Evolution Daily bootcamp

Generel teori og diskussion for nybegyndere

Evolution Daily bootcamp

Indlægaf Clams » ons 28. jun 2017 12:23

Rejste til USA for godt og vel 1 måned siden, hvor jeg forsøgte at daygame lidt i byen og mødte manden bag Evolution Daily. Efter jeg snakkede med ham i næsten 30-60 minutter anbefalede han mig at jeg tog en bootcamp hos ham for virkelig at blive sparket i gang. Han tilbød mig endda at jeg kunne få både hans online kursus og bootcampen samlet for under 50%, hvilket jeg virkelig overvejer nu jeg rejser til USA igen snarest. Jeg har lige kigget noget af hans infields igennem på youtube og han virker virkelig god! Men jeg har svært ved at se om det her er for godt til at være sandt og er opsat, eller om han virkelig bare er så god? Ville værdsætte meget hvis i tjekkede ham ud, eller hvis nogen har erfaringer med ham.

https://www.youtube.com/watch?v=cbA0Qtwr2fI
Clams
Fætter kanin

Re: Evolution Daily bootcamp

Indlægaf Thebond » ons 28. jun 2017 15:54

Clams skrev:Rejste til USA for godt og vel 1 måned siden, hvor jeg forsøgte at daygame lidt i byen og mødte manden bag Evolution Daily. Efter jeg snakkede med ham i næsten 30-60 minutter anbefalede han mig at jeg tog en bootcamp hos ham for virkelig at blive sparket i gang. Han tilbød mig endda at jeg kunne få både hans online kursus og bootcampen samlet for under 50%, hvilket jeg virkelig overvejer nu jeg rejser til USA igen snarest. Jeg har lige kigget noget af hans infields igennem på youtube og han virker virkelig god! Men jeg har svært ved at se om det her er for godt til at være sandt og er opsat, eller om han virkelig bare er så god? Ville værdsætte meget hvis i tjekkede ham ud, eller hvis nogen har erfaringer med ham.

https://www.youtube.com/watch?v=cbA0Qtwr2fI

Han vil jo bare tjene sine penge. Selvfølgelig vil han anbefale dig til at købe hans produkter. Men husk bare at det er dig der skal ændre dig selv, ingen lærer kan ændre på dig. Han kan bare vejlede dig. Det vil sige at du kan opnå det samme på egen hånd. Men det bestemmer du jo selv.

Men har du overhovedet gjort nogle af de ting/råd vi gav dig, på den thread du åbnede sidst?
“You are in prison. If you wish to get out of prison, the first thing you must do is realize that you are in prison. If you think you are free, you can't escape.”
Brugeravatar
Thebond
Happy Meal

Geografisk sted: Litchi juice

Indlægaf Kaizer » tors 29. jun 2017 20:39

Se om du kan lade være med at rejse halvvejs jorden rundt og bruge tusindevis af kroner. Det virker helt vildt absurd og dumt.

Hvis du vil lære at snakke med piger, så snak med piger uden at rejse og betale en mand først.
"Make it, don't take it, make it, don't fake it."
Brugeravatar
Kaizer
Angel of the Sun

Geografisk sted: Cafeteriet på Faaborg-Cypern Overfarten

Indlægaf chrisjv » fre 30. jun 2017 19:34

Du betaler en mand penge for at blive god til damer? Hvad siger den sætning om dit innergame?

Lad mig lære dig et lille trick jo mere reaktive kvinderne er infield jo sværre er de tit at close. At få en pige til at grine/kramme eller kysse dig infield er alt for nemt, så at du ser disse ting og tror fordi han får et tlf nummer og et par kys at han knepper dem så tro om. Jeg har set 15 årige der er bedre infield en ham der, men hvis du vil kaste penge efter ham her fint, du vil kunne finde en bedre coach nede i fritidsklubben. just saying
We're all gonna make it brah
Brugeravatar
chrisjv
Witch King of Angmar

Geografisk sted: I'm not your teacher, excuse me..

Indlægaf Thebond » lør 1. jul 2017 19:45

chrisjv skrev:Du betaler en mand penge for at blive god til damer? Hvad siger den sætning om dit innergame?

Lad mig lære dig et lille trick jo mere reaktive kvinderne er infield jo sværre er de tit at close. At få en pige til at grine/kramme eller kysse dig infield er alt for nemt, så at du ser disse ting og tror fordi han får et tlf nummer og et par kys at han knepper dem så tro om. Jeg har set 15 årige der er bedre infield en ham der, men hvis du vil kaste penge efter ham her fint, du vil kunne finde en bedre coach nede i fritidsklubben. just saying

HAHA. Du er så awesome med de kommentarer Chrisjv

Enig, enig!
“You are in prison. If you wish to get out of prison, the first thing you must do is realize that you are in prison. If you think you are free, you can't escape.”
Brugeravatar
Thebond
Happy Meal

Geografisk sted: Litchi juice

Indlægaf Maru » søn 2. jul 2017 01:14

[quote="chrisjv"]Du betaler en mand penge for at blive god til damer? Hvad siger den sætning om dit innergame?

Lad mig lære dig et lille trick jo mere reaktive kvinderne er infield jo sværre er de tit at close. At få en pige til at grine/kramme eller kysse dig infield er alt for nemt, så at du ser disse ting og tror fordi han får et tlf nummer og et par kys at han knepper dem så tro om. Jeg har set 15 årige der er bedre infield en ham der, men hvis du vil kaste penge efter ham her fint, du vil kunne finde en bedre coach nede i fritidsklubben. just saying[/quote
hvad hvis de er unrealtive?? forcer man så bare samtalen indtil et direkte afslag, tlf nr eller one night stand??
Maru
Nyklækket

Indlægaf Kaizer » søn 2. jul 2017 01:19

Maru skrev:hvad hvis de er unrealtive?? forcer man så bare samtalen indtil et direkte afslag, tlf nr eller one night stand??

Prøv at læs det her: http://www.rsdnation.com/node/838982 .. Virkelig!
Brugeravatar
Kaizer
Angel of the Sun

Indlægaf Kaizer » søn 2. jul 2017 13:23

Hvis man skal slå en tråd igennem det hele, kan man sige, at rigtigt game er opbygget på ‘fire’ ikke på ‘flash’ - hvilket er et Michael Jorden-citat herfra https://www.youtube.com/watch?v=9zSVu76AX3I

Det er let (især som nybegynder) at blive forblændet og fortabt i en drøm med mistet jordforbindelsen, når man ser de her små infield klip, eller høre historier om, hvad folk som har været i gamet længe oplever af eventyr. Kunne forestille mig, at det er ret let at pakke ind og sælge som en weekendbootcamp.

Samtidig overser let alt det, som strømmer under. Det som er gået ind i det af hårdt arbejde og passion (‘fire’) , de tusindevis af timer brugt infield, de tusinde interaktioner, afvisninger, etc. Det er langt fra så flashy, men IMO tusinde gange mere gloværdigt og efterstræbeligt.
Brugeravatar
Kaizer
Angel of the Sun

Tilbage til Generelt om The Game