Facer job. Kan jeg bruge det til at score?

Generel teori og diskussion for nybegyndere

Facer job. Kan jeg bruge det til at score?

Indlægaf worker » tirs 29. aug 2017 23:18

Nu er der ikke længere noget forum for daygame? Er det dødt efter tinder?

Jeg har fået job som facer - ja er en super nederen type der render rundt og spørger folk om de vil støtte en god sag. Sagen er bare, at jeg efter et par uger føler jeg kan tale med ALLE. Det er ikke unormalt at jeg står og krammer en pige, som jeg er ved at overtale og vi siger noget sjovt om at vi er ved at rede verden.
Men tror I jeg kan bruge det til at score?
Nogle gange virker pigen også helt trist over at skulle sige farvel - men pigerne er bare ikke offensive nok til selv at spørge om jeg vil ses
For mig er det svært at krydse den professionelle grænse og spørger om de vil ses. Jeg er trods alt bare en repræsentant for pigerne. Der står også ofte andre facere eller en chef i nærheden og tror det er fyringsgrund - men overlever at blive fyret en dag, hvis jeg indtil da holder motivationen oppe ved at close en masse pigers numre.

Ja så er der dem man rent faktisk skriver op. Dem får jeg numre på, men det er decideret ulovligt at bruge og det ville jeg aldrig gøre. Det skal komme på en sjov, naturlig måde og trods alt under 5% af de rigtig lækre piger der skriver sig op.

Nogle råd?
worker
Gummi Tarzan

Re: Facer job. Kan jeg bruge det til at score?

Indlægaf Desire » ons 30. aug 2017 07:50

Det er vigtigt, at du kan være professionel - også senere hen i dit arbejdsliv.

Med det sagt, så kan du da sagtens #-close en pige, hvis du føler for det og har gjort det tydeligt, at det er off rekord og ikke arbejdsrelaterer. Hun kan altid sige nej.

Du kan også prøve at gøre det på en sjov useriøs måde, hvor du joker om, at i burde dele numre så bla bla...

Endnu bedre kunne du jo bare begynde at daygame.
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Geografisk sted: København

Indlægaf worker » ons 30. aug 2017 13:10

Tak Desire. Gode pointer.

Jeg vil sige at jeg få gange har prøvet at n-close ved med stort smil på læben at sige til en pige som ikke ønsker at støtte, men hvor kemien er god "nå men jeg skal have dit tlf. nr. alligevel". Sagen er bare at på de par stykker jeg prøvede det af på, tog de det som en del af det professionelle. Det kræver alligevel noget af hende at sige "Hvis du mener det, må du godt få det" - chancen for at jeg ville sige "Ej det var bare en joke" er der stadig for hende.

Prøver at arbejde med noget mere direkte. Enten "Off the record, du sgu en dejlig pige" eller noget som måske kan gøre hende mere direkte interesseret - lave en årsag til at vi skal holde kontakten. Der var fx. en pige der spurgte om jeg kunne hjælpe hende med nogle kontakter fordi hun gerne ville høre mere om at blive frivillig. Hun så desværre bare ikke godt nok ud til jeg gad noget, men ellers havde det været fedt at sige jeg kunne vise hende rundt på vores kontor en dag og så introducerer hende for nogle folk.
worker
Gummi Tarzan

Indlægaf Happytalk » ons 30. aug 2017 14:09

Hej, har prøvet det mange gange med gode erfaringer.

Det som du måske manlger er overgangen fra "sælger" og til at lave desideret pickup.. for vil gætte på den ikke er til stede?

som jeg læser det gør du:
1. prøver at sælge > hvis det fejler spørger du efter nummeret næsten med det samme.

Det du skal gøre i stedet:
1. sælg.
2. beslut dig for om du vil score.
3. hvis 2, så skifter du emne til noget HEEELT andet... prøv eksempelhvis at virke overrasket og forundre imens du siger "Du virker da rimelig skarp, hvad laver du egentlig?" ..(du bliver overrasket over hendes personlighed awesome personlighed)
4. relatere til whatever hun laver..
5. find 2-3 ting i har til fælles.
6. sig "Du er mega spændende at snakke med, havde ikke lige regnet med at møde en som dig i dag. Jeg vil rigtig gerne tage en kop kaffe med dig, men jeg skal tilbeage på job nu her.. ellers bliver min chef hel rød i høvedet"
7. udveksel nummer.

Overstående er blot skellettet til hvordan jeg gjorde det dengang, der var selvfølgelig også en masse andre ting. Virker rigtig godt ;)

repEat.. repEat.. repEat.. repEat.. repEat.. repEat.. repEat.. repEat.. repEat.. repEat.. repEat.. repEat.. repEat.. repEat.. repEat.. repEat.. repEat.. repEat.. repEat.. repEat.. repEat.. repEat.. repEat.. repEat.. repEat.. repEat.. repEat.. repEat.. repEat.. repEat.. repEat.. repEat.. repEat.. repEat.. repEat.. repEat.. repEat.. repEat.. repEat.. repEat.. repEat.. repEat.. repEat.. repEat.. repEat.. repEat.. repEat.. repEat.. repEat.. repEat.. repEat.. repEat.. repEat.. repEat.. repEat.. repEat.. repEat.. repEat.. repEat.. repEat.. repEat.. repEat.. repEat.. repEat.. repEat.. repEat.. repEat.. repEat.. repEat.. repEat.. repEat.. repEat.. repEat.. repEat.. repEat.. repEat.. repEat.. repEat.. repEat.. repEat.. repEat.. repEat.. repEat.. :D :lol: 8-)
Nothing to loose.
Find. Seduce. Repeat.

Min Log - Fra de sidste 8+ år i gamet:
http://www.danskpickup.dk/viewtopic.php?f=4&t=2815
Brugeravatar
Happytalk
Godzilla

Indlægaf Happytalk » ons 30. aug 2017 14:26

Jobbet som facer kan godt være lidt kedeligt hvis man ikke er god til at underholde sig selv.

Hver dag jeg tog på arbejde, tog jeg en ny salgsteknik med som jeg øvede hele dagen. På den måde fik jeg indkorpereret ca 100 salgsteknikker på de 100 dage jeg havde jobbet. No wonder jeg lå højest på salgs tallene :-)

søg google for "sales technique", " Nieuro lenguistic programming / N-L-P", "sales course audio book", "sales podcast". Det findes timehvis af salgs kurser derude
Nothing to loose.
Find. Seduce. Repeat.

Min Log - Fra de sidste 8+ år i gamet:
http://www.danskpickup.dk/viewtopic.php?f=4&t=2815
Brugeravatar
Happytalk
Godzilla

Tilbage til Generelt om The Game