Wings i København

Find en wing at gå ud med!

Wings i København

Indlægaf Tommy F » søn 16. jul 2017 16:49

Jeg kunne godt tænke mig at komme lidt mere i byen med henblik på at snakke med tøser. Og kunne derfor godt tænke mig at få nogle flere venner, der deler den samme interesse. Mine gamle er faldet lidt af på den, og går nu mere op i boliglån og skrigende babyer. Og så er det også min oplevelse, at det er væsentligt nemmere for mig, at komme i kontakt med de helt hotte når jeg møder dem ude i byen end når jeg swiper rundt på Tinder o.lign.

Jeg er lige rundet de 30 år - og er rimeligt erfaren i scoringens kunst. Du kan evt. kigge lidt i min log, hvis du vil vide mere. Som det fremgår, så har jeg rimeligt godt styr på det at score piger - men jeg vil gerne arbejde på, at få fat på endnu mere hotte piger. Jeg er i øvrigt pisse cool, ser godt ud, træner og har råd til ikke at ligne lort, så jeg vil sige, at jeg er en wing, der giver værdi at hænge ud med. Og jeg er også ok flink.

Du behøver ikke at være vildt dygtig til at score piger, men jeg ser helst at du har nogenlunde styr på det med beklædning, fitness og almindelige sociale kompetencer.

Jeg kan godt lide unge piger. Derfor gør det heller ikke noget, hvis du er omkring min alder eller yngre, så vi ikke nødvendigvis skal tage på Damhus kroen hver gang ;)
Tommy F
Happy Meal

Tilbage til Wing meet ups