Kvindelig pick-up artist? Kom godt i gang. En guide for nye

Find og scor ham du vil have

Re: Kvindelig pick-up artist? Kom godt i gang. En guide for

Indlægaf chrisjv » tors 9. jun 2016 16:30

Er du hot? du lyder til at være en pige der gør noget ud af dig selv..
We're all gonna make it brah
Brugeravatar
chrisjv
Witch King of Angmar

Geografisk sted: I'm not your teacher, excuse me..

Indlægaf Kami » man 20. jun 2016 21:53

chrisjv skrev:Er du hot? du lyder til at være en pige der gør noget ud af dig selv..

Lørdag eftermiddag er jeg en 9'er. Mandag morgen er jeg en granade.

Så jeg er vel average. 8-)
Kami

Indlægaf Kaheo » lør 3. jun 2017 13:23

Kommer der en fortsættelse? :) er meget interesseret
Kaheo
Nyklækket

Indlægaf chrisjv » fre 30. jun 2017 19:40

Kami skrev:
chrisjv skrev:Er du hot? du lyder til at være en pige der gør noget ud af dig selv..

Lørdag eftermiddag er jeg en 9'er. Mandag morgen er jeg en granade.

Så jeg er vel average. 8-)

Du minder mig om min ex
We're all gonna make it brah
Brugeravatar
chrisjv
Witch King of Angmar

Geografisk sted: I'm not your teacher, excuse me..

Indlægaf Kami » lør 8. jul 2017 00:32

Kaheo skrev:Kommer der en fortsættelse? :) er meget interesseret

Nej, det tror jeg desværre ikke. Jeg gamer ikke længere.

Hvis jeg skal give et par råd med på falderebet, så må det være tre ting.

1) Find fyre, der respekterer en afvisning

Rigtig mange fyre er entitled eller blændet af deres privilegier. Det gør dem sindssyg dårlige partnere, både seksuelt og på andre måder. Når jeg skriver, at de skal kunne respektere en afvisning, så er det ikke bare en afvisning fra dig (er du interesseret, er en afvisning en ret dårlig idé), men også helt generelt. Er "friendzone" et begreb han i ramme alvor bruger? Nej tak. Hvis en kvinde har afvist ham i sidste øjeblik inden sex, var hans reaktion så omsorg for om hun var okay eller blev han fornærmet? Alle andre reaktioner end "Hey, det er totalt okay. Er DU okay? Bare tag det helt roligt, den slags sker jo" eller deslige sætter ham på nej tak-listen.
Det gælder også hvis de bliver fravalgt i andre situationer - de må gerne ærgre sig og være frustrerede, men de skal have omtanke og omsorg for andre stadigvæk. De skal se det som en mulighed for at lære og udvikle sig, og begynder de som en anden abe at kaste med lort (i overført betydning), så nej tak.
En mand der tager ansvar og ikke har behov for at 'shame' andre, fordi de siger fra og passer på sig selv --- ja tak.

2) Find fyre med veninder

Mænd med veninder fatter bare mere. Det betyder ikke så meget, om han har knaldet nogle af dem eller ej - i vores sexpositive kultur er det ikke noget at løfte et øjenbryn over, så længe der er solide rammer på venskaberne, så du ikke skal ligge i konkurrence eller føle dig truet (hvis det er din usikkerhed, så arbejd med den. Hvis det er fordi han stadig har noget kørende med dem, så drop ham).
Samtidig vil det tit give ham en større indsigt i kvinders liv og vilkår, hvilket gør ham til en bedre partner både i og uden for sengen. De fleste af mine kammerater har en god sjat veninder (og jeg er kræsen med mine mandlige venner). De har både bind og tamponer liggende på badeværelset selvom de er single, de forstår hvorfor voldtægts-jokes er nederen selvom det er sjovt at flirte med det politisk ukorrekte, de forstår en afvisning (!), de slutshamer ikke og ofte er de bedre til at lave mad.
Jeg kunne lave en liste.
Samtidig viser længere, dybe, meningsfulde venskaber med kvinder, at de er i stand til en connection på det niveau med en kvinde - og min erfaring er også, at kvinder er gode til at sige fra, hvis fyren bliver for douchy over for de kvinder, han dater.

Du behøver ikke blive venner med dem, men gør dig umage med at pleje din relation til hans veninder og støt ham i at bevare venskaberne.
Fyre der ingen veninder har, er ikke nødvendigvis træls, men der er mange ting om kvinder de skal lære, som mænd med veninder (eller fortrolige forhold til søstre) har lært for 1000 år siden.

3) Vær uafhængig, men turde læne dig op ad folk

Du har ikke brug for nogen og du skal ikke finde nogen til at fuldende dig selv. Stop det pjat. Hav det sjovt og husk at ingen i dag har et problem med kvinder med en seksuel historik, med mindre de er født før krigen (du ved, den store i 40'erne). Du gider alligevel ikke en fyr med så småligt et ego.

Nuvel, tænk på dit liv og lad være med at tænke en fyr ind i det. Hvad vil DU? Med karriere, uddannelse osv. Hvad skal der til for at du kan realisere dine drømme? Lad som om du aldrig får en mand og skal have donorbørn på en klinik, eller whatever hvis familie er noget du vil. Spar op, vær fornuftig med dine penge og invester så tidligt som muligt i fast ejendom (som du kan betale og er fornuftig). Forbrug bør være den månedlige mascara og så rejser. Alt for mange kvinder klatter penge væk på tøj og mode - køb det secondhand eller i outlets, og spar dine penge op.

Hvis du er total uafhængig og har styr på dit liv, så undgår du at falde i fælden hvor du snupper den første, den bedste fyr der lige gider dig. Der ligger en kæmpe frihed i at vide, at man er sig selv nok og at man selv kan realisere sine drømme.

Men, for der er et men: Du skal turde læne dig op ad folk. Relationer bliver dybere og mere betydende, hvis man er der for hinanden. Det betyder ikke kun, at du er der for andre, men også at andre skal have lov til at være der for dig. De skal måske ikke være basis for din lykke, men lad dem opleve dig tude i en brandert over en dårlig karakter eller din chef, lad dem lave suppe til dig når du er syg og vær ikke for stolt til at bede om hjælp og støtte, hvis du tror de har evnerne og overskuddet til at bidrage.

Alle kan lide at føle, der er brug for dem. Men derfor skal du ikke være afhængig af dem.

--- Derudover kan jeg kun tilføje: Fyrene herinde er bange for fatties /grimme chicks der kan score og vil bilde dig ind, at udseendet betyder helt vildt meget. Det gør det ikke. Trust me on this. Hvis I er seksuelt kompatible, og du er sjov og skarp, og får dem til at føle sig godt tilpas, så kan du score stort set hvem som helst. Mænd er vildt dejlige på den måde. Vi har meget at lære af dem.

Og på falderebet: Farven rød. Mænd har et eller andet med det. H&M sælger lige nu en enkel knælang tætsiddende kjole med rund udskæring og korte ærmer i hidsig flamingo-rød. Det er ligegyldigt om du er tyk eller tynd - hop i den med nogle høje hæle, en lipstick der matcher og dans så hele natten. Det er ren simpel magi.
Kami
Bølle Bob

Indlægaf Thebond » man 10. jul 2017 16:42

--- Derudover kan jeg kun tilføje: Fyrene herinde er bange for fatties /grimme chicks der kan score og vil bilde dig ind, at udseendet betyder helt vildt meget. Det gør det ikke. Trust me on this. Hvis I er seksuelt kompatible, og du er sjov og skarp, og får dem til at føle sig godt tilpas, så kan du score stort set hvem som helst. Mænd er vildt dejlige på den måde. Vi har meget at lære af dem.

Og på falderebet: Farven rød. Mænd har et eller andet med det. H&M sælger lige nu en enkel knælang tætsiddende kjole med rund udskæring og korte ærmer i hidsig flamingo-rød. Det er ligegyldigt om du er tyk eller tynd - hop i den med nogle høje hæle, en lipstick der matcher og dans så hele natten. Det er ren simpel magi.

Nu læste jeg lige tilfældigt denne post da jeg kiggede forummet igennem, jeg har skimt læst din post og jeg må sige at den med udseendet irriterede mig lidt. Jeg ved ikke hvilke fyrre du rænder rundt med, men udseendet på en pige er altså "the decision" om jeg kunne finde på at gå i seng med hende, så meget betyder udseendet for mig og mange mine venner (sexual attraction). Selvfølgelig er personlighed også vigtigt.

Men nu er jeg en fyr og kender mange. Jeg ved præcis godt hvad der tiltrækker mig hos piger. Jeg approacher piger baseret på deres udseende. Nu er jeg en fyr med høj selvtillid og selvværd. Har en muskuløs og tynd krop og mange kalder mig attraktiv. Tykke piger frastøder mig, selvom hun har liter af makeup eller rød farve på som du nævner. Og det er ikke et logisk valg (sure jeg har nogle standarder) men i bund og grund føler jeg mig ikke tiltrukket til overvægtige piger eller grimme piger. Jeg kan med det samme mærke at jeg kigger og føler mig tiltrukket af piger med en lækker krop, ansigt osv. Men der har jo også været endda videnskabelige beviser på at mænd primært går efter udseende og jo mere god krop og pæn en pige er, jo mere tiltrukket er manden.

Men nu er jeg også altid ædru i nattelivet, jeg drikker ikke. Jeg synes ikke om alkohol og det er et valg jeg har truffet, det giver mig også nogle store benefits. Det kunne være også at alkoholen spiller en rolle. Det er en myte at fyre sænker deres standarder og bliver liderlige når de drikker en del og så knalder de, hvad der ligger på bordet.

Men jeg har aldrig scoret med påvirkelse af alkohol. Når jeg får alkohol bliver jeg modsat som alle andre. Jeg bliver stille/træt og mere emotionel tillukket. Derimod når jeg er ædru så er jeg super udadvendt og emotionel fri. Og det er noget med at jeg er bedre til konstruktiv tænkning og til at man manage mine tanker, når jeg fx skal være klar til en afvisning så jeg kan føle mig godt efter den osv og mange andre sociale scenarier. Det er også grunden til at jeg ikke drikker længere.

Men en afrunding her:
Hvis du tror at en tyk pige kan fikse sin attrativeness med noget makeup, så begår du en kæmpe fejl. Sure makeup betyder en del, men det kan ikke fikse kroppens udseende. Men det er jo ikke øv bøv for kvinderne. De kan dog vælge at arbejde på at tabe sig og blive mere attraktive. ALLE ser bedre ud når de rammer deres normalvægt, begge køn. Jeg var selv fed og grim da jeg var barn. Men som teenager valgte jeg at træne intensivt på fitness centret og fik den attraktive krop som jeg ville have. Det gjorde også mit ansigt pænere, da fedtet der sætter sig på ansigtet er også med til at gøre en grim.

Udseendet betyder rigtig meget for fyre. Det er "The golden gule". Ja grimme og tykke piger kan score. Men det er typsik af low class fyre, eller har været på noget. Jeg kender kun en bekendt en, der har scoret en tyk og grim pige. Han fortrudte det næste dag og det var fordi han var fuld og for liderlig.
“You are in prison. If you wish to get out of prison, the first thing you must do is realize that you are in prison. If you think you are free, you can't escape.”
Brugeravatar
Thebond
Happy Meal

Geografisk sted: Litchi juice

Indlægaf Chacruna » man 10. jul 2017 17:13

Jeg går personligt ikke så højt op i udseende, så det er nok forskelligt.. jeg drikker heller ikke, så det er ikke derfor..
I Am Jack's Complete Lack of Surprise
Brugeravatar
Chacruna
Godzilla

Geografisk sted: København Bitches!

Indlægaf Kaizer » man 10. jul 2017 17:20

Ja, diversitet! Jeg drikker og knalder grimme kvinder :D
"Make it, don't take it, make it, don't fake it."
Brugeravatar
Kaizer
Angel of the Sun

Geografisk sted: Cafeteriet på Faaborg-Cypern Overfarten

Indlægaf Desire » man 10. jul 2017 23:22

Har kun enkelte gange været sammen med en større pige en mig. Har ret smalle hofter, så tror det er sådan en dominans ting. Er simpelthen ikke tiltrukker af bredhoftede piger. Det er ikke fordi jeg tænker over det. Kan bare se på de mange, jeg har haft forbi min seng. Alle overholder mere eller mindre reglen.

Jeg er sådan lidt 50 % / 50 % på det indlæg. Jeg vil umiddelbart mene at udseende betyder mere for det mandlige køn end for kvinder. Vi har mindre at skulle validere på, da vi ikke skal tage højde for frygt for vold/voldtægt og derfor ikke i samme grad skal screene for kvalitet. Vi skal sgu mere bare se om hun er frugtbar....

Selvfølgelig betyder personlighed også noget. Men jeg har kun én gang kneppet en pige, jeg fandt delvist uattraktiv men havde en nice personlighed. Og jeg brød mig ikke om det.

Udseende er første interessepunkt. Derefter kommer personlighed. Ikke den anden vej rundt.
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Geografisk sted: København

Indlægaf Thebond » ons 12. jul 2017 12:05

Alt diskussion vedr. "Udseende" rykket hertil:

http://www.danskpickup.dk/viewtopic.php?f=35&t=3953
“You are in prison. If you wish to get out of prison, the first thing you must do is realize that you are in prison. If you think you are free, you can't escape.”
Brugeravatar
Thebond
Happy Meal

Geografisk sted: Litchi juice

ForegåendeNæste

Tilbage til Pigegame