Kvinder træt af Fuckboys

Ordet er frit! HELT frit! Vi opfordrer til postning af perverse og frastødende ting.

Redaktør: Moderator

Kvinder træt af Fuckboys

Indlægaf Thebond » lør 15. jul 2017 13:51

Hey bois! 8-) , kan i huske at jeg har nævnt engang her i forummet at kvinder er så trætte af de fuckboys. I ved dem der scorer kvinder ved hjælp af 6 liters osv.
Nu er den første kendte person træt af det og offentligøre det. Det er Fie Laursen. Nu når fuckboy stil er for kedeligt, gad vide hvad det næste bliver 8-)

Jeg ved godt at hun er et dårligt eksempel, men her kan i se at kvinder er ved at blive trætte af fuckboys:

http://www.bt.dk/kendte/fie-laursen-faa ... e-fuckboys
“You are in prison. If you wish to get out of prison, the first thing you must do is realize that you are in prison. If you think you are free, you can't escape.”
Brugeravatar
Thebond
Happy Meal

Geografisk sted: Litchi juice

Re: Kvinder træt af Fuckboys

Indlægaf Kaizer » lør 15. jul 2017 14:05

Hvad kvinder på et logisk plan siger, at de reagerer på, og hvad de emotionelt reagerer på er to forskellige ting. Der er altid kognitiv dissonans. Så ville ikke lytte så meget til Fie her, men mere se på hvilke type fyre hun og andre tydeligvis involverer sig med ;-)
"Make it, don't take it, make it, don't fake it."
Brugeravatar
Kaizer
Angel of the Sun

Geografisk sted: Cafeteriet på Faaborg-Cypern Overfarten

Indlægaf vUlpeS » lør 15. jul 2017 14:29

Jeg gad fanmar godt se JB rulle li'l Fie i noget mudder. Helst noget med masser af silt i, så det bliver rigtig klistret og klamt. Ad ad ad! :freak:
Det ene øjeblik er det "fyre forstår bare ikke signaler" og yadda yadda yadda og det næste er de sure over, at man er kravlet ind ad deres vindue (kun iført balaclava) for at kysse dem godnat mens de sover.
Brugeravatar
vUlpeS
MacDaddy

Geografisk sted: Lænestol

Indlægaf Thebond » lør 15. jul 2017 18:56

Hahaha i har nok ret guys, awesome kommentarer :lol:
“You are in prison. If you wish to get out of prison, the first thing you must do is realize that you are in prison. If you think you are free, you can't escape.”
Brugeravatar
Thebond
Happy Meal

Geografisk sted: Litchi juice

Indlægaf Kaizer » ons 19. jul 2017 18:16

Kunne ikke lade være med at undersøge, hvem hendes eks er.

Truth be told so er hans game åndsvagt..

Brugeravatar
Kaizer
Angel of the Sun

Indlægaf Chacruna » ons 19. jul 2017 18:36

Lige et dumt spørgsmål, men hvad er en Fuckboy helt præcist? :D
I Am Jack's Complete Lack of Surprise
Brugeravatar
Chacruna
Godzilla

Geografisk sted: København Bitches!

Indlægaf Kaizer » ons 19. jul 2017 18:44

En fuckboy er en fyr, som har sex med rigtig mange kvinder uden at tilbyde dem commitment og/eller ressourcer.
Brugeravatar
Kaizer
Angel of the Sun

Indlægaf Chacruna » ons 19. jul 2017 21:18

I see, tænkte nok det var noget i den retning :D

Men med mig, så er jeg vel en "fuckboy" for langt de fleste kvinder jeg møder, ganske enkelt fordi det er meget få kvinder jeg ønsker at have LTR med. Men de få gange jeg møder en kvinde, som jeg ønsker at have et forhold med, så er jeg jo ikke en "fuckboy". Så hvis kvinder er sammen med mig og synes jeg er en "fuckboy", fordi jeg ikke vil have et monogamt forhold til dem, så er det vel snarere dem der går efter en forkert fyr :D

Jeg stiller ekstremt høje krav til mig selv på en lang række punkter, der er meget vigtige for mig, så naturligvis vil jeg have en kvinde, der stiller tilsvarende høje krav til sig selv for at jeg overhovedet vil overveje et forhold. Uden at kende hende, og kun have set den ene video, vil jeg tro at Fie er MEGET langt fra at kunne blive min kæreste. Og det er på ingen måde noget personligt. Jeg er totalt for monogami og dropper pickup instantly, det øjeblik jeg møder den rigtige for mig, men det er højst 0,01% af kvinder. Så der kan være lang vej igen :D
I Am Jack's Complete Lack of Surprise
Brugeravatar
Chacruna
Godzilla

Geografisk sted: København Bitches!

Tilbage til Off Topic