A Rookie with another issue:
I den sidste uges tid har jeg forsøgt at hæve mit game. Har mest af alt arbejdet på sticking points hvad angår generelt mindset, conversation maintenance og abundance. Det har haft fine resultater med enkelte F-closes, men ellers så K-closes hver aften(har ikke fået ordentligt nedbrudt Slutshielded.. - tager også gerne fif her) - har desuden kun benyttet mig af nightgame.
Men som overskriften også hentyder til, så er tøserne ret flaky dagen efter når vi korresponderer på sms eller facebook. Tager ind i mellem lang tid mellem beskederne og jeg føler jeg skal køre hele samtalen.
Som mål har jeg som regel at skulle sætte næste møde op, men nogle gange muliggør logistikken ikke at jeg kan møde dem med det samme (Jeg rejser meget mellem Århus og København) hvilket efterlader mig i nogle lidt længere samtaler.
Tbh så har jeg ikke overskud til at snakke meget over tekst, da jeg hurtigt mister interessen for samtalen, og det kan selvfølgelig være at det har indflydelse på deres flakiness, men ville høre om i har nogle tips til at hæve tekst-game og/eller undgå flakyness fra tøserne dagen efter.
Har også lidt benyttet mig af Tinder de sidste par dage, og synes typisk at tøserne er nemme at åbne, men svære at vedligholde i samtalerne.. især hvis de ser godt ud på billederne. Nogle fif hertil?