At "hænge ud" med folk med LANGT mindre værdi end dig selv?

Generel teori og diskussion for nybegyndere

At "hænge ud" med folk med LANGT mindre værdi end dig selv?

Indlægaf chrisjv » ons 26. jul 2017 15:24

Hej derude. Jeg vil gerne snakke om emnet og høre om det bare er mig der "går for langt".

Hvordan har i det med at rende rundt med folk der er LANGT under jeres standard?

Den eneste grund til jeg ikke er LIGEGLAD er fordi jeg har set hvordan det fuldstændig smadre ens game, og standarden bliver lavere.

Mit problem er jeg har en ven som hvergang møder en på 300 kg / handikappet osv osv så har han en trang til vi skal hænge ud med dem og det sjove er jeg ender med at se dem de næste uger fordi de også snakker i privaten.

Jeg har haft samtalen med ham og hans venner har også haft samtalen med ham omkring vi ikke bare kan slæbe "hvem som helst med".

Dette der er mest nederen ved disse "venner" er at de skræmmer pigerne væk men det samme pigerne blot ser dem (pga deres hygiene,størrelse, udseende) så skal de hjem.

Er det mig der går i for små sko?

Jeg har før fået skældt ud af TGO communitet fordi jeg mente 200 kg piger ikke var social proof :P
We're all gonna make it brah
Brugeravatar
chrisjv
Witch King of Angmar

Geografisk sted: I'm not your teacher, excuse me..

Re: At "hænge ud" med folk med LANGT mindre værdi end dig se

Indlægaf Kaizer » ons 26. jul 2017 15:48

Ved ikke om jeg går og tror, at jeg er meget mere værd end andre/at de er mindre værd. Men det ville jeg nok arbejde på så :)
"Make it, don't take it, make it, don't fake it."
Brugeravatar
Kaizer
Angel of the Sun

Geografisk sted: Cafeteriet på Faaborg-Cypern Overfarten

Indlægaf chrisjv » ons 26. jul 2017 15:52

Det handler ikke om mere "værd" eller ikke mere "værd" det handler om at score lækre piger på den nemmeste måde og hvis det har noget at gøre med værdi så er det bare sådan.
Brugeravatar
chrisjv
Witch King of Angmar

Indlægaf Desire » ons 26. jul 2017 16:01

synes også ordet 'værd' er forkert valgt. Brug i stedet 'social value' eller et eller andet.

Ift. social proof så er det jo klart, at de ikke giver dig samme umiddelbare værdi, som to hotte babes ville.

Ved ikke rigtig, hvad der er at rafle om? Hvis du vil score er de ikke optimale at have med som bait. Så er din interesse at øge din chancer igennem bait/pawn, så har du jo ret i, at du ikke skal hænge ud med dem.
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Geografisk sted: København

Indlægaf Kaizer » ons 26. jul 2017 16:25

Who knows. Kan også være, at pigerne er mindre intimideret i forhold til at gå hen og snakke med dig, og måske endda lidt nysgerrige, hvis du viser, at du kan rumme alle typer socialt.
Brugeravatar
Kaizer
Angel of the Sun

Indlægaf chrisjv » ons 26. jul 2017 16:29

Kaizer skrev:Who knows. Kan også være, at pigerne er mindre intimideret i forhold til at gå hen og snakke med dig, og måske endda lidt nysgerrige, hvis du viser, at du kan rumme alle typer socialt.

Jeg oplever dog det modsatte.. mere ala hvorfor er de her? hvem er venner med dem?

Altså jeg forstår godt hvorfor piger ikke vil hænge ud med handicappet der sidder og savler over bordet på diskoteket.
Brugeravatar
chrisjv
Witch King of Angmar

Indlægaf Thebond » ons 26. jul 2017 18:03

Har selv været sammen med venner,/bekendte, dog ikke handicappet. Men synes værdi er dumt at bruge" Jeg vil kalde det samfundsklasser". Har været i en venne gruppe med folk fra den lave samfundsklasse, du ved: røger joints, ufaglært job, går rundt i byen og skaber ballede osv. Og til gengæld var de fuckbois. Grunden til at jeg var venner med dem, det er fordi de have nogenlunde sucess med piger, jeg var en desperat, dum teenager dengang.

Og jeg ville søge hjælp fra dem og prøve at score med dem. Det gik ikke så godt da de nedgjorde mig hele tiden, i starten var jeg ikke bevidst om det. Men seriøst du bliver hivet ind til en lavere klasse. Jeg begyndte at overveje med at starte med at ryge hash med dem osv.
Om det kan sænke din standard ja, det kan du fandme bande på. Det kan fucke hele dit belief system op, og dit liv. Jeg er og har altid været, en ambitiøs fyre,der går op i at tage sig sammen tjene nogle gode penge osv. Så jeg droppede den venne gruppe.

Kort sagt, jeg render ikke med folk langt under min standard. Altså helt automatisk set, ser lavere klasse end mig verden anderledes, derfor får jeg aldrig noget tilfælles at snakke med dem om. Derfor bliver jeg ikke venner med dem. Jeg finder venner "automatisk" baseret på min klasse.
Selvfølgelig har jeg mine true friends. Men alligevel. Du burde bliver venner med folk med cirka på dit niveau.

Men ja, det kan godt fuckde dig op at være venner med folk der slet er ikke din klasse, eller har den værdi som dig.

Og hvis det er et problem for dig, hvorfor filan render du så ikke bare selv i byen og scorer uden dem. Det står ikke i grundloven at du skal have en mate med. :roll:
“You are in prison. If you wish to get out of prison, the first thing you must do is realize that you are in prison. If you think you are free, you can't escape.”
Brugeravatar
Thebond
Happy Meal

Geografisk sted: Litchi juice

Indlægaf Kaizer » ons 26. jul 2017 21:09

Thebond skrev:Og hvis det er et problem for dig, hvorfor filan render du så ikke bare selv i byen og scorer uden dem. Det står ikke i grundloven at du skal have en mate med. :roll:

IMO en fin måde at træne ens uafhængighed på samt at kunne tåle det sociale pres af byen på egen hånd.

Desuden lærer det dig at approache uden dine venner eller wingman.

Så du ikke behøver dem når du ser en lækker pige på gaden.
Brugeravatar
Kaizer
Angel of the Sun

Indlægaf Dreamz » ons 26. jul 2017 21:25

arh, come on, vi kan ikke bare trashe et chrisjv indlæg fordi (og det tænker jeg altså at enkelte indlæg gør her), det er et chrisjv indlæg...

be honest - dude's got a point - fill the bucket with reflections, don't be retards...

jeg ditcher som regel folk hvis de er retarderede socialt.
piger, hvis de er langt under standard for, hvad jeg går efter.
fyre, hvis de ikke fatter hverken den ene eller anden sætning før denne.
HOPELESS ROMANTIC <-> SEEKS FILTHY WHORE(S)
'Therefore one who is good at martial arts overcomes others' forces without battle, conquers others' cities without siege, destroys others' nations without taking a long time.' -Sun Tzu
Brugeravatar
Dreamz
Patrokles

Geografisk sted: DK Øst

Indlægaf GoldenMedusa » tors 27. jul 2017 00:42

Altså generelt set vil jeg personligt ikke sige du er nedern eller sådan på grund af at du helst ikke vil gå i byen med folk der som du selv siger "sidder og savler over bordet på diskoteket".

For at bruge lidt sociologi på det her, kan man vel sætte en natklub eksempelvis op som et felt. I det her felt er der måder man opfører sig på, måder man håndterer andre mennesker på, etc. Ens evne til at 'navigere' rundt i det her felt, altså eksempelvis til at navigere natklubbens sociale dynamikker, kalder man for habitus (hvis man støtter op om Bourdieus sociologiske teorier i guess). Folk i et felt kan hurtigt se hvis din habitus ikke er 'kalibreret' til at navigere i det her felt, og du vil som regel stå ud på en negativ måde da du ikke 'passer ind', det kan være alt fra tøj til opførsel der får dig til at virke som om du ikke passer ind i det givne felt, og det kan sagtens også være de mennesker du er sammen med. Problemet i din situation er så, at du jo tydeligvis har en velkalibreret habitus til det givne felt, men at du så kommer slæbene på nogen der ikke har, kommer du let til at stand out på samme måde som hvem end du kommer slæbene på.
Hvorvidt de mulige bonuspoint du kan hente fra at være "ham den søde der tager sig af dem der ikke helt kan selv" hjælper mere end at passe ind socialt, kan jeg så ikke sige dig, men der er absolut intet galt med at du føler at det godt kan ødelægge dit game. Og som Thebond også skriver, så kan man vel sige at hvis det er et problem for dig, så smut ud og kør sologame, det er også en fed ting at kunne! Det vigtigste er vel at du har en komfortabel følelse i kroppen når du er ude, så hvis du føler at du mister den gode følelse af at slæbe rundt på folk du ikke føler dig på lige fod med, så lad da være med at slæbe rundt på dem
"jeg vil gerne videregive et af de bedste råd jeg nogensinde har fået: Lad være med at være så bange, og med det, tak for i aften" - Hans Pilgaard, slutningen af Valentins dag Hvem vil være millionær special
GoldenMedusa
Seargeant O'Hara

Næste

Tilbage til Generelt om The Game