Har en date med en tøs, men kan ikke gennemskue hende

Så spørg om råd herinde!

Re: Har en date med en tøs, men kan ikke gennemskue hende

Indlægaf Desire » man 24. jul 2017 21:22

Cyount skrev:Måske tvetydigt formuleret :D men de to tøser der gav mig opmærksomhed var vitterligt min saving grace for at garantere F-closen.
Mit game er rustent og skal helt sikkert optrænes. men man kan da ikke lade være med at smile lidt, når man gør noget så åndssvagt og det så alligevel lykkedes - mission complete! :D

Du burde uddybe den FR lidt mere for lærdommens skyld? Og tillykke med mission accomplished!

Og hey.. at bruge jalousi som et værktøj er også game.. Og jalousi er virkelig et stærkt værktøj.
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Geografisk sted: København

Indlægaf Dreamz » ons 26. jul 2017 00:35

altså, det er ikke så meget dit game, som din grundlæggende selvsikkerhed omkring dit game, der er rustent, hvis du spørger mig.

dit indledende indlæg er fyldt med efterrationaliseringer på, hvorfor du ikke performede, ... når du i virkeligheden, hvis vi stripper alt bullshit, bare ikke lagde klodserne op på bordet - og når du gjorde, så gjorde du nogle game-tekniske ting basalt forkert.

for at uddybe:
1. din efterrationalisering omkring hvad der drev dig til 'manglende kino situationen'
tolker jeg som - 'jeg turde ikke, og det er fordi min hund åd mine lektier,' eller '... broen var oppe, eller [insert random stuff] -

2. dit svar til 'wait like a date-date?'
er ikke godt game. du falder game-teknisk i en shit test. du kunne give 1,000 andre og meget mere attraction eller interest orienterede comebacks til dén.

3. din måde at håndtere samtale på, ved at dreje hovedet direkte mod hendes er GODT - når du har bygget atraction eller i det mindste opbygget en frame om jeres relation hvori du står som en person, der har en stærk sexuel profil - og hun kan være en person, der kan stå ved at have en sexuel profil i det hele taget. men dét har du på ingen måde formået på det tidspunkt, og derfor er det ikke solidt game. (og derfor får du ikke noget close ud af det på dagen)

jeg forsøger på ingen måde at udstille noget her, tvært om at give dig et perspektiv som forhåbentlig kan lede dig hen mod mere overskud næste gang: KINO, og det at være direkte; at stå ved sit seksuelle begær generelt, er noget af det aller sværeste at 'owne.' props for at du lukker den efter at have lavet noget så friskt / chodet som at hoppe på en flyver til barcelona. (jeg synes det er friskt... teknisk er det chode behavior - but hey, it worked!) - men også her vil jeg gerne henlede opmærksomhed på det faktum, at det i din GENFORTÆLLING ikke er dig, der lukker handlen - men to tilfældige statister.

news flash - det var dig, der lukkede dealen. lav en ny field report, hvor du fortæller os, hvordan du håndterede de tre piger sublimt i løbet af din tur - sådan at den endte med et godt resultat for dig og canadieren. så lærer både du, og jeg, og kvindelige trolls, noget af oplevelsen.
HOPELESS ROMANTIC <-> SEEKS FILTHY WHORE(S)
'Therefore one who is good at martial arts overcomes others' forces without battle, conquers others' cities without siege, destroys others' nations without taking a long time.' -Sun Tzu
Brugeravatar
Dreamz
Patrokles

Geografisk sted: DK Øst

Indlægaf Cyount » ons 26. jul 2017 02:49

Det er det jeg mener. Altså for mig føler jeg at mentaliteten er ligeså stor en del af at have godt game som selve ens teknikker og rutiner og What so ever. Min selvtillid på mit game er i bund. Min Selvværd however er i top. Basicly fordi jeg ikke har nogen ide om hvad jeg laver.. jeg husker små ting fra sidst jeg gik meget ud og gamede men kører halve games. Halvt seksuel energi og halvt Mr. Nice guy.. og det går selvfølgelig ikke. 50 + 50 giver ikke 100 her.
Mit game i isolation er lort. Mit game offentligt er langt bedre - hvilket var det der medførte closen da jeg pludselig havde flere faktorer at køre på. Hvilket vil sige at jeg fremadrettet skal arbejde på:
push-pull
Attaction buttons
Kino
Abundance
Conversation maintainance

Jeg siger slet ikke jeg har godt game (siger endda det modsatte) jeg ville bare lægge en statusrapport :D
Cyount
Fætter kanin

Indlægaf Chacruna » ons 26. jul 2017 08:26

Om det er Chode eller ej at tage til Barcelona eller ej er et åbent spørgsmål. Hvis dit game i alle henseender er Hot Pie fra Game of Thrones, så er det sikkert chode at gøre ja. Men jeg har selv gjort tilsvarende uden at det var chode og kunne sagtens finde på at gøre det igen. Og kvinder har gjort tilsvarende for at være sammen med mig.
Forstår heller ikke hvor Dreamz vil hen med det der med at kigge over skulderen. Det kommer vildt meget an på situationen (og hvilken pige det er), men det kan virke lige så stærkt at være på fra start af.
Du var 18 år right? Jeg vil lige minde dig om at der altså ikke er nogen på 18 år der har godt game. Blot det at du tænker over det gør at du er langt over gennemsnittet. Så ikke vær for hård ved dig selv :)
I Am Jack's Complete Lack of Surprise
Brugeravatar
Chacruna
Godzilla

Geografisk sted: København Bitches!

Indlægaf Cyount » ons 26. jul 2017 11:53

Kender ikke termet chode, men antager det ikke er positivt. :D
Tbh er min tur til Barcelona mere et forsøg på at rykke mig selv mentalt end at prøve at score hende. Hvilket jeg også indså da jeg lavede F-closen. Det var mest det, at jeg kunne gøre noget så åndssvagt som at tage afsted til en by uden nogen returplan eller andet, og holde holde højt igennem det hele. En øvelse på min selvstændighed (Nu er jeg i paris for at se hvad det kan medføre). Med det sagt, så har jeg intet imod den kritik i præsenterer til min genfortælling, også selvom den kan være overfortolkende. Alt kritik kommer med masse value i form af perspektiv og selvindsigt, so i appreciate it! Er her trodsalt for at lære.
Kan godt se hvad du mener dreamz med at jeg skal owne min præstationer istedet for at føle det noget jeg fik foræret - det er en selvdestruktiv tilgang jeg har til det og sætter begrænsninger. Jeg kneppede den chick fordi jeg fucking ownede settet.
Med det sagt, ville det være lækkert hvis i havde noget på hvordan man kunne forbedre på de punkter præsenteret igennem tråden. Både dem jeg nævner men også dem i bringer op. Skal helt sikkert have øvet mit game, og min selvtillid i forhold til hvad jeg føler jeg kan pull off men
Tror det kommer med abundance.

Also, nej er 23 - men de ekstra år har efterladt mig med høj selvværd når jeg er i set af mere end 2. Stærkt på øjenkontakt, god storytelling og ingen anxiety hvad angår closes. Also en høj selvindsigt og villighed til forandring :D
Cyount
Fætter kanin

Indlægaf Desire » ons 26. jul 2017 15:16

Tror du blander selvværd og selvtillid lidt sammen. Google is your friend.
Chode = en der er dårlig med kvinder.
Ift. specifikke råd så kræver det specifikke field reports. Skriv en mere detaljeret næste gang eventuelt
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Geografisk sted: København

Indlægaf Cyount » ons 26. jul 2017 17:11

Cools. :)
Cyount
Fætter kanin

Indlægaf Dreamz » ons 26. jul 2017 21:20

Chacruna skrev:Forstår heller ikke hvor Dreamz vil hen med det der med at kigge over skulderen. Det kommer vildt meget an på situationen (og hvilken pige det er), men det kan virke lige så stærkt at være på fra start af.

Jeg skriver ikke noget om at kigge over skulderen. Jeg kommenterer på det meget verbaliserede fokus på (kategorisk) at vende ansigtet direkte mod pigen, hvilket ikke er et godt valg, når de andre facetter af godt game er så åbenlyst fraværende. (indstilling og skidt håndtering af shit-tests)
HOPELESS ROMANTIC <-> SEEKS FILTHY WHORE(S)
'Therefore one who is good at martial arts overcomes others' forces without battle, conquers others' cities without siege, destroys others' nations without taking a long time.' -Sun Tzu
Brugeravatar
Dreamz
Patrokles

Geografisk sted: DK Øst

Indlægaf Cyount » tors 27. jul 2017 03:07

Hvordan skulle man håndtere shit tests ? Nu vi er på emnet
Cyount
Fætter kanin

Indlægaf DML » tors 27. jul 2017 12:45

Det er vigtigt at huske at pigen først tester dig når hun ser dig som sex worthy, derfor skal du se en shit-test som et godt tegn og ikke et dårligt. Hun tester dig for at se om du er kongruent med måden du har præsenteret dig på.

Den bedste måde at bestå hendes shit test er ved at være unreactive. Jo mere passiv du er, jo bedre. Der er mange måder som du kan svare på de her tests på. Nogen er måderne kunne f.eks. være.

1. Den logiske:
Hun siger: Er det her din pick-up line?
Dig: Ja, det er det.

2. Undgå at svare på hendes test
Dig: Jeg var simpelthen nød til at snakke med dig, man bliver jo helt glad når man ser din udstråling
Hun siger: Er det her din pick-up line?
Dig: Hvor er du fra?

3. Omfavn det, gør det til dit eget og udfordrer hende. (Klassisk Julien)
Hun siger: Du er alt for gammel til mig.
Dig: Ja, jeg er virkelig gammel. Jeg har så mange rynker at jeg kunne være din far. Fortæl mig du kan lide mig. Kald mig daddy. Ved du hvad, sig Daddy jeg er 12. Hvor længe har du kunne lide rynker?

4. Smid det i en modsatte retning og udfordrer hende.

4.1
Hun siger: Du er for gammel
Dig: Ved du hvad, du er for ung. Du kunne være min datter. Du kan faktisk være mit barnebarn. Men jeg elsker bare små piger.

4.2
Hun siger: Jeg kan ikke lide din trøje.
Dig: Præcis, det gør mig mere opnåelig. Jeg ville se for skræmmende ud med en flottere trøje og jeg vil gerne have at piger tror de har en chance.

5. Fortæl hende hun ikke skal prøve så meget
Hun siger: Du er for gammel
Dig: Hey rolig, du behøver ikke at prøve så hårdt. Det er fint, jeg kan godt lide dig.

Overordnet set er det vigtigste dog at du ikke reagere på hendes shittest, men svarer helt køligt. Jo mere køligt, jo bedre. Gå ind med mindsettet (Jeg gør hvad jeg vil ligemeget hvad)
Are YOU living a life you want to relive?
DML
Happy Meal

Geografisk sted: Århus

ForegåendeNæste

Tilbage til Er du kørt fast med en pige?