af Dreamz » ons 26. jul 2017 00:35
altså, det er ikke så meget dit game, som din grundlæggende selvsikkerhed omkring dit game, der er rustent, hvis du spørger mig.
dit indledende indlæg er fyldt med efterrationaliseringer på, hvorfor du ikke performede, ... når du i virkeligheden, hvis vi stripper alt bullshit, bare ikke lagde klodserne op på bordet - og når du gjorde, så gjorde du nogle game-tekniske ting basalt forkert.
for at uddybe:
1. din efterrationalisering omkring hvad der drev dig til 'manglende kino situationen'
tolker jeg som - 'jeg turde ikke, og det er fordi min hund åd mine lektier,' eller '... broen var oppe, eller [insert random stuff] -
2. dit svar til 'wait like a date-date?'
er ikke godt game. du falder game-teknisk i en shit test. du kunne give 1,000 andre og meget mere attraction eller interest orienterede comebacks til dén.
3. din måde at håndtere samtale på, ved at dreje hovedet direkte mod hendes er GODT - når du har bygget atraction eller i det mindste opbygget en frame om jeres relation hvori du står som en person, der har en stærk sexuel profil - og hun kan være en person, der kan stå ved at have en sexuel profil i det hele taget. men dét har du på ingen måde formået på det tidspunkt, og derfor er det ikke solidt game. (og derfor får du ikke noget close ud af det på dagen)
jeg forsøger på ingen måde at udstille noget her, tvært om at give dig et perspektiv som forhåbentlig kan lede dig hen mod mere overskud næste gang: KINO, og det at være direkte; at stå ved sit seksuelle begær generelt, er noget af det aller sværeste at 'owne.' props for at du lukker den efter at have lavet noget så friskt / chodet som at hoppe på en flyver til barcelona. (jeg synes det er friskt... teknisk er det chode behavior - but hey, it worked!) - men også her vil jeg gerne henlede opmærksomhed på det faktum, at det i din GENFORTÆLLING ikke er dig, der lukker handlen - men to tilfældige statister.
news flash - det var dig, der lukkede dealen. lav en ny field report, hvor du fortæller os, hvordan du håndterede de tre piger sublimt i løbet af din tur - sådan at den endte med et godt resultat for dig og canadieren. så lærer både du, og jeg, og kvindelige trolls, noget af oplevelsen.
HOPELESS ROMANTIC <-> SEEKS FILTHY WHORE(S)
'Therefore one who is good at martial arts overcomes others' forces without battle, conquers others' cities without siege, destroys others' nations without taking a long time.' -Sun Tzu