på strøget med sin veninde og datter og mødes med dem kl. 14. Hvilket passer mig fint den at den første date ikke er så lang

Selve daten:
Vi svingede rigtig sammen, god øjenkontakt, pille/nulre hårlok, kropspejling, grinede af min dårlige jokes... Jeg forsøgte fysiske ping det vil sige lette berøring albue, overarm, øverste del af ryg med flad hånd. Hun hverken trak sig eller "besvarede" mine pings .. men var ganske neutral men stadig meget åben og snaksalig. Bestilte kaffe var der en del visning af håndled, hoved på skrå og igen god øjenkontakt. Men ingen rigtig fysiske kontakt i mellem os.
Normalt ville jeg havde taget hende i hånden- men jeg følte på en eller anden måde at hun ikke var helt klar.

Da klokken blev 14 var det som hun gerne ville have blevet længere.. men hendes datter ringede og vi brød op.

Jeg lagde op til at vi kunne måske mødes igen.. og her kommer det som I PUA og pige fagkyndige måske kan afkode. For i sin Tinder profil skriver hun at hun søger kæreste. Men efter at jeg havde lagt op til vi kunne mødes var hendes svar at det ikke kunne blive i hendes hjemby, da byen er lille og hun følte folk ville stemple hende hvis vi mødtes hos hende. Og da vi skulle sige farvel var det med hånd- da jeg prøvede at give hende et knus var det med afstand. Noget i min verden som siger her til og ikke længere.

Lille note til forståelse:
Hun er Iransk pige som har boet her siden 2015. Taler godt dansk. Går vestlig klædt. 37 år gammel. Selvstændig og er ved at læse for at få arbejde.

Kan ikke afkode om det er Friendzone- mildt afslag eller blot en usikker pige der måske gerne vil mig men at der er "test" jeg må bestå...??
Eller igen om det er kulturelle betingelser. Da jeg gik fra hende, havde jeg en fornemmelse at jeg gjorde bedst i at glemme hende og derfor skrev til hende tak for to dejlige timer.. Der gik laang tid og jeg tænkte min anelser havde ret. At hun ikke var interesseret.
Men pludselig skrev hun tilbage at hun også var glad for de to timer??
Derfor skrev jeg tilbage om hun syntes vi skulle ses igen? Nu er der igen dødt radiosignal

ha ha Jeg er total forvirret her?? Er der nogen af jer der har erfaringer eller oplevet lignende??
Jeg høre gerne fra jer! Mange tak for jeres input på forhånd

Rigtig god sommer
Heyu76
heyu76
Nyklækket

Re: Mixede signaler..1 date

Indlægaf Desire » man 26. jun 2017 23:48

Mit bud er der kulturelle. Har været meget tæt med en iransk familie og tingene foregår bare anderledes.

Vedmindre hun virkelig har lagt alt det hjemmefra på hylden, så vil mit bud være at ONS og alt så noget, er ret så usandsynligt.
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Geografisk sted: København

Indlægaf Happytalk » tirs 27. jun 2017 10:37

Jeg forsøgte fysiske ping det vil sige lette berøring albue, overarm, øverste del af ryg med flad hånd. Hun hverken trak sig eller "besvarede" mine pings .. men var ganske neutral

Du skal ikke forvente at fordi du selv interessere dig for kropssprog at så pigen også forstår det. Måske er hun ikke selv klar over det?

Prøv at få hende hjem til dig, inviter hende på noget vin og se hvor langt du kan trække den :-) Om ikke andet så får d lidt mere erfaring ;)

..men den lyder lidt død :D
Nothing to loose.
Find. Seduce. Repeat.

Min Log - Fra de sidste 8+ år i gamet:
http://www.danskpickup.dk/viewtopic.php?f=4&t=2815
Brugeravatar
Happytalk
Godzilla

Indlægaf DML » tors 29. jun 2017 12:24

Et godt råd i forhold til de fysiske pings. Hvis du rører hende og hun rejecter dig, så tag 2 steps tilbage med kino og start forfra. Er hun neutral eller responsive, så fortsæt med at eskaler. Det er grønt lys. Forsøg med mere aggressiv kino på hende her, så skal du nok også få dit svar på om hun er interesseret.
Are YOU living a life you want to relive?
DML
Happy Meal

Geografisk sted: Århus

Tilbage til Tinder, Online dating, SMS, phonegame