Problemer med pige jeg mødte i byen

Så spørg om råd herinde!

Re: Problemer med pige jeg mødte i byen

Indlægaf GoldenMedusa » lør 22. jul 2017 18:38

Jeg er nok lidt for nervøs af mig til bare at snave hende i gulvet fra start af, selv hvis det var hjemme hos mig :P
Gode krammere til gengæld, det er lige min stærke side, når man har et vingefang som mit så giver man de bedste af slagsen :D
Ender nok med at forsøge mig med det kindkys der, og så må vi bare se hvad der ellers sker :D
Kunne godt blive lidt bekymret over et kindkys, da hun er ret meget lavere end mig haha, men jeg får det sku nok til at virke ganske fint
"jeg vil gerne videregive et af de bedste råd jeg nogensinde har fået: Lad være med at være så bange, og med det, tak for i aften" - Hans Pilgaard, slutningen af Valentins dag Hvem vil være millionær special
GoldenMedusa
Seargeant O'Hara

Indlægaf Kaizer » lør 22. jul 2017 19:37

Det er ikke noget der bliver snakket så meget om herinde, men højde er nok netop den største fordel i game. De fleste som puller regelmæssigt er omkring de 2 meter. Hvis du er meget højere end pigen, er den stort set "hjemme" uden så meget indsats i de fleste tilfælde :-)
"Make it, don't take it, make it, don't fake it."
Brugeravatar
Kaizer
Angel of the Sun

Geografisk sted: Cafeteriet på Faaborg-Cypern Overfarten

Indlægaf Desire » lør 22. jul 2017 19:45

The true truth.
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Geografisk sted: København

Indlægaf GoldenMedusa » lør 22. jul 2017 20:43

Er godt nok kun 185, men hun er maks 163 :P
Jeg foretrækker helt klart at piger er betydeligt lavere end mig, aner ikke hvorfor, måske det for mig til at føle mig mere mandlig eller noget :P
"jeg vil gerne videregive et af de bedste råd jeg nogensinde har fået: Lad være med at være så bange, og med det, tak for i aften" - Hans Pilgaard, slutningen af Valentins dag Hvem vil være millionær special
GoldenMedusa
Seargeant O'Hara

Indlægaf Glow » søn 23. jul 2017 01:39

Kaizer skrev: De fleste som puller regelmæssigt er omkring de 2 meter.

haha wtf kaizer!
Heard you not the type that you take home to mom
Brugeravatar
Glow
T2

Indlægaf GoldenMedusa » søn 23. jul 2017 14:37

Så for satan, nu aflyser hun uden at foreslå ny dag selv, fordi hun "skal til hendes onkels fødselsdag"... personligt caller jeg bullshit og tror hun har fået kolde fødder, så jeg prøver at få hende til at slappe af og så prøver jeg at reschedule...
GoldenMedusa
Seargeant O'Hara

Indlægaf GoldenMedusa » man 24. jul 2017 10:37

Nu siger hun at hun ikke kan nå at ses inden hun rejser torsdag...
Skal jeg tage det som om hun simpelthen bare ikke er interesseret, eller skal jeg bare fortsætte med at tage det som om hun er på? Indtil videre har jeg bare forsøgt at future pace hende og sige at vi så bare må snuppe en kop når hun kommer hjem
GoldenMedusa
Seargeant O'Hara

Indlægaf Happytalk » man 24. jul 2017 10:41

Du ønsker hende bare en god tur. Eventuelt send hende en sms imens hun er afsted og spørg om hun har en god tur, for at hun får følelsen af at du har tænkt på hende.

Så lader du den bare ligge til hun kommer hjem.. og leger med andre damer imens. Har selv prøvet det samme.
Nothing to loose.
Find. Seduce. Repeat.

Min Log - Fra de sidste 8+ år i gamet:
http://www.danskpickup.dk/viewtopic.php?f=4&t=2815
Brugeravatar
Happytalk
Godzilla

Indlægaf Chacruna » man 24. jul 2017 11:31

Er enig med Happy. Har oplevet det masser af gange. Du skriver bare til hende igen når hun kommer hjem. Nogen gange har jeg endda oplevet at der er gået mange måneder, hvor jeg ikke har skrevet til hende, og så kommer jeg pludselig i tanker om det og skriver noget i retning af "hvorfor var det nu vi aldrig mødtes? Du var jo helt vildt sød (smiley)". Og så har hun pludselig været på, selvom hun ikke var det et halvt år tidligere, eller hvor længe der nu er gået (hun kan endda reelt have afvist mig, men det lader jeg så bare som om at jeg har glemt).
Der er virkeligt mange ting der er ude af ens kontrol. Der kan være en anden fyr hun er mere tændt på end dig. Hun kan reelt være mere optaget af at hun skal afsted, det giver da mening at hun ikke vil bygge noget op med dig lige inden hun rejser, bedre at gøre det når hun kommer hjem? Hun kan have ting hun føler hun skal nå, som stresser hende og som gør hun er fokuseret på alt andet end dates.
Derudover kan det være du falder for hende af den simple grund at hun "gør det nemt" for dig, hvilket kan skyldes at hun ganske enkelt "gør det nemt" for langt de fleste fyre hun møder, det har jeg oplevet RIGTIG meget, og det er ofte nemt at falde for, fordi man netop føler man opnår en dyb kontakt meget hurtigt. Det minder meget om det Desire hele tiden bringer på banen om at man skal "turde være sårbar", det virker lige så godt når kvinder bruger det på mænd, som når mænd bruger det på kvinder :D

Så jeg ville sige bare chill, skab et liv for dig selv, hvor du har det godt uanset hvad der sker, og hvor du kan invitere kvinder til at være en del af det, nogen vil være interesserede, andre vil ikke, og jo bedre du kan håndtere det og skabe positivitet uanset hvad der sker, desto bedre.
Hvorfor arbejde hårdt på at få én pige, hvis du kan arbejde hårdt på dig selv og få dem alle :D
I Am Jack's Complete Lack of Surprise
Brugeravatar
Chacruna
Godzilla

Geografisk sted: København Bitches!

Indlægaf GoldenMedusa » man 24. jul 2017 18:59

Jeg har skam også været godt igang på Tinder idag, har 4 dates lined up i næste uge :P
Men ja, jeg startede med at tage det ret tungt, men nu tænker jeg bare som jeg også mener er blevet nævnt mange gange herinde, at der er så fantastisk mange dejlige piger i verden, så jeg vil da ikke blive trist over at der er en enkelt som ikke er så nem så jeg ville :P
GoldenMedusa
Seargeant O'Hara

Foregående

Tilbage til Er du kørt fast med en pige?