Opretholde attraction long distance

Så spørg om råd herinde!

Opretholde attraction long distance

Indlægaf DML » søn 23. jul 2017 00:53

Mødte for noget tid siden en ret lækker brunette i byen som jeg sidenhen har haft kontakt til en del gange. Vi har kysset flere gange, dog aldrig haft sex. Hun er lige flyttet virkelig langt væk for mig, hvilket gør det svært at lukke den. Det som jeg egentlig bare gerne vil vide er hvad i har af gode erfaringer i forhold til at opretholde attraction med denne lange afstand til hinanden? Gider ikke skrive med hende hver evig eneste dag og forventer heller ikke det er nødvendigt. Vil bare gerne have muligheden for at lukke den næste gang jeg er i hendes område.
Are YOU living a life you want to relive?
DML
Happy Meal

Geografisk sted: Århus

Re: Opretholde attraction long distance

Indlægaf Happytalk » søn 23. jul 2017 02:30

Det her er vidst alles hade emne :D

Lidt inspiration:
- Skriv til hende at i skal have en is/øl/vin næste gang i ses = her future pacer du et event i skal lave i fremtiden.
- Få hende på snapchat.. det er hurtigere bare at sende tilfældige billeder end at skal skrive smser.. så kan du bibeholde og dele lidt at din hverdag med hende. Dette er en nem måde hvor du ikke skal skrive en roman og det tager ikke lang tid..

alternativt - quotet fra viewtopic.php?f=17&t=3956&p=33382&hilit=fame#p33382
Jeg oplever også flakes. Jeg skriver altid "god tur/arbejdslyst/bedring" på hvad end deres forklaring (red. get-out-of-jail-excuse) er, og slutter af med, "måske en anden gang :-)".
Så lader jeg den uden handling dø eller leve. Derfra er det så op til hende at sætte et andet møde op.
Nothing to loose.
Find. Seduce. Repeat.

Min Log - Fra de sidste 8+ år i gamet:
http://www.danskpickup.dk/viewtopic.php?f=4&t=2815
Brugeravatar
Happytalk
Godzilla

Indlægaf DML » man 24. jul 2017 00:08

Det lyder meget fornuftigt det der! Jeg vil forsøge at sætte noget op med hende i fremtiden og ellers bare snappe løs :) :)
DML
Happy Meal

Indlægaf Chacruna » man 24. jul 2017 03:31

I min erfaring er der ikke noget at "opretholde". Hvis hun var attracted da i var sammen, så er hun det sikkert stadig når i ses igen, uanset hvor lang tid der går og uanset hvor lidt i skriver.
Der er en helt masse ting som er uden for din kontrol. Som fx at hun kan møde en anden hun vælger at være sammen med istedet for dig pga logistikken eller fordi hun ser det som en "opgradering" eller whatever.
Tilgengæld kan du sikkert godt fucke det op, hvis du virker for needy eller tror du skal "opretholde" alt muligt. Så jeg ville sige hold den kontakt du har lyst til og ellers bare chill :D
I Am Jack's Complete Lack of Surprise
Brugeravatar
Chacruna
Godzilla

Geografisk sted: København Bitches!

Indlægaf Desire » man 24. jul 2017 19:04

Derfor er det så vigtigt at bygge nok attraction op fra start af. Hvis i eksempelvis bare har brugt et par timer sammen er chancerne små..

Men nu hvor du ER i din situation, så læs op på text-game. Jeg gør mig ikke selv i det, men man kan sagtens bygge attraction og øge interessen over text.

Noget tid tilbage skrev jeg med en tysk pige, jeg tidligere har lagt an på og kysset med. Den løb lidt ud i sandet dengang. Skrev så lidt med hende, om ikke hun skulle til dk. Hun var lidt uinvesteret i samtalen. Så skrev jeg: "well if you dont come to copenhagen, how can I hit on you zuckerschnute?", og sjovt nok spikede det hendes interesse markant derefter (ikke at beskeden er vanvittig)..
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Geografisk sted: København

Indlægaf Chacruna » man 24. jul 2017 20:30

Jeg mødte faktisk engang en pige i en bus, snakkede måske med hende i 5 minutter og fik hendes nummer. Derfra lykkedes det mig ikke at sætte en date op fordi hun skulle på rustur og havde travlt med studiestart og alt hvad der er forbundet med det. Så jeg glemte alt om hende, og 3-4 måneder efter stødte jeg på hendes nummer da jeg bladrede min telefon igennem. Jeg tænkte why the fuck not, og skrev til hende at hun skulle komme forbi, hvilket hun gjorde (no text-game required). :D

Så man kan altid prøve, for der er altid "the law of averages".

Og jeg er totalt enig med Desire btw. Med mindre man ligner Zyzz, så behøver man nok ikke så godt game når det kommer til stykket og kan slippe afsted med lidt af hvert :D
Brugeravatar
Chacruna
Godzilla

Indlægaf DML » tirs 25. jul 2017 00:29

Hehe mister jeg hende, så mister jeg hende :D Det er mest af alt lidt for lærdommens skyld at jeg vil prøve og se om jeg kan holde den kørende. Takker endnu en gang for jeres input, det er altid behjælpeligt! Jeg har aldrig selv brugt helt vildt meget tid på text game og tænker at ligesom der er en million teori indenfor "normal" pick-up, så er der vel ligeså mange indenfor text-game. Er der noget i kan anbefale?
DML
Happy Meal

Indlægaf GoldenMedusa » tirs 25. jul 2017 22:03

Jeg har ikke selv læst meget text-game, men ihvertfald hvad jeg har samlet op af at være solid bruger af tinder i et års tid nu, er at man sagtens kan overføre de normale ting fra en flirtende samtale overtil sms'er, f.eks. med push-pull, MEGET svage negs (Jeg bruger mest negs på piger på tinder da de ofte smider dem selv op på en pedestal da de er vant til at der er så mange mænd der bare er lidt for friske på tinder, et eksempel kunne være "Bare husk at jeg kun likede dig pga. hunden på dit 3. billede ;)" eller noget i den dur, det fjerner lidt værdi fra dem, men samtidig ved de godt at du ikke mener det, ihvertfald ikke altid :P)

Nu ved jeg ikke om textgame og snapchat-med-tinderpiger-game er det samme, men jeg synes ihvertfald at man skal passe på med at adskille det fra 'IRL' game... eneste forskel jeg ser er at man ikke kan lave kino eller bruge øjenkontakt på samme måde over textgame, men ordspil og den slags kan sagtens bruges. Og så at pigerne har tid til at tænke for logisk nogle gange

Håber det hjælper dig lidt :D
"jeg vil gerne videregive et af de bedste råd jeg nogensinde har fået: Lad være med at være så bange, og med det, tak for i aften" - Hans Pilgaard, slutningen af Valentins dag Hvem vil være millionær special
GoldenMedusa
Seargeant O'Hara

Indlægaf Desire » ons 26. jul 2017 07:20

90 % af kommunikation er alt andet end det du siger. Derfor er du begrænset til 10% af skalaen når du skriver. Og derfor er text-game en kategori helt for sig selv - selv om noget går igen.
Senest rettet af Desire ons 26. jul 2017 15:14, rettet i alt 1 gang.
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Geografisk sted: København

Indlægaf Chacruna » ons 26. jul 2017 08:44

Desire skrev:90 % af kommunikation er alt andet end det du siger. Derfor er du begrænset til 10% af skalaen når du skriver. Og derfor skal han adskille det fuldstændig, selv et par ting går igen.

Det her er et godt eksempel på en cliche der ikke er belæg for, men som bliver brugt til at demonstrere en vigtig pointe. Så jeg er enig med Desire, men ikke i clicheen :D
Brugeravatar
Chacruna
Godzilla

Næste

Tilbage til Er du kørt fast med en pige?