Dancefloor game

Generel teori og diskussion for nybegyndere

Dancefloor game

Indlægaf DML » ons 5. jul 2017 01:46

Jeg har længe søgt efter noget godt materiale omkring dancefloor game, men synes ikke rigtigt jeg kan finde noget.. Nogen der ved hvor jeg sådan lige kan finde det?
Are YOU living a life you want to relive?
DML
Happy Meal

Geografisk sted: Århus

Re: Dancefloor game

Indlægaf Chacruna » ons 5. jul 2017 09:55

Hvad med bare at starte til dans?

Jeg har et enkelt move jeg bruger: Mens min højre hånd holder hendes højre hånd kører jeg armen over mit eget hoved og trækker hendes arm hen så den hviler på min nakke. Jeg bruger det til at komme ind og danse tæt og til at gå efter kysset.
Det er nok til mig og bortset fra det har jeg ikke noget dancegame - men man kan komme rigtig langt med selvtillid og øjenkontakt.
I Am Jack's Complete Lack of Surprise
Brugeravatar
Chacruna
Godzilla

Geografisk sted: København Bitches!

Indlægaf Glow » tors 13. jul 2017 15:26

blot of the top

check skills - han har fat i nogle ting
http://www.theskillsmethod.com/
hans stil passer til florida clubstyle men kan give lidt inspiri
Folk siger han er legit

Check evt sleazy - hans gamle posts på masf har vist lidt blandet. Jeg ved han primært kørte "fysical escalation DF stil". Men halvdelen af det han gør er ikke beskrevet. Hans sleazy stories giver ogs en god kontext omend ik en 100% gameplan. men er et godt read. ala game men på et mere direct sexual game type one man army goes clubbing niveau.

Girlschase.com kan være en ok ressource - ved teevs skriver der mfl. som har DF skills. Muligvis mere actionable

Ijjji har også skrevet en del godt rundt omkring om at arbejde med dancefloor, på dance floor og langs dancefloor. Sexual hazing og mingling type ting. kan ik huske hvor

/G
Heard you not the type that you take home to mom
Brugeravatar
Glow
T2

Indlægaf DML » tors 13. jul 2017 15:37

Tusind tak for svaret! Jeg får det lige kigget igennem! og forhåbentligt prøvet lidt af i aften :)
Are YOU living a life you want to relive?
DML
Happy Meal

Geografisk sted: Århus

Tilbage til Generelt om The Game