10 mulige dates bliver til ingen

Scoring med elektronisk grej

10 mulige dates bliver til ingen

Indlægaf worker » tors 31. aug 2017 09:32

I løbet af weekenden fik jeg fuld fart på min tinder. Søndag høvlede jeg over 10 piger over på Snapchat og hele mandag var min Snapchat rødglødende. Selvom jeg bare sendte en fællessnap ud, svarede pigerne individuelt lige med det samme eller efter kort tid.
Jeg prøver at være lidt kølig og ikke svare på deres svar hele tiden, så samtalen ikke dør ud eller virker needy.
Herefter køre jeg samtalen hen på noget så jeg så småt kan begynde at sætte dates op om dagene efter, men allerede her begynder samtalen at gå ud (også med de piger jeg ikke har aftalt date med)
Fra at de var PÅ får jeg korte svar på beskeder eller ingen svar på fællessnap.

Det forvirrer mig lidt. Hvad gør dette skifte. Skal jeg invitere ud endnu hurtigere, altså samme dag som jeg får matchet eller kan der være noget jeg ikke selv kan se, der gør at jeg går fra 10 piger som virker klar til ikke rigtigt at have nogle dates.
worker
Gummi Tarzan

Re: 10 mulige dates bliver til ingen

Indlægaf Happytalk » tors 31. aug 2017 11:38

Hej Worker.

Lidt statistik inden du bliver alt for skuffet: 50% af piger på tinder har en kæreste, de er der bare for at få bekræftelse og "likes" og grine lidt af fyrene. Så skal man følge statestikken, så har du 5 tilbage.

Det lyder igen lidt som om du ikke har tiltrækning nok hos pigen. Du spørger for hurtig ind efter at mødes, uden at der er "kemi" nok.
Nothing to loose.
Find. Seduce. Repeat.

Min Log - Fra de sidste 8+ år i gamet:
http://www.danskpickup.dk/viewtopic.php?f=4&t=2815
Brugeravatar
Happytalk
Godzilla

Indlægaf worker » tors 31. aug 2017 12:03

@happytalk ja det har du nok ret i. Men det er omvendt pauserne i snakken som jeg synes gør samtalen dør ud. Heller ikke fan af at skulle vente 3 uger på en date med tilfældig tinderpige, for så mister JEG ofte interessen. Tænkte om det bare galdt om at handle mens de var varme - men du synes jeg skal vente længere end et par dage med at invitere ud?

Du har helt klart en pointe mht. tiltrækning. Jeg har skrevet et indlæg om dette fordi jeg gerne vil arbejde med det. Du må meget gerne lige kigge på det hvis du gider. Det kunne være fedt at få dit syn på.
worker
Gummi Tarzan

Indlægaf Happytalk » tors 31. aug 2017 19:35

Når jeg skriver "for hurtig".. kan det godt misforståes. Du kan sagtens skabe tiltrækning hurtig, men hvis hun slet ikke føler hun kender dig eller føler noget for dig, så har hun ikke nogen grund til at gå på date med dig.

Sagt på en anden måde er det din dialog/kropssprog, du nok bør optimere på ;)

Kan sagtens gøres hurtig.
Nothing to loose.
Find. Seduce. Repeat.

Min Log - Fra de sidste 8+ år i gamet:
http://www.danskpickup.dk/viewtopic.php?f=4&t=2815
Brugeravatar
Happytalk
Godzilla

Indlægaf Desire » tors 31. aug 2017 21:27

worker skrev:@happytalk ja det har du nok ret i. Men det er omvendt pauserne i snakken som jeg synes gør samtalen dør ud. Heller ikke fan af at skulle vente 3 uger på en date med tilfældig tinderpige, for så mister JEG ofte interessen. Tænkte om det bare galdt om at handle mens de var varme - men du synes jeg skal vente længere end et par dage med at invitere ud?

Du har helt klart en pointe mht. tiltrækning. Jeg har skrevet et indlæg om dette fordi jeg gerne vil arbejde med det. Du må meget gerne lige kigge på det hvis du gider. Det kunne være fedt at få dit syn på.

Det handler mere om, at hun skal være på en 'high note' når du inviterer ud. Jo hurtigere du kan få en date i stand jo bedre. Så spilder du også mindre tid på at chatte, og kan bruge mere tid på at kneppe.

Hvordan inviterer du ud? Gik et par eksempler på dine seneste forsøg?

Hvilke attraction teknikker har du brugt inden? Har du skabt komfort? Har du lavet push/pull? Har du komplimenteret hende? Har du fortalt om dit spændende liv?
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Geografisk sted: København

Indlægaf worker » fre 1. sep 2017 01:02

Nu det på snap, så kan desværre ikke lave en total kopi. Vil give lidt eksempler efter hukommelsen og ellers har jeg fisket et par ældre eksempler frem fra sms. Der er i alt tre samtaler med tre HB's herunder.

HB 1

På snap:
Vi har en intern joke, hvor jeg ikke tror på et talent hun påstår hun har, jeg snapper at det må hun nok overbevise mig om over et glas vin, hun snapper "ja det må hun hellere prøve" jeg snapper "men husk jeg er en hård talentdommer, stiller store krav" hun snapper: "har stadig ikke hørt hvad min straf kan være" *blinkeemoji* jeg snapper noget med en kinky straf hun snapper "Uha så må jeg hellere gøre mit bedste for ikke at skuffe dig"
jeg snapper Ja, sagde jeg ville være en hård dommer hun snapper Det lyder godt jeg snapper Ja, er det nok eller nødendigt med hårdere straf? hun snapper Vi kan altid justere henad vejen jeg snapper tommelfinger og et par emojis. Resten af dagen bare alm. hverdags snaps. Næste dag: hun snapper Lige vågnet. Første dag efter ferien. Fuck! (Men hun ser alt for godt ud til lige at være vågnet og har også make up på. Lol)
Jeg svarer først senere. Spørger hvordan første dag går. Kører tilbage til reference om at vi skal ses til vin og nævner en bar og en joke om den bar. Hun svare udelukkende på joken, men forholder sig ikke til den del om at ses.
hun snapper et par snaps resten af dagen uden at jeg svare. Om aftenen kan jeg dog ikke holde mig fra at skrive til hende, da jeg hader det trækker ud i uger og jeg spørger derfor ind til en af hendes snaps. Hun svare kortfattet. Jeg svare også noget kortfattet, Hun svare noget med "lige præcis" og herefter svare jeg ikke og den virker lidt som noget der skal genstartes

Egne noter til HB 1-samtale: Nogle vil måske synes jeg stiller for mange spørgsmål, men det er altså for at holde gryden i kog og undgå uendeligheds skriverier. Vi havde faktisk aftalt en date på tinder, men fra vi udvekslede snapnavn til vi for alvor begyndte at snappe, gik der en måned uden den store kontakt.

HB 2

Her har vi allerede aftalt at ses på tinder / snapchat og aftalt noget for-sjov "ulovligt" at lave på daten.
Har på snapchat sagt en dag jeg kan ses, men hun har sagt hun nok først kan en uge senere eller så noget

SMS:
Hende: Yo!
Hende: Nemt nummer alligevel
Mig: Fik det for at kunne huske det når jeg stiv. Ka' jeg så stadig ikke rigtig
Mig: Men så ved du jeg ikke er fuld nu *blinkeemoji*
Hende: Haha fantastisk
Hende: Helt retro med grønne tekstbeskeder
Mig: Du kan selv være retro - hvem er i velour? (hun har snappet nogle lidt frække snaps af sig selv i velourtøj
Hende: Og du vild med det
Hende: Kan du se de der smileys så? Eller er det en gammel Nokia 3510i du render rundt med?
Mig: 3510i? En der har styr på sit tech shit *grine emoji* Nej har bare slået iMessage fra. Ja jeg er, du burde sende mange flere velour snaps
Hende: Den tlf. kender vi da alle. Beskederne plejer bare at være blå.
Hende: Det skal jeg overveje. Du burde også komme ind i kampen
Mig: I klæde mig velour? *emoji*
Hende: Nej nej haha, sende flere snaps
Mig: Trods alt
Hende: Men gerne i velour. Er vild med det
Hende: Hvad laver du til daglig
Mig: Har faktisk en gammel velour ting fra (tøjbrand hun arbejder hos)
Mig: Laver ballade
Hende: Haha fortæl mig det nu hipster
Hende: Den må være 100 år gammel så
Mig: Hvem ved, kan være jeg har den på når vi ses
Hende: Synes jeg næsten du burde. Tager også mit på så. Eyy fortæl nu hvad du arbejder med
Mig: Hvad gætter du på?
Hende: Hvis det skal være rigtig hipsteragtigt gætter jeg på xxxxx (hun bruger forkert udtryk)
Mig: Hvis du kalder det xxxxx en gang til, kalder jeg konsekvent dig for tøjdame. Men tæt på, jeg laver xxxx
Hende: Uha ej hvor spændende. Hvordan bliver man det?
Mig: Født til det
Hende: Hahaha. Har du en smart replik til alt
Mig: *akavet emoji*
Hende: Er det et ja?
Mig: Til at ses i morgen. Jamen helt klart
Hende: Haha, du så vild

Jeg svarer ikke sidste sms fordi hun nr. 2 gang afviser en date den dag. Vi snapper herefter en del, men får aldrig sat daten op

HB 3

Her går vi direkte fra tinder til sms:

Første sms efter tinder.
Mig: Hey *navn*. Hvor tror du vi finder en kaffe, som er brygget mens der blev spillet jazz (skør reference til samtalen i tinder)
Mig: Btw. hvad kalder du mig i din telefonbog?
Hende: Haha Hmm. det skal lige googles tror jeg.
Hende: Hun sender et screenshot af hvad hun har kaldt mig. *mit navn + nogle emojier*
Mig: Fuck dig
Hende: Ej det er da den søde emoji.
Mig: Haha
Hende: Hvad hedder jeg så i din
Mig: Den onde reklame-pige *reference til hendes job*
Mig: Jeg sender screenshot hvor jeg har googlet café med kaffe brygget mens der blev spillet jazz
Hende: Hahaha *grineemoji
Hende: Ej det vil jeg ikke hedde *trist emoji*
Mig: Ok, hvad skal du så hedde?
Mig: Flotte-*navn*?
Hende: Jaaa *blinkesmiley* *perfekttegn emoji*
Mig: Det er nok også mere retvisende *blinkesmiley*
Hende: Hehe, jeg går i seng nu. Godt endelig at kunne skrive med dig uden at der går mindst 24 timer før du svarer
Mig: Haha. Sov godt flotte-*navn* (reference til hvad jeg havde sagt hun hed i min telefonbog)

Hører derefter ikke noget fra hende længe og glemmer hende egentlig.
Men gider heller ikke følge op på en sms hvor jeg har givet hende kompliment, uden at få svar, da jeg ikke ved om det er et signal.
Da jeg så ser hende på tinder, skriver jeg et eller andet derinde.
Hun svarer først nogle dage efter

Hende: Hahaha. Du har da mit nr. Er ikke særlig meget herinde, men syns vi skal tage den kaffe snart

Jeg skriver derefter en sms, nu jeg ved hun vil svare

Mig: Ja det sgu da rigtigt. Håber du har fået nydt solen. Hvis vejret fortsætter stemmer jeg for iskaffe
Hende: Ja det har jeg. *En masse emojis* Er bare lige i Aarhus og der en masse skyer. Får du nydt vejret?
Mig: Bla bla om hvad jeg har lavet i det gode vejr
Hende: Bla bla om hvad hun har lavet

Efter hendes sidste besked, svarer jeg ikke da jeg er i byen og ikke gider skrive noget, hun ikke kan reagere på. Går ca. 4 dage så skriver jeg igen
Mig: "Haha har lige set bla bla...."
Hende: Hahaha. Ja det rigtigt. Hvor underligt. Btw. planer næste weekend
Mig: Altså den her uge eller næste
Hende: Om en uge *smile emoji*
Mig: Ikke endnu
Hende: Ok, skal vi så ikke mødes lørdagen eller søndag og tage den kaffe der?
Mig: Skal jeg så vente en hel uge med at se dig *trist/overrasket emoji* Så skal du også love det bliver godt vejr
Hende: Ja *trist emoji* Skal til London fra i morgen og til på fredag
Mig: Kan godt lide London... Anekdote
Hende: Anekdote.......
Hun spørger indtil om det er mit hemmelige talent, jeg spørger indtil hvad hendes hemmelige talent er, Samtalen køre lidt frem og tilbage uden at blive seksuel i 5-6 sms'er
Herefter stilhed. Kan huske at jeg ville have haft hendes snap, så jeg bedre kunne holde kontakten mens hun var i London, men det nåede jeg ikke.
Efter en uge...
Mig: Er du kommet hjem fra London eller er du blevet besat og flyttet derover? *blinke smiley*
Hende: "Heeey. Hehe er tilbage i Kbh. Har vi en aftale i morgen? Kan dog ikke mødes før sidste på eftermiddagen, hvis det passer dig"
Mig: Ok, så ikke kl 7 i morgen tidlig *grine emoji*. Det cool. Skal vi sige kl. 17?
Hende: Kan vi sige kl. 18
Mig: Yes lad os det
Hende: Hvor skal vi så mødes henne?
Mig: Skal vi ikke bare mødes ved Trianglen og finde et sted?
Hende: Jo *danse emoji*
Et par timer før vi skal mødes
Mig: Der kommer mere og mere solskind. Du holder hvad du lover ;)
Hende: Hehe *kysseemoji*
Hende: Er jeg totalt nederen hvis vi siger kl 18 i stedet? Er lige kommet hjem og vil gerne i bad osv.
Mig: Vi kan også sige 19.30, skal lige hjælpe min ven med nogle ting
Hende: Haha fino. Så siger vi 19.30 *grine emoji*

Resten af samtalen er om hvor vi skal mødes. Hvordan daten gik er vel egentligt ligemeget i denne sammenhæng. Selvom dette eksempel ender i en date, viser det hvor langtrukken en proces det kan være og jeg taber hende faktisk flere gange undervejs (eller hun taber mig)
worker
Gummi Tarzan

Indlægaf Desire » lør 2. sep 2017 00:59

Nice post.

Lige on top of my head. Du har fed banter og samtalerne er sjove og enkle. Bonus er, at du ikke hænger i røret.

Men.

HB1: virker død all along. Jeg er ikke kyndig på snap, men du kører alt for langt ud af en tangent. Når i chatter om ingenting så hold det kort - hvorfor investere så meget tid i small talk / semi dirty talk, som ikke har noget outcome?

HB2: kan godt lide samtalen. Jeg tror dog, at du misser, at hun buster dig på at være for cocky. Det er en shittest og du klarer den fint. Men samtidig er min opfattelse, at det seksuelle frame og cocky replikker er farlige på tinder.
De får rigeligt af dem. Og det gør det farligere at ses (større ssh for, at hun skal forholde sig til en fyr, der vil kneppe hende selv om hun måske ikke vil).
Prøv at skil dig ud på andre parametre.

HB3: er helt uenig. Hun spørg dig ud. 2 gange. Den var i hus hele vejen, og logistikken eller andet var bare ikke til det. Du kunne måske også have gjort bedre.

Jeg arbejder en del med salg til dagligt, og min erfaring er, at du skal gøre næste skridt så ultra let som muligt. Der er næsten ingen forskel på at lukke et godt salg og at få en kvinde til at sige ja.
Vin date = pretty serious. Dirty talk over tinder = du er nok på jagt efter fisse. Det kan du også sagtens være, men så skal du være all ind på det. Ren strategi som Kaizer (se tinder closes tråden), kun inviter hjem og det kræver, at du prøver med væsentlig flere, da mange springer fra på dirkete booty call.

Nå tilbage... prøv at gør som Julien og vær mere sød, sjov og 'genert' (idk.... ikke lige mig) og skil dig ud derved. Og når du inviterer ud skal det være en ultra nem ting og fjern alt det seksuelle - som gør det til en større ting.

Tinder har ligesom fortalt jeg begge, at i er mutually tiltrukket. Så ingen grund til at være så seksuel. Bare hav som mål at være sjov og cool, og gør det mega let at ses.
Måske noget hvor i ikke er alene? Måske skal hun komme med bolig-indretningstips... måske i kan tage på måge jagt på amagerfælled?

Altid giv to datoer og, hvad der passer DIG. 'Jeg kan tirsdag kl 15 og torsdag kl 16, hvad passer dig bedst? Og hvis du ikke er så sød, som jeg tror, får du ikke lov at lave slow juice med mig.'

Men som happy siger. Tinder er flake town.. mæn kvinder i forhold kan jo også overtales til at være utro.

Gl
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Geografisk sted: København

Tilbage til Tinder, Online dating, SMS, phonegame