Badoo Chat (Shittests) Gik ikke så godt..

Scoring med elektronisk grej

Badoo Chat (Shittests) Gik ikke så godt..

Indlægaf NewToTheGame23 » lør 2. sep 2017 10:30

Hej!
Jeg fik et match med en sød pige på appen Badoo, og prøvede at skille mig ud fra mængden, men det havde modsat effekt end forventet.
Jeg har en idé om hvor jeg fejlede, men det ville være rart med lidt feedback på hvordan man ellers kunne have gjort.

- Sådan foregik chatten:

Mig - Hej :-)
Hende - Hejsa:)

Mig - ''Jeg syntes du ser sød ud, er du fra sønderborg? :-)''
Hende - ''Bor lidt uden for Kolding''

Mig - ''Åh nej ikke Kolding!'' (Thumbs Down Emoji)
(Denne besked resulteret i at hun tjekkede min profil ud med det samme!)
Hende - ''Why?''

(Det er så her jeg fuckede op (tror jeg))
Mig - ''Jeg har mødt mange arrogante mennesker i Kolding. Trafikken inde i byen er forfærdelig, folk har ingen tålmodighed..''
Hende - ''Jamen tak da....''

(Jeg ser det bare som endnu en shittest og fortsætter)
Mig - ''Ingen årsag ;-) - Det er altid noget at du bor lidt udenfor Kolding.''
Hende - ''Gider ikke engang at sige hvor jeg bor, det sviner du sikker også til...''

(Jeg tænker - Endnu en shittest? hold da op hun er da godt nok krævende)
Mig - ''Det var ærgeligt.. Jeg troede ellers at vi kunne have det sjovt sammen.''
Hende - ''Tja''

Mig - ''Jeg ved ikke helt hvor jeg har dig lige nu? Vi kan tage i biografen i Kolding storcenter en dag'' :-)
Hende - ''Nej tak du hader alligevel Kolding, så det er fint.''

(Her tænker jeg at hun reelt ikke har nogen interesse selvom at hun bliver ved med at svare på mine beskeder (Kunne det være endnu en shittest?))
Mig - ''Hahaha! - Hvor mange shittests vil du have mig igennem ?'' :D
(Besked er læst... Men der kommer ikke noget svar.. Det er vel slut her. eller er det?)
NewToTheGame23
Nyklækket

Re: Badoo Chat (Shittests) Gik ikke så godt..

Indlægaf Desire » lør 2. sep 2017 11:01

Du fejler på hver og en besked. Hvorfor vil du gerne skabe en dårlig følelse i hende?

Er din idé ved at skille dig ud at åbne med at skrive 'hej' ?

At du så tilmed spørg hende ud efter at have skabt en dårlig følelse er bare humoristisk og akavet, hvad du også kan læse af hendes svar.

Lær game hvis du vil forbedre dig.
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Geografisk sted: København

Indlægaf NewToTheGame23 » lør 2. sep 2017 11:53

Desire skrev:Du fejler på hver og en besked. Hvorfor vil du gerne skabe en dårlig følelse i hende?

Er din idé ved at skille dig ud at åbne med at skrive 'hej' ?

At du så tilmed spørg hende ud efter at have skabt en dårlig følelse er bare humoristisk og akavet, hvad du også kan læse af hendes svar.

Lær game hvis du vil forbedre dig.

Jeg er meget ny til game. (Som nok er tydeligt)

Men i det mindste prøvede jeg da, det må da være et plus?

vil det sige at hun ikke lavede nogle shittests under denne dialog?
Jeg havde jo ikke en intention i at skabe en dårlig følelse men rettere at eliminere hendes shittests, for at vise at jeg har selvtillid.

Ja! - jeg må lære mere game..
NewToTheGame23
Nyklækket

Indlægaf Desire » lør 2. sep 2017 15:39

Ja at tage action er det vigtigste.

"gider ikke engang sige hvor jeg bor, det sviner du sikkert også til..." kan du godt se som en shittest, men kan vel også bare ses som, at hun ikke forstår, hvorfor i skal have en negativ samtale. Hun forsøger forgæves at få dig til at indse, at du indirekte har disset både hende og den by hun bor i.
Det ville svare til, at jeg gik op til dig og sagde: "Hej, du ligner sådan en rigtig nederen Brian-type fra Brøndby, men skal vi ikke alligevel drikke en øl en dag?"

Du viser ikke, at du har selvtillid ved at være nederen. Det havde seriøst været bedre bare at være oprigtig og sød: "Hej du ligner en sød en. Men er du XX eller YY?"

Der er massere af godt materiale at hente for dig inde i 'dansk pickup scoreguide'. Der er også gode råd herinde til at bestå hendes shittest.
Brugeravatar
Desire
T1000

Indlægaf Scoop » lør 2. sep 2017 16:23

Det er mest effektiv for dig at break rapport når du allerede har skabt rapport og vist value. Det har du ikke som den første besked på badoo. Det desire siger er, da ihvertfald efter min mening spot on
Scoop
Bølle Bob

Indlægaf NewToTheGame23 » lør 2. sep 2017 22:50

Desire skrev:Ja at tage action er det vigtigste.

"gider ikke engang sige hvor jeg bor, det sviner du sikkert også til..." kan du godt se som en shittest, men kan vel også bare ses som, at hun ikke forstår, hvorfor i skal have en negativ samtale. Hun forsøger forgæves at få dig til at indse, at du indirekte har disset både hende og den by hun bor i.
Det ville svare til, at jeg gik op til dig og sagde: "Hej, du ligner sådan en rigtig nederen Brian-type fra Brøndby, men skal vi ikke alligevel drikke en øl en dag?"

Du viser ikke, at du har selvtillid ved at være nederen. Det havde seriøst været bedre bare at være oprigtig og sød: "Hej du ligner en sød en. Men er du XX eller YY?"

Der er massere af godt materiale at hente for dig inde i 'dansk pickup scoreguide'. Der er også gode råd herinde til at bestå hendes shittest.

Tak for svarene!
Okay så det ville være bedre på denne måde:

Mig - Hej :-)
Hende - Hejsa:)

Mig - ''Jeg syntes du ser sød ud, er du fra sønderborg? :-)''
Hende - ''Bor lidt uden for Kolding''

Mig - ''Åh nej ikke Kolding!'' (Thumbs Down Emoji)
(Denne besked resulteret i at hun tjekkede min profil ud med det samme!)
Hende - ''Why?''

Mig - ''Fordi jeg bliver tyk af at være i Kolding. Maden er virkelig god på de fleste restauranter''
(Bare et eksempel)

Jeg kan godt se nu at det var dumt at skrive at folk var arrogante og har mangel på tålmodighed.
(Negativ stemning)
NewToTheGame23
Nyklækket

Indlægaf Desire » lør 2. sep 2017 23:35

Lige præcis.
Brugeravatar
Desire
T1000

Indlægaf worker » man 4. sep 2017 17:19

Som Kaizer rigtigt siger, skaber du negativ følelse i hende. Jeg vil dog sige, at en person der hænger sin "hat" så meget på en (nederen) jysk by, ville jeg personligt nødigt date. Jeg synes hun virker som en nederen person - men du kommer desværre ikke til at fremstå meget bedre, sorry!

Men @NewtoTheGame, fortæl mig lige, hvad havde dit drømmescenarie været? Hvad havde du ønsket, at hun havde svaret og hvordan havde du ønsket dig at samtalen med bondepigen havde udviklet sig?

Hvis du havde en klar strategi, hvorfor satsede du så og skrev Hej ? Samtalen kunne jo have været død der?

Det er i øvrigt en super god tester, Desire indirekte forslår. Altså lige at prøve sit materiale af omvendt mod sig selv. Man opdager hurtigt, hvor ubehageligt det er at blive talt overfladisk til, eller mange fyres åbner "du ligner en som" - det virker enormt fjernt og på grænsen til ulækkert at få at vide, hvis det er en fremmed som skriver det til en.

Bedre held næste gang, men den malkepige der, overlever du nok, at du missede
worker
Gummi Tarzan

Indlægaf Desire » man 4. sep 2017 20:33

Lidt inspiration til text: viewtopic.php?f=17&t=3542&p=33770#p33770
Brugeravatar
Desire
T1000

Tilbage til Tinder, Online dating, SMS, phonegame