Har en date med en tøs, men kan ikke gennemskue hende

Så spørg om råd herinde!

Har en date med en tøs, men kan ikke gennemskue hende

Indlægaf Cyount » tors 20. jul 2017 16:07

Hej Eksperter.

Det her er mit første opslag herinde, men har ligge og luret lidt på trådende i forlængelse af mit kommende spørgsmål. Tænkte dog det ville være lettere bare at spørge direkte i stedet for selv at skulle sætte det i perspektiv til min case. Jeg er Rookie hvad angår game, og kunne derfor godt bruge nogle pointers/fif.

Sagen er den, at jeg i sidste uge mødte en HB8 på en bar i KBH. Hun var rejsende fra Canada, og vi mødtes til et fest-arrangement på baren, sammen med nogle fællesvenner - Hun sov hos sin veninde (som jeg ikke kender), som havde været på udveksling i Canada.
I løbet af aftenen bygger vi god rapport og jeg fornemmer en række IOI's - Hun smiler, griner af mine jokes, holder øjenkontakt, spørger ind til mig, rør ved sit hår etc. Problemet er dog at jeg er relativt tilbageholdende og mangler KINO (har lige skrevet eksamensopgaver på mit studie og begrænset mig fra alt socialt i den periode, samt lige kommet ud af forhold og har derfor lav selvtillid.). Dog fornemmer jeg at det kræver en mere offensiv tilgang, og får arrangeret en hypotetisk date med hende (Hun skulle rejse morgenen efter).
1= mig
2= pigen
1: When i visit XY(min veninde) in Canada we totaly have a date
2: yeah it could be fu... wait like a date-date?
1: Like a date-date!
2: Haha, sure.

Vi fortsætter samtalen lidt, ved et bord med en masse andre mennesker, høj musik og MEGET VARM luft. Hver gang hun læner sig ind for at sige noget i øret forsøger jeg at holde holde øjenkontakt eller at dreje mit hoved modsat af hendes, så der bliver minimal afstand mellem vores munde, men uden at direkte initiere noget som helst. Det skal lige siges, at jeg har NETOP lige har stjålet hende fra en AMOG hun snakkede med, og hendes hendes krop er nu med ryggen til ham.
Jeg forsøger herefter at isolate hende ved at spørge om hun ikke vil med ud og have noget luft. Hun siger ja, og vi går ud for at få noget luft. Men hendes veninde kommer løbende efter os, og siger hun vil hjem og sove.. HB8 sover hos hende og jeg følger dem til bussen, hvilket efterlader mig uden en close. Ikke engang number-close. Suk.

Jeg får gennem vores fællesven hendes facebook og smækker en besked i hendes retning.
efter lidt beskeder frem og tilbage aftaler vi at mødes i Barcelona hvor hun er på vej hen. Vi har aftalt en date, men hun har virket lidt op og ned hvad angår attention. Lang response time, begrænset investment i beskederne og det er mig der driver det meste af samtalen. (Jeg matcher dog hendes respons time). Tror måske jeg har oversolgt mig selv så at sige..

Jeg er i tvivl om hvordan jeg F-closer, og er bange for, at jeg har fået indprintet tanken om at jeg bare kommer for at kneppe. Men ligeså stor chance er der for at jeg har fået skabt en idé om at vi skal date - hvilket jo ikke er muligt med den distance..
Så ved ikke lige hvordan jeg skal gribe det hele an når jeg kommer til Barcelona. Måske har jeg bare opbygget Oneitis og det sænker min performance..?
Cyount
Fætter kanin

Re: Har en date med en tøs, men kan ikke gennemskue hende

Indlægaf Kaizer » tors 20. jul 2017 16:37

Det er færdigt og du er ret desperat, så ville nok bare droppe det, og så gå ud og møde en ny pige i egen by.

Prøv at lad være med at spekulerer og undskylde så meget, og i stedet fokuser på at få flere førstehåndserfaringer.
"Make it, don't take it, make it, don't fake it."
Brugeravatar
Kaizer
Angel of the Sun

Geografisk sted: Cafeteriet på Faaborg-Cypern Overfarten

Indlægaf Cyount » tors 20. jul 2017 16:42

Fuck it, man skal jo udfordre sig selv.
Cyount
Fætter kanin

Indlægaf Desire » tors 20. jul 2017 17:05

Pige fra Canada. Rejser til DK. Møder dig. I hooker på ingen måde op. Herefter rejser hun videre, og du går så langt som at rejse hen, hvor hun er, og kun for at kunne kneppe hende.

Kan du se, hvor langt ude det er? Og hvilket signal det sender hende. Det er ikke hende, der chaser dig, men dig der håbløst chaser hende. Vi har alle haft oneitis, og det er super nederen, men der er bare ikke noget at gøre. Du er nødt til at indse, at det ikke er det værd at tage til Barca for én pige, som højst sandsynligt vil friendzone dig.

Fokuser på andre piger. Og forbered dig på, at Barcelona langt fra er = fissegaranti.
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Geografisk sted: København

Indlægaf Cyount » tors 20. jul 2017 17:14

I har fuldstændigt ret begge to. Men nu sidder jeg i en situation at jeg har betalt for turen, så jeg får da selvfølgelig bare det bedste ud af den håbløse situation. Barcelona er trodsalt en lækker by.
Cyount
Fætter kanin

Indlægaf Happytalk » tors 20. jul 2017 17:54

Ja hvor mange spanioler mon du kan nå på en uge? ;-)
Nothing to loose.
Find. Seduce. Repeat.

Min Log - Fra de sidste 8+ år i gamet:
http://www.danskpickup.dk/viewtopic.php?f=4&t=2815
Brugeravatar
Happytalk
Godzilla

Indlægaf Desire » tors 20. jul 2017 18:23

Cyount skrev:I har fuldstændigt ret begge to. Men nu sidder jeg i en situation at jeg har betalt for turen, så jeg får da selvfølgelig bare det bedste ud af den håbløse situation. Barcelona er trodsalt en lækker by.

Glimrende mindset.

Hvad skal i lave i Barcelona? Hvor mange dage? Bor i sammen? Kommer gerne med input på, hvordan du kan øge dine chancer ved at have det rigtige state of mind, når du er derovre.
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Geografisk sted: København

Indlægaf Cyount » tors 20. jul 2017 18:49

Vi bor ikke sammen - hun havde prebooked sin rejse da hun tog afsted fra Canada af, men det var hendes idé at jeg kom til Barcelona for at møde hende (så lidt interesse må der være).
4 dage i alt, og indtil videre har vi kun aftalt en vin date.

Tager imod fif, tips og tricks med åbne arme!

Og føler lidt at jeg "bare" skal projektere min positive energi, for at øge chancerne?
Er lidt i tvivl om hvordan man DHV, men tror det er noget jeg behøver, når nu jeg har lavet så stor investment ?
Cyount
Fætter kanin

Indlægaf Cyount » tors 20. jul 2017 18:50

Happytalk skrev:Ja hvor mange spanioler mon du kan nå på en uge? ;-)

Plan B :D
Cyount
Fætter kanin

Indlægaf Chacruna » tors 20. jul 2017 22:00

DHV gør du bare ved at være en "cool fyr". Jeg ved godt det måske ikke er det mest præcise råd, men måske har du alligevel en idé om hvad jeg mener?

Fx: Når du er dernede, så tag initiativ til at gøre nogle ting, du reelt gerne vil dernede, og så inviter hende med!
Det er ligemeget hvad det er, bare det er noget du reelt er interesseret i, og så gør det uanset om hun vil med eller ej.
I Am Jack's Complete Lack of Surprise
Brugeravatar
Chacruna
Godzilla

Geografisk sted: København Bitches!

Næste

Tilbage til Er du kørt fast med en pige?