Århus daygame wing lørdage/søndage 14-16

Find en wing at gå ud med!

Århus daygame wing lørdage/søndage 14-16

Indlægaf Enigma » søn 25. jun 2017 18:28

Så er det blevet tid til at finde en wing! :D

Lidt om mig:
For nogle år siden dykkede jeg grundigt ned i teorier og andet materiale vedr. pick-up, men nåede kun at komme lidt in-field og cold-approache nogle få gange. Nu, efter et par år hvor arbejdet tog lidt for meget fokus, er jeg tilbage.
Det er lykkedes mig, de sidste år, at optræne bedre øjenkontakt, bedre kropssprog, og ikke mindst en vane med konstant at være bevidst om pigernes kropssprog (IOIs osv.) - gamet har hele tiden ligget i baghovedet ;)

Jeg har bl.a. læst Carnegies "How to Win Friends and Influence People", Cialdini's "Influence", "The Selfish Gene", David Buss, Casanova, Nancy Friday, "The Venusian Arts Handbook", læst bunker af posts og set bunker af video-materiale med Mystery, Style, og andre, inklusiv Style's "Annihilation Method" DVDs, og taget masser af noter.

Jeg er computernørd af baggrund, og måske derfor tiltaler Mystery's M3-model mig - jeg elsker den systematiske og "tekniske" tilgang - synes det er så mega sjovt :D

Nu, i mit comeback, har jeg lavet en opener, og indtil videre fået testet den tre gange. Er besluttet på at eksperimentere med Mystery og Style's principper for at finde ud af hvor langt jeg kan komme med at træne dem i løbet af de kommende år. Er klar til at gøre mig en masse erfaringer.

Har nogen AA, dog ikke totalt uoverkommelig.
Mht. alder ser jeg ud som om jeg er 29 - ifølge en pige jeg snakkede med for nylig.
Ved siden af gamet dyrker jeg to slags motion, den mest konsistente er styrketræning som nu efter et lille år har gjort at jeg ikke er heeelt så skinny som jeg plejede at være :lol:

Mine første tanker om vores wingmanship er at vi hjælper hinanden. Hjælper hinanden med at approache, med at komme over vores sticking-points, og udveksler og diskuterer erfaringer. Jeg er opmærksom på at være en god wing, og forventer det samme tilbage.
Vi kunne mødes og snakke lidt, så gå i gang med at approache, og derefter de-briefe sammen og diskutere det vi har oplevet. Men måske er det smart at starte med at lære hinanden lidt at kende, og snakke om hvordan vi gør. På den anden side er det muligvis klogt at gøre det til en vane at vi går ud og approacher hver gang vi mødes, hvad tænker du?

Søger nok en der er på nogenlunde samme niveau som mig, men det er intet must. Det vigtigste er gensidig respekt og hjælpsomhed.

Kan lørdage 14-16 og/eller søndage 14-16 (bortset fra de sidste to weekender i juli), derefter de fleste weekender. (Måske vil jeg desuden solo-sarge på enkelte hverdagsaftener senere, og bidrage med mine erfaringer derfra, vi får se.)

Hvis det ku være noget for dig, så smid mig en PM og fortæl lidt om dit niveau osv.
Let's have some fun! :D

Enigma
Enigma
Nyklækket

Re: Århus daygame wing lørdage/søndage 14-16

Indlægaf Enigma » lør 1. jul 2017 18:08

Kan i dag tilføje lidt mere daygame-erfaring:

Testede en ny (hjemmestrikket) opener to gange, efter næsten alle kunstens regler (Style). Dvs. jeg åbnede over skulderen, den virkede spontan, og jeg leverede en FTC. Dog er jeg ikke sikker på at jeg huskede at smile begge gange.

Begge var cold-approach af all-female 3-sets (ca. HB8'ere i et storcenter, og ca. HB7'ere på gågaden). Begge åbnede smukt (de svarede og talte tilbage til mig), før jeg sagde tak og ejectede, og det var mit indtryk at de ville have accepteret hvis jeg havde stacket videre.

To gode oplevelser at bygge videre på. :D

PM mig gerne, hvis du er interesseret i at vi wing'er.
Enigma
Enigma
Nyklækket

Indlægaf Happytalk » lør 1. jul 2017 18:17

Hej Enigma (machine). Drop det der med "over skulderen" false timec. Osv. Der er større risiko for at du kommer til at virke underlig hvis det ikke bliver leveret rigtig.

I Danmark virker det lidt bedre at du bare er en mand med selvtillid, der siger direkte hvad du gerne vil have. Samme måde som Joan Ørting beskriver det.

Har selv rendt rundt og laver over 80 forskellige rutiner tidligere i min pu start. Ikke godt. Værd en mand i stedet, det tænder pigerne virkelig meget på.

Du kan sagtens approache direkte, have flirtende stærk øjenkontakt. Eventuelt træde et skridt tilbage hvis du kan mærke hun synes i er for tæt.

Og selvfølgelig ros for at tage action i Storcenter'et.
Nothing to loose.
Find. Seduce. Repeat.

Min Log - Fra de sidste 8+ år i gamet:
http://www.danskpickup.dk/viewtopic.php?f=4&t=2815
Brugeravatar
Happytalk
Godzilla

Indlægaf Enigma » lør 1. jul 2017 18:44

Tak for tankerne Happytalk! :D Det er noteret. Så må jeg jo bare levere dem rigtigt. ;) Et eller andet må jeg have gjort rigtigt, siden begge åbnede.

Jeg brænder for det tekniske, og det indirekte approach. Jeg er nødt til at træne det og gøre mig mine erfaringer med det - over nogle år - før jeg kan konkludere at det ikke virker for mig. Og hvis jeg når til den konklusion, så skifter jeg gerne stilart. Men jeg er nødt til først at finde ud af om det jeg brænder for virker for mig.

Måske virker noget for nogen, og andet for andre. Synes det er helt fint at vi alle har forskellig stil.

Tak for ros'en!
Keep up the good work!
Enigma
Nyklækket

Indlægaf Happytalk » lør 1. jul 2017 21:33

Der er mange veje til Rom. De virker alle. Har prøvet dem.

Jeg er helt enig i at det du gør VIRKER. Ingen tvivl dér. Jeg "tror" blot at du vil blive mere lykkelig på den lange bane hvis du får succes med den direkte stil. :-)
Nothing to loose.
Find. Seduce. Repeat.

Min Log - Fra de sidste 8+ år i gamet:
http://www.danskpickup.dk/viewtopic.php?f=4&t=2815
Brugeravatar
Happytalk
Godzilla

Indlægaf dayygamee » tirs 22. aug 2017 07:33

som der bliver sagt så drop "PUA" teknikker, du kommer bare til at virke autistisk. Jeg er klar på noget daygame med dig, jeg bor selv i Aarhus :) evt skirv PB til mig
dayygamee
Nyklækket

Indlægaf Elias-game » tors 31. aug 2017 14:57

Hey Dayygamme. Jeg er frisk på at game med dig. Flytter til Århus her snart, og det ville være super fedt at game med en anden :P
Elias-game
Gummi Tarzan

Tilbage til Wing meet ups