Kondom ved analsex?

FISSE samt fræk leg i numsen. Men hvordan?

Kondom ved analsex?

Indlægaf Desire » tirs 15. aug 2017 07:49

Vil I mene, at kondom er vigtigere ved analsex end ved normalt samleje?

Jeg ser en fb for tiden, der er frisk på analsex. Vi bruger ikke kondom ellers, da hun har en kobberspiral.

Er risikoen højere ved analsex eller er det kun i homo-miljøerne, da de har mange pikke oppe bagi?
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Geografisk sted: København

Re: Kondom ved analsex?

Indlægaf Happytalk » tirs 15. aug 2017 11:33

Hvis hun er dansker er, er det vildeste du kan frygte cirka 8 % change for klamydia og de efterfølgende sygdomme er meget små.. 1-2% fnat og de andre.. men det er nok ikke i røven du får det.

Men hvis du eksempelvis knepper en fra Afrika er der i nogle få lande changerer for AIDS helt op til 20%

https://en.m.wikipedia.org/wiki/List_of ... lence_rate

Så er hun dansker er chancen meget lille.. med mindre hun nok bliver kneppet af en homo.. de har sikkert alle AIDS :-)

Eventuelt kan du foreslå hende at i begge blive testet hvis du føler dig usikker :-)

Hvis du får AIDS kan der gå 3 måneder inden det er synligt i dit blod.

Hvis du får børn på hende går der 9 måneder inden det er synligt. Nok næsten lige så slemt :-D

Lidt statestik om analsex

https://www.b.dk/danmark/de-unge-vil-have-analsex
Nothing to loose.
Find. Seduce. Repeat.

Min Log - Fra de sidste 8+ år i gamet:
http://www.danskpickup.dk/viewtopic.php?f=4&t=2815
Brugeravatar
Happytalk
Godzilla

Indlægaf Chacruna » tirs 15. aug 2017 13:50

Risikoen for at få urethritis (urinvejsinfektion) er meget meget større ved analsex - der er jo trods alt fyldt med bakterier og mikroorganismer.
Jeg foretrækker at undgå det, men er fleksibel hvis pigen tænder meget på det.. Og i så fald er det med kondom for mig :D
I Am Jack's Complete Lack of Surprise
Brugeravatar
Chacruna
Godzilla

Geografisk sted: København Bitches!

Indlægaf Lucard » tirs 15. aug 2017 17:17

Dude, altid, altid blive testet før du smider kondomerne med en pige. Og det gælder naturligvis (især) også hende.

Lige meget hvilket hul du stikker den i.
Brugeravatar
Lucard
Konge af Burma

Indlægaf Desire » tirs 15. aug 2017 20:24

Lucard skrev:Dude, altid, altid blive testet før du smider kondomerne med en pige. Og det gælder naturligvis (især) også hende.
Lige meget hvilket hul du stikker den i.

Jeg skal nok blive testet.

Brugte nok også nogle forkerte ord. Var lidt mere ud i det Charuna kommenterer på. Man får lettere rifter i pikken, og der er en del andre bakterier i anus osv.
Hvis vi nu begge er testet clean, ville du så stadig mene, at man burde bruge kondom ved analsex?
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Geografisk sted: København

Indlægaf Happytalk » tirs 15. aug 2017 21:23

Din pik får nok ikke rifter. Men hvis du stikker den fra hendes røv til hendes fisse uden at bruge kondom. Er der mulighed for at der kommer kolibakterier fra hendes røv og op i hendes fisse. Det kan skabe betændelse/infektion i fissen.. og det ser bestemt ikke rart ud for hende hvis det sker.. og hun kan risikere at skal en tur på skadestuen (meget meget hurtig, du er ikke i tvivl.. ligner mavekramper)

Derfor kan det være en god idé at bruge kondom i røven og så tage det af når du vil kneppe i hendes spiral fisse. På den måde overføre du ikke kolibakterier.

Husk glidecreme :-)
Nothing to loose.
Find. Seduce. Repeat.

Brugeravatar
Happytalk
Godzilla

Indlægaf Cheriot » ons 16. aug 2017 00:33

Hvis begge er testet og ikke fejler noget, er min oplevelse at det sagtens kan lade sig gøre uden kondom. Jeg havde i hvertfald analsex adskillige gange med min ekskæreste uden problemer for hverken mig eller ham. Men jeg går også en del op i min hygiene mht. analsex, så jeg ved ikke om det har betydning ift. risikoen for urinvejsfunktion eller lignende. Det fungerede i hvertfald uden problemer. :)

Rent sygdomsmæssigt er det primært modtageren af analsex som er udsat, selvom risikoen vist også større for giveren end ved alm. sex. Så jeg tror ikke det er det smarteste at kaste sig ud i, hvis man ikke begge er blevet testet. Men når det er sagt, så er jeg personligt også ret pernitten mht. det med at blive testet generelt før man smider kondomet i det hele taget. Det kan godt være risikoen for kønssygdomme er lille i Danmark, men derfor synes jeg stadig man bør overveje om det virkelig er riskoen værd (og det er jo nemt nok at blive testet, især hvis man bor i Kbh hvor det hurtigt og anonymt kan gøres ude på Bispebjerg hospital). Selvom klamydia kan behandles og HIV er sjældent i Danmark, så er der selvfølgelig også andre sygdomme såsom herpes og kondylomer, som jeg tænker det må være virkelig ufedt at blive smittet med.
"Shoot for the moon. Even if you miss, you'll land among the stars." - Les Brown
Brugeravatar
Cheriot
King Kong

Indlægaf Happytalk » ons 16. aug 2017 04:15

herpes og kondylomer > de går en hel del under de 8%... :D :D :D

who cares :D :twisted:
Nothing to loose.
Find. Seduce. Repeat.

Brugeravatar
Happytalk
Godzilla

Indlægaf Lucard » søn 20. aug 2017 21:14

Desire skrev:Jeg skal nok blive testet.

Brugte nok også nogle forkerte ord. Var lidt mere ud i det Charuna kommenterer på. Man får lettere rifter i pikken, og der er en del andre bakterier i anus osv.
Hvis vi nu begge er testet clean, ville du så stadig mene, at man burde bruge kondom ved analsex?

Hvis begge er testet clean, så ville jeg ikke bruge kondomer ved analsex. Ej, det ville ikke give mening for mig.

Bare ikke direkte i fissen bagefter, som HP også nævner. Husk rigelig glidecreme og det er en god idé hvis hun gør sig ren først. Man kan få dimser til at sprøjte vand op bagi. Det er en fin forberedelse, det gør det også bedre for hende. (Så lærte jeg et nyt ord: Analskyller)
Brugeravatar
Lucard
Konge af Burma

Tilbage til Sex