Problemer med pige jeg mødte i byen

Så spørg om råd herinde!

Problemer med pige jeg mødte i byen

Indlægaf GoldenMedusa » tors 20. jul 2017 20:27

Vil lige starte med at sige at uanset hvor meget det virker som om jeg hele tiden falder for piger, er det altså kun sådan hver 30. jeg falder for eller sådan noget, men hende her fik sku ram på mig.

Det var en mørk fredag aften og jeg var taget i byen med drengene. Jeg havde gamet lidt, og endte med at k-close en 28-årig som desværre ikke ville mere da jeg kun er 18 (en af mine venner sagde det mens hun stod ved siden af..... ;-;). Aftenen fortsatte med hygge og druk, og ved en 2-tiden er der kun 2 af os tilbage (4 gutter blev nødt til at tage hjem fordi de var for stive). Min sidste ven og jeg går så fra baren vi sad på, og udenfor ville min buddy lige hilse på nogen han kendte. I den gruppe han gik hen til, stod der 1 pige og 4 drenge. Pigen fangede med det samme mit blik, og jeg tænkte "hvorfor ikke se om jeg også kan game udenfor en bar".

Jeg hilser på og snakker med hende i måske 30 min mens hendes drengevenner der bliver distraheret af min ven, og til sidst siger de allesammen "Nå men [pigenavn] vi smutter nu, skal du med?" Hun sagde så nej og blev sammen med mig og min ven. Min ven siger med det samme "jeg går lige rundt om hjørnet Medusa :)" og forsvandt så. Klokken var nu måske 2:45 eller noget. Jeg snakker så med hende indtil kl 3:30, og til sidst siger hun bare sådan "Ej der er langt hjem til mig, jeg må hellere se at komme afsted" hvortil jeg svarer om jeg ikke skal følge hende hjem. Hun takker ja og vi gik afsted (troede lige jeg havde ramt jackpot her) Vi når så til hendes lejlighed, og det viser sig at hun lige er flyttet hjem igen efter hendes sabbatår og leder efter egen lejlighed nu (hun er 20), så da vi kom derhen, var hendes mor allerede stået op (kl var 4 da vi nåede derhen). Vi blev så bare stående udenfor og snakkede i hvad der virkede som ret kort tid, og pludseligt begyndte solen at stå op og sådan. Vi snakkede om alt muligt, tror aldrig jeg har haft sådan en flydende samtale med en fremmed før. Lige pludseligt var klokken 9 om morgenen, så vi havde basically stået og snakket sammen i 6-ish timer. Jeg har aldrig selv oplevet noget lignende, så da jeg sagde at jeg hellere måtte se at komme hjemad, fik jeg hendes snap, men fordi jeg simpelthen havde så dårlig ånde (i kender den der øl ånde man får et par timer efter at have drukket) ville jeg ikke kysse hende, så jeg krammede bare og gik. Jeg snappede så med hende i et par dage, og inviterede hende så ud på kaffe. Hun blev til at starte med ved med at sige at hun "lige skulle tjekke hendes kalender" og jeg sagde bare at hun da bare kunne vende tilbage til mig når hun vidste hvornår hun kunne. Så her den anden dag vendte hun endeligt tilbage med hvornår hun havde tid, og spurgte om jeg også havde tid der. det havde jeg så heldigvis. Nu har vi så en date i næste uge, men jeg er bare nervøs for om hun anser mig som en ven eller som en date, fordi jeg ikke kyssede hende farvel der om morgenen. Jeg var meget beruset igennem de første par timer af vores lange samtale, men hen imod slutningen begyndte jeg at være zoned nok ind til at observere IOI's... Hun holdte kraftig øjenkontakt igennem det meste af samtalen, legede med sit hår og grinte hele tiden af næsten alt jeg sagde, selvom det måske bare var en kedelig gøgler-historie fra mine gamle dage eller noget, hvilket jeg vil tolke som IOI's ihvertfald. Jeg ved bare ikke hvad jeg skal gøre på vores date i næste uge for at være sikker på at hun ved hvad jeg er ude på... og for lige at understrege det ser jeg hende som en potentiel kæreste, ikke bare en pige jeg vil bolle et par gange og så skifte ud.

Jeg fuckede lidt op og sagde bare til hende da jeg spurgte hende ud "Det var super hyggeligt at snakke med dig den anden aften, skal vi ikke ses igen over en kop kaffe?", skulle måske have sagt noget andet for at få det til at virke som en date.

Jeg er lidt lovestruck med hende her, ved ikke lige hvorfor, tror det er grundet den imponerende lange samtale.

Tror i at hun ved at det er en date, og incase hun ikke gør, hvad kan jeg gøre for at hun opfatter det sådan mens vi er ude?
"jeg vil gerne videregive et af de bedste råd jeg nogensinde har fået: Lad være med at være så bange, og med det, tak for i aften" - Hans Pilgaard, slutningen af Valentins dag Hvem vil være millionær special
GoldenMedusa
Seargeant O'Hara

Re: Problemer med pige jeg mødte i byen

Indlægaf Chacruna » tors 20. jul 2017 22:27

Først i forhold til dine sticking points:

1: øl-ånde. 2 løsninger, tyggegummi eller lad være med at drikke. Jeg har altid tyggegummi på mig, og jeg rører ikke alkohol (men kan sagtens forstå, hvis du har brug for State-boostet fra alkohol grundet din lave alder).

2: hende, der sagde du var for ung. Jeg har altid været god til det med ældre kvinder, også da jeg havde din alder. Jeg ville nok godt kunne hjælpe dig med at løse det, men har ikke nok at gå på, der kan være mange årsager til det.

Kan godt lide måden du starter dit indlæg på, det er lige før det er "det var en mørk og stormfuld aften", jeg grinte højlydt, så tak for det :D :D :D

Jeg tror hun ved det er en date. Hvorfor skulle hun se dig, hvis hun ikke var interesseret? Kvinder lærer hurtigt ikke at tage på dates for at "være flink". Om de så takker nej eller bare ikke møder op er en anden sag.

Bliv for øvrigt endeligt ved med nemt at blive lovestruck. Så længe du ikke bliver needy er det kun en fordel i min mening. Jeg havde en periode, hvor jeg specifikt prøvede at blive lovestruck så meget som muligt, det virkede meget positivt på mit game.
I Am Jack's Complete Lack of Surprise
Brugeravatar
Chacruna
Godzilla

Geografisk sted: København Bitches!

Indlægaf GoldenMedusa » tors 20. jul 2017 22:40

Haha jeg er da glad for at det kunne underholde dig :D
Jeg plejer også at have tyggegummi på mig, men det lå i min jakke som en af mine venner havde lånt til at tage med hjem (han frøs og havde ikke en med selv), så det var også en logistisk fuckup fra min side...
Hende den gamle var faktisk en sjov nok historie, selv efter hun fandt ud af at jeg var 18 kunne jeg stadig kysse videre med hende, dog først efter lidt argumentation, som nok er det mest nøjern jeg har gjort... Viste sig at hun var nem nok at overtale ved at sige sådan "Okay hvor gammel kunne jeg gå for at være" 21 sagde hun så, så siger jeg "Og du kunne jo godt gå for at være sådan 24-25... og hvis vi så kører halv alder + 7 reglen på det, er det jo ikke slemt overhovedet :)" og så var jeg inde... den virkede bare dog ikke da jeg prøvede at få hende med hjem :P

Men tak for svaret, jeg håber satme du har ret... At snakke i 6 timer på den måde er i mine øjne ret sindsygt, og der er noget ved hende her som bare sådan får mig til at glemme alle ting jeg har lært det seneste halve år gennem pickup.... Det er som om min pickup-hjerne bare slukker når jeg snakker med hende, hvilket jeg ikke engang oplevede med hende pigen der var grunden til jeg begyndte pickup originalt haha
"jeg vil gerne videregive et af de bedste råd jeg nogensinde har fået: Lad være med at være så bange, og med det, tak for i aften" - Hans Pilgaard, slutningen af Valentins dag Hvem vil være millionær special
GoldenMedusa
Seargeant O'Hara

Indlægaf Chacruna » tors 20. jul 2017 23:32

Du er helt sikkert inde på noget af der rigtige i forhold til hende der er ældre end dig, jeg ville i princippet have gjort det samme, altså argumenteret for at der ikke er nogen forskel reelt, ville dog have brugt nogen andre ord. Måske noget i retning af "i realiteten er vi alle lige gamle, sådan ca 15 milliarder år, hvis ikke uendeligt gamle. Samtlige de partikler der er i dig har jo eksisteret som minimum siden Big bang, så hvad end der er 'dig' har altid eksisteret, omend i andre former end det har nu." Eventuelt slutte af med end joke om at hun er æld gammel, og du ikke ved om du vil være sammen med en pige der er 15 milliarder år gammel, det er måske lidt for gammelt til dig ;)

Held og lykke med din kaffe date, jeg håber det lykkes og i lever lykkeligt til jeres dages ende :D
Og ellers er der så fantastisk mange andre skønne kvinder :D
Brugeravatar
Chacruna
Godzilla

Indlægaf Kaizer » fre 21. jul 2017 12:44

I forhold til, om hun er tiltrukket eller ej, så er det bedste bare at ‘assume attraction’.

Min erfaring er også, at det er lidt ligemeget, hvor lang tid det tager, så længe at tingene imellem jer bare udvikler sig gradvist (på en eller flere af følgende måder: Four Modes Of Escalation https://www.youtube.com/watch?v=Jq-x7DfvseE ).
"Make it, don't take it, make it, don't fake it."
Brugeravatar
Kaizer
Angel of the Sun

Geografisk sted: Cafeteriet på Faaborg-Cypern Overfarten

Indlægaf GoldenMedusa » fre 21. jul 2017 18:09

Jeg går også bare ud fra at tiltrækkelsen er tilstede, da jeg ellers bare ikke er in the zone når jeg er ude med hende. Hvis der er ikke er mutual attraction, kan jeg ligeså godt lade være med at spilde min tid, men min gut feeling er at der er attraction :)

Jeg ved at jeg bliver nødt til at escalate relativt hurtigt med hende her, især fordi vi begge kun kan nå 1 date i de næste par uger, så det er min eneste chance for lige at plante et lille frø :D

Jeg har engang læst at det kan være en fremragende ide at give hende et lille kys på kinden når jeg krammer hende lige når vi først mødes - ved bare ikke om det er lidt mere risikofyldt end jeg er parat til :p
Jeg har ihvertfald nok tænkt mig at kysse hende på et tidspunkt under selve daten, og hvis det ikke lykkedes, gør jeg det med garanti ved datens slutning, selvfølgeligt på grundlag af hvor godt den går.

Hvad synes i til ideen med et kys på kinden når jeg krammer hende først - er den for meget? Og har i ellers nogle ideer til smooth kino escalations mens man sidder ved siden af hinanden på en cafe? (jeg har valgt en cafe med dæmpet lys - tænkte det ville gøre det nemmere for mig)

Jeg føler tit at jeg, ud fra de four modes of escalation der, ofte kommer til at eskalere følelsesmæssigt for meget før jeg kører fysisk, hvilket en enkelt gang har ledt til at en pige troede jeg var homoseksuel, hvilket ikke lige var det jeg ville opnå med hende haha
Den logistiske fucker jeg tit op, da jeg ikke er helt sikker på at tage dem med hjem til mig selv (er kun 18 og bor stadig hjemme - lidt pinligt, især hvis jeg er igang med ældre piger)

Desuden en lille hænger jeg tit har tænkt på, nu hvor jeg alligevel er igang. Jeg snapchatter ret fucking meget, hovedsageligt med piger på tinder, hvor jeg tit kører 5-6 af dem ad gangen, dog ikke mange af dem jeg faktisk ender med at mødes med (selvom de er på til at mødes, så får jeg aldrig taget mig sammen). Med dem sender jeg mange sådan relativt ligegyldige snaps hver dag, bare for at åbne små samtaler hele tiden, f.eks. sender jeg altid lige et billede hvis jeg ahr lavet mad og sådan. Bør jeg også gøre det med hende pigen her, efter jeg har inviteret hende ud? eller bør jeg holde kontakten lidt lav indtil vi mødes
GoldenMedusa
Seargeant O'Hara

Indlægaf Chacruna » fre 21. jul 2017 18:48

I forhold til date, så er jeg ikke en fan af at slutte af med kysset. Jeg er en fan af at indlede med det. Du vil med tiden opdage at du kan eskalere meget hurtigere på dates end du tror er muligt, det du vil opdage er at jo hurtigere du eskalerer på dine dates, desto mindre LMR (Last Minute Resistance) får du og desto mindre ryger du i friend zone. Grunden til du får LMR og Friend Zone med den langsomme tilgang er at hun misforstår din passivitet med at du ikke er interesseret og indstiller sig på at i bare skal være venner.

Så det jeg ville gøre er at kysse hende fra starten af, gør det med langsomme bevægelser og imens du komplimenterer hende (fx "hey du er virkeligt smuk").

Jeg har simpelthen så mange gange lavet den der med at kysse dem til sidst, og så tænkt jeg var helt vildt smooth. Indtil jeg fandt ud af at jeg kunne være gået vildt meget hurtigere frem. En god idé er at du efter du har haft sex med en kvinde første gang, når i ligger og nusser og pludrer, så lige spørg "hey, bare af nysgerrighed, hvornår besluttede du dig egentligt for at du ville have sex med mig?". Du vil blive overrasket over, hvor meget tidligere i interaktionen hun ofte vil sige at hun besluttede sig for det.

Jeg har ikke nogen erfaring med snapchat, bruger det ikke selv, så er ikke den rette til at svare på det. Held og lykke med daten! :D
Brugeravatar
Chacruna
Godzilla

Indlægaf Desire » fre 21. jul 2017 20:01

Sjovt input chac. Spurgte min ekskæreste i sin tid. Hun sagde hun besluttede sig for, at hun ville være klar på sex med mig, hvis chancen bød sig, så snart jeg kom over og præsenterede mig selv - recall til 60 years of challenge manifesto. Det er ofte tidligt man kan kysse dem.

Jeg har altid som mål ikke at afslutte med kys. Desto tidligere desto bedre. Det er lidt sådan en last resort ting at kysse når du siger farvel, fordi nu er det sidste chance. Det er mere ballsy at gøre tidligere, og desuden når du først har kysset hende, kan du skrue lidt ned for banter/dhv/cockyness og i stedet bygge komfort og skabe en dybere connection.
Så endelig kys så tidligt som muligt.

Når du ser hende så hold øjenkontakt, lav elevator blikket, kompliment og kindkys.
Senest rettet af Desire lør 22. jul 2017 10:53, rettet i alt 1 gang.
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Geografisk sted: København

Indlægaf GoldenMedusa » fre 21. jul 2017 23:01

Nu kommer nooben frem i mig, hvordan i alverden skal jeg kysse hende på kinden, bare gå ind for et kram og så giv hende et lille kys på kinden eller hvad? Har aldrig kysset nogen på kinden før :lol:
GoldenMedusa
Seargeant O'Hara

Indlægaf Chacruna » lør 22. jul 2017 00:59

Det var Desire der ville have det kindkys der, jeg mente snav hende i jorden :D

Mit råd er at mærke hvad du er komfortabel med, hvis du får for meget hjertebanken af at gå efter kysset right off the bat, så bare giv hende en langsom og rigtig god krammer, evt med det kindkys der Desire så gerne vil have :D

Jeg glemmer for øvrigt at i mødes til kaffe et eller andet sted istedet for hjemme hos en af jer (jeg laver meget sjældent kaffe dates), så er det nok fint du ikke går efter at snave hende i jorden fra start af, men du må meget gerne signalere at du vil have hende. Som jeg skrev vil du blive overrasket over hvor hurtigt du kan gå frem. Og jeg tror sagtens du ville kunne slippe afsted med det, mit gæt er hun allerede har besluttet sig for om hun vil knalde med dig og at svaret er "ja". Så held og lykke ;)
Brugeravatar
Chacruna
Godzilla

Næste

Tilbage til Er du kørt fast med en pige?