Jeres bedste når-man-ikke-får-svar-på-sin-åbner-comback

Scoring med elektronisk grej

Jeres bedste når-man-ikke-får-svar-på-sin-åbner-comback

Indlægaf kcid » tirs 29. nov 2016 23:59

Hey gamerz

Kort sagt - jeres bedste comeback hvis I ikke får svar på jeres åbner hos et match?

En del vil sikkert sige man bare bør nexte, men det er typisk mine 10% flotteste match hvor ca halvdelen ikke svare og jeg synes ikke det er så underligt i en travl hverdag.
Så mit fokus er at "minde om" at jeg er her og gerne indikerer at her er noget andet end det hun får fra de andre fyre.

Jeg har med dårlig-middel succes med at kommenterer på det og tillægge sjove fornærmede motiver
Har lidt bedre erfaring med at bruge et enkelt ord som ikke rigtig kan forstås. Fx. "Nej, nej" eller "jaaaa", "uhhh" "ej" "cute" "lækkert" osv
De virker godt og typisk spørg pigerne ikke ind til ordet men svarer enten fx "jo altså" til mit "nej, nej", svarer på det første, spørg "nej hvad?" eller starter på et helt 3. emne af sig selv.

Dvs. det virker. Men ikke på alle og ikke optimalt

Må jeg høre jeres erfaringer?
kcid
MacDaddy

Re: Jeres bedste når-man-ikke-får-svar-på-sin-åbner-comback

Indlægaf Happytalk » ons 30. nov 2016 16:47

Har du nogensinde prøvet at lave en fake kvindelig profil på den online platform du bruger? Jeg har prøvet det både på tinder og på hot.dk ...resultatet er det samme for begge. På det første døgn får de 100 matches og 95% af fyrene skriver det værste lort. Pigen drukner i beskeder og kan ikke overskue det. Fordelen er selvfølgelig at du kan kopier det som de cool fyre skriver :D

Men generelt lad den ligge i et par dage, skift emne og åbn med noget cocky funny "Jeg har helt vildt lyst til pudekamp! ...indsæt spørgsmål, der er nemt at svare på...", bare gør det sådan 2-3 gange. Hvis hun stadig ikke har svaret efter 5-6 dage, så er den ret død :)

Cirka 50% af pigerne på tinder har kæreste på, de er der bare for at få opmærksomhed og se hvad fyre skriver af fucked op ting :)
Nothing to loose.
Find. Seduce. Repeat.

Min Log - Fra de sidste 8+ år i gamet:
http://www.danskpickup.dk/viewtopic.php?f=4&t=2815
Brugeravatar
Happytalk
Godzilla

Indlægaf Desire » ons 30. nov 2016 23:50

"Did we already breakup?"
"Der er alt for meget stilhed i vores forhold. Jeg slår op!"

Tror det bedste er at finde på et eller andet som virker anderledes. Som HT siger, så får de for mange henvendelser, og din drukner simpelthen i de andres.
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Geografisk sted: København

Indlægaf Lillo » lør 3. dec 2016 00:00

jeg vil gerne dele en som virker for mig.. Jeg får svar tilbage 90% af gangene.

Kort sagt - jeres bedste comeback hvis I ikke får svar på jeres åbner hos et match?

hvorfor ikke bare få et svar med det sammen - glem comeback - gå efter at hun svare tilbage efter første besked :twisted:

f.eks.

Hey xxx Der kan ske 2 ting

1)Vi kan tage ud og drikke en øl og opleve (den by du/hun kommer fra)
og have en fed tid sammen eller.

2) Du kan læne dig tilbage og fortsætte din kedelig
dagligdag og ende med at fortryde at du ikke drak den øl med mig

hvad siger du? er du en vovehals

just dont spam den. magter ikke at fixe en ny åbner :lol:
Jeg kigger på mig selv "Yo hvad gør vi nu"
Du lugter langt væk af sød røg og malibu
Har jeg gjort det igen... i kender det. kære Mr. Lillo
Se hvad du har fået mig til.
Brugeravatar
Lillo
Shagrat, the Black Hand of Mordor

Geografisk sted: Sjælland / KBH

Indlægaf worker » fre 1. sep 2017 17:56

@Lillo Sorry det er sikkert super nederen sagt. Men den der åbner anser jeg for usandsynligt at få svar på fra HB8 og op. Måske enkelte HB8'ere. Men fandme ingen 9'eren og 10'ere

Hvorfor tror jeg ikke den virker? Fordi du ikke tilføjer noget unikt til hendes liv. Hun kan da for helvede tage ud med en hvilken som helst fyr. Også ham der skriver sjovere og ser bedre ud. 9'ere og 10'ere får alt for mange tilbud til at falde for det der. Tror jeg.

Men jeg har ikke testet og har kæmpe respekt for at du deler noget af det som faktisk virker for dig. Mega cool!
worker
Gummi Tarzan

Indlægaf Desire » lør 2. sep 2017 11:15

Haha probably right worker. Men den virker så til en anden type piger, og det er jo fint
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Geografisk sted: København

Tilbage til Tinder, Online dating, SMS, phonegame