Mindset udfordringer

Så spørg om råd herinde!

Mindset udfordringer

Indlægaf svil » tors 3. aug 2017 10:12

Jeg er nu oppe i ved norske fjelle og har et par udfordringer jeg skal deale med. Den ene ligger i at kokken som er pisse flink har en kæreste, som jeg jo ikke kan gøre noget ved, men har lyst til. Og jeg kan bare ikke få mig selv til at gøre noget fordi at det er hans dame og jeg ville.få dårlig samvittighed for at skulle ødeligge deres forhold bare pågrund af mine behov og fordi jeg stadig et.eller andet sted inden i har det.der pis med "the special girl mentaletiy". Det er noget jeg har rendt rund med lige siden jeg læste bogen "the game" og har forhindret mig i at tage handling. Desuden er jeg også bange for at få kvinder til at.føle sig som prostituerede fordi jeg har været sammen med.nogle stykker og på en eller anden måde associere piger med dem. Hvordan skal jeg i det hele taget dreje min personlighed mod noget som er positivt, så jeg.bidrager gruppen med god energi, for jeg er blevet ret god til at indflyde mennesker efter alt det her øvelse mee game. Mennaf en eller anden grund remder jeg bare rundt og stiller mig selv negative spørgesmål, som jeg via voodoo-boodoo-hoodoo crap har som skulle fjerne hængslerne, så man kan vende det mod noget positivt.. Men problemmet ligger i at jeg render rundt og tænker hele tiden og er ved at vlove sindsyg af hele tiden at tænke?
svil
Private Johnson

Re: Mindset udfordringer

Indlægaf vUlpeS » tors 3. aug 2017 14:10

Sindet er hos mange mennesker meget optaget af at crunche data.
Det er ikke specielt selektivt (kvalitetsbevidst), men ønsker i grunden blot at have noget at tygge på. Det kunne være kryds og tværs, hvordan man håndterer andre mennesker i sociale situationer, hvordan man bygger en atomubåd osv.

I det lavere spektrum kan man fokusere på sit åndedræt eller spekulere over, hvordan ens lilletå går og har det, og det er sindet - interessant nok -
udmærket tilfreds med at crunche.
Sagt på en anden måde, så udnytter man, at sindet ikke er selektivt, når man åndedrætsmediterer.

Hvad dit sind tygger på, afhænger i høj grad af, hvad du serverer, sådan sat på spidsen.
Det ene øjeblik er det "fyre forstår bare ikke signaler" og yadda yadda yadda og det næste er de sure over, at man er kravlet ind ad deres vindue (kun iført balaclava) for at kysse dem godnat mens de sover.
Brugeravatar
vUlpeS
MacDaddy

Geografisk sted: Lænestol

Tilbage til Er du kørt fast med en pige?