Ny tinderpige, nyt problem

Så spørg om råd herinde!

Ny tinderpige, nyt problem

Indlægaf GoldenMedusa » man 3. jul 2017 18:00

Hej hej! Så er jeg tilbage efter at have taget mig noget tid til bare at game løs og prøve at få styr på mig selv og så få lidt teknik ind over. Det er gået ganske fint for mig, og jeg har f-closed et par tinderpiger her over de sidste par måneder, men i byen er det dog kun noget til k-closing. Men nok om det. Jeg troede jeg havde ret godt styr på det, indtil et match på tinder ville have mig til at komme over og drikke en øl med hende i hendes camp på roskilde festival. Sure tænkte jeg, det var da en fremragende mulighed for lige at ligge billet til efter festivalen, så at sige, da jeg personligt ikke var vitterligt interesseret i teltsex. Jeg drak så et par øl med hende i hendes camp, wrestlede med en af fyrene i hendes camp som ville 'tigermisse' mig (ølbowling regel hvor man tackler folk der går igennem feltet). Grunden til jeg nævner det med wrestlingen, var at hun påstod at det havde tændt hende at jeg kunne tage ham der i wrestling (godt nok noget hun sagde efter vi havde haft sex). Det undrede mig lidt at hun synes det var frækt, da jeg endnu ikke har set nogle piger synes om den slags haha, eller ihvertfald ikke udtrykke det. Men videre på aftenen tog jeg hende med ned til en af de store camps hvor vi dansede og sådan, og pludseligt ville hun have mig tilbage i hendes telt. Med min promille og sådan tænkte jeg bare "Fedt mand" selvom jeg ikke havde lyst til teltsex...
Vi kommer så tilbage og går igang, og jeg kunne ret hurtigt mærke at der var noget lidt galt. Jeg kunne fint komme i rytmen med hende og sådan, men jeg nød det bare ikke rigtigt, og det endte med at jeg efter 2 timer blev nødt til at stoppe uden at finishe, fordi jeg simpelthen fik ondt i pikken. Hun virkede til at nyde det, men keep in mind jeg var ret fuld og mere fokuseret på hvad der pludseligt var galt med mig, så jeg lagde ikke mærke til om hun kom mere end 1 gang.

Nu står jeg tilbage med en følelse af at jeg ikke rigtigt 'tør' være sammen med nogen igen før jeg ved om det bare var alkoholen eller hvad det var med mig, og jeg tænkte at den bedste måde at overkomme det her ville være at f-close hende her igen engang i ferien, forhåbentligt i bedre forhold end et fugtigt telt på RF17. Jeg har inviteret hende på kaffe (ved ikke om det er sæson for kaffe, men det fløj bare ud af mig på snapchat) her på onsdag, hvor jeg vil forsøge at ligge billet uden at få det til at virke som om jeg vil i et forhold med hende, så jeg kan f-close hende engang om 1-2 uger når vi begge er kommet hjem fra de ferier vi skal på (har tjekket med hende, hun tager afsted fredag og kommer hjem samme dag som mig om et par uger). Problemet er at jeg ikke rigtigt ved hvordan jeg skal gøre mine intentioner om at f-close hende igen klare for hende, samtidig med at hun ikke tror vi skal til at have et forhold... Normalt er jeg mere til onenight-stands, så jeg har endnu ikke støt på "Hvad er vi?" spørgsmålet.

Hvordan kan jeg f-close hende igen uden at hun tror vi er i et forhold? Overall egentligt bare hvordan jeg kan f-close hende igen, men bonuspoint hvis det er minus forhold også!
Håber en flink sjæl eller to kan give nogle gode råd! Jeres råd herinde har tidligere hjulpet mig rigtigt meget og jeg er kommet meget langt fra det akavede væsen jeg var for et års tid siden
"jeg vil gerne videregive et af de bedste råd jeg nogensinde har fået: Lad være med at være så bange, og med det, tak for i aften" - Hans Pilgaard, slutningen af Valentins dag Hvem vil være millionær special
GoldenMedusa
Seargeant O'Hara

Re: Ny tinderpige, nyt problem

Indlægaf Kaizer » man 3. jul 2017 18:22

Bare fortsæt med at knalde hende. Prøv at minimer tiden, du er sammen med hende. Ingen dates, lad være med at lege hendes kæreste - kun chill,put og sex hjemme ved en af jer. Undgå at snak om, 'hvad I er', eller 'hvor I er på vej hen'. Hvis hun bringer det på banen, så vær ærlig.

Min erfaring er, at de her forhold i gennemsnit varer 3 måneder. Ideelt set har du 2.5 piger, som du ser samtidig i rotation (credit til TGO-brugeren Lego for at have coined det). Den sidste halve er en, som er 'pending' - dvs. som endnu ikke er etableret, fx et one night stand. Jeg synes selv, at 3 er for meget, da jeg også har et liv. Men sørg for at sprede dine interesser og opmærksomhed lidt, og undgå at være for snævertsynet og scarce. Mød nye piger kontinuerligt.
"Make it, don't take it, make it, don't fake it."
Brugeravatar
Kaizer
Angel of the Sun

Geografisk sted: Cafeteriet på Faaborg-Cypern Overfarten

Indlægaf GoldenMedusa » man 3. jul 2017 19:12

Lyder pisse godt, kan især godt lide det med de 2.5 piger per rotation!
Bør jeg bare gå igennem med kaffeaftalen onsdag, eller skal jeg prøve at lave den om til chill hos en af os i stedet? I så fald, hvordan skulle jeg lave det om?
"jeg vil gerne videregive et af de bedste råd jeg nogensinde har fået: Lad være med at være så bange, og med det, tak for i aften" - Hans Pilgaard, slutningen af Valentins dag Hvem vil være millionær special
GoldenMedusa
Seargeant O'Hara

Indlægaf Kaizer » man 3. jul 2017 20:13

Hvis du bare vil have sex og ikke begynde at date pigen, er der ingen grund til at invitere på date et sted, man ikke kan have sex?

Så, jeg havde nok bare ændret det, sagt at det kunne være mere hyggeligt sådan. Hvadenten det så er kaffe ved en af jer og/eller chill.
"Make it, don't take it, make it, don't fake it."
Brugeravatar
Kaizer
Angel of the Sun

Geografisk sted: Cafeteriet på Faaborg-Cypern Overfarten

Tilbage til Er du kørt fast med en pige?