Hvad gik galt?

Generel teori og diskussion for nybegyndere

Hvad gik galt?

Indlægaf Scoop » lør 2. sep 2017 16:20

Første field rapport

Efter en hektisk periode med meget druk valgte jeg at holde en kortere pause. Nogen af mine venner og veninder ender dog med at overtale mig til at tage i byen og efter Desires svar på mit første indlæg endte jeg med at tage afsted.

Jeg mødes med en kammerat tidligt og får hurtigt catchet op med ham. Det er længe siden var har mødtes, så der var en hel del som skulle snakkes igennem. Folk begynder at komme og vi er en 6-7 stykker. De fleste af pigerne har kærester, men der er dog en virkelig slank og fræk brunette med kæmpe bryster som fanger min interesse (HB9).

Får hurtigt overtalt folk til at spille beer pong og får brunetten og jeg på hold sammen. Får kørt en masse kino og push-pull, hvilket hun responder ekstremt positivt på med anime eyes og små skub engang i mellem. Jeg har dog svært ved at kunne holde en samtale kørende hele tiden, hvilket gør at der var indimellem virkelig var noget akavet stilhed fra min side. Jeg skal virkelig blive bedre til at kunne holde en samtale kørende. Jeg får holdt hende i hånden, givet en masse knus mm. og føler det går okay med hende her.

Får selvfølgelig snakket med en masse andre, samt mine kammerater i løbet af byturen, men mit fokus er lidt på hende her.

Vi fortsætter og har en virkelig playful vibe, da vi ankommer til baren. Får snakket med en masse bekendte og gamle kammerater, hvor jeg virkelig har en fest. Pigen og jeg ender derefter ved det samme bord igen, hvor min hånd ligger og nuser hende på låret. Får lov til at have hånden der og ser det som et klart grønt lys. Skal til at smutte videre hen til en af mine kammerater, så jeg kigger hende i øjnene og glider min hånd over hendes fisse udenpå tøjet. Hun stønner og jeg smutter direkte over til min kammerat uden at sige mere.

Der går nok 30-40 min før pigen, samt en veninde vil have mad. Tænker det er en god måde at få isolerer på, så jeg tager med. Venindens kæreste henter os i bil og kører os på McDonald's. Hvem elsker ikke nuggets? 8-)

Jeg spiser. Spiser nok lidt for meget sammen med den blanding af 4 kasser flügel som vi er kommet igennem. Jeg ender med lige at knække mig, hvilket nok ikke ligefrem var det heldigste.

Vi bliver kørt hjem til veninden og aftaler at pigen og jeg går derfra og ned i byen igen. Vi begynder at gå derned af, og jeg forsøger at holde hende i hånden. Går efter at flette fingre med hende, men vi ender med kun "venskabeligt" at holde i hånden. Efter 2 minutter eskalerer jeg dog lidt og vi ender med at flette fingre.

Vi går lidt videre og snakker løst om lidt af hvert. Ligger mærke til at hun stadig har de vildeste anime eyes, så jeg stopper op på vejen, skubber hende op af muren og kysser hende på kinden og ned af halsen, samtidigt med at min hænder kører rundt over det hele på hendes krop. Hun stønner og siger intet. It's on. For at holde hendes buying temperature oppe gør jeg det 4-5 gange på vejen. Den sidste gang tager jeg fat i røven på hende, men hun flytter mine hænder op på hendes løbe efter 4-5 sekunder.

Vi kommer ind i hendes lejlighed og vælger at tage den lidt med ro før vi eskalere videre. Vi ligger og putter lidt, og begynder igen at kysse/bide hende ned af kinden/halsen. Hun stønner og jeg fortsætter med at eskalere. Jeg glider mine hænder i bukserne på hende og starter med at give hende finger. Hun begynder hurtigt at stønne meget, men bryder pludseligt hurtigt ud med at gentage et navn flere gange: "X x x x x x", tager fat i min hånd og stopper mig. Hun har ikke sagt noget om en kæreste, så gik ikke ud fra der var en. Stopper med at eskalere og vi ligger og kigger hinanden i øjnene igen. Hun tager en hånd i bukserne på mig og rører en smule ved min pik. Hun sætter sig efterfølgende op på mig, læner sig frem, kysser mig på kinden og ligger sig tilbage igen med ryggen til mig. Ved ikke lige helt hvad jeg skulle gøre? Vi ender med at ligge i ske og hun siger: "Du har en stiv pik", hvor jeg bare svarer: "Ja, det har jeg".

Lige vågnet med de slemmeste tømmermænd nogensinde. Fuuuuuucccck!
Der er meget jeg skal arbejde med, men hvad gik der galt til sidst? Det vidste sig senere at hun så en fyr, men de ikke var officielle endnu.. jeg har svært ved at holde en samtale kørende, samt at åbne nye sets. Jeg kan dog mærke at jeg har utrolig nemt ved kino, push-pull osv og rapport når jeg endelig siger noget. Det er lidt et dilemma..
Scoop
Bølle Bob

Re: Hvad gik galt?

Indlægaf Desire » lør 2. sep 2017 16:32

Lyder som en god aften. Smooth eskalering og god idé at holde hendes buying temperature høj ved løbende at køre op og ned.

Når hun afviser dig i sengen er det nok både lidt en kongruenstest og for at tjekke, om du er ballsy nok. Her skal du tage føringen mere, bekræfte hende verbalt og eskalere fysisk. Eventuelt kan du overbevise hende om, at du normalt ikke gør den slags, at hun er speciel, og at i kun lever engang og bare har lidt sjov bla bla.

Du lyder ung og mangler nok stadig noget selvtillid (læser jeg ud af din stilhed til tider). Jeg havde personligt nok drillet hende og vender hun ryggen til, var jeg nok gået fra sengen for at lave noget andet. Hvis min intention var at have sex, tager jeg mig ikke til takke med at ligge i ske. Faktum er, at hun altid vil knalde dig, uanset om hun ser en anden fyr, hvis hun ser dig som et bedre catch. Så her tabte du lidt terræn og fik derfor ikke punani. Men var hun så lækker som du siger, var det vel meget frækt, og håber at du fik leget lidt med hendes bryster.

Oh btw mens jeg husker det. Et godt tip er altid at eskalere til fissen hurtigt, som du gjorde, når i er ude / i byen. Men når i er hjemme, så eskaler så meget som muligt uden at røre hendes fisse. Det teaser hende mere, gør hende ekstremt våd og hun får en vild trang til at få pik.
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Geografisk sted: København

Indlægaf Scoop » lør 2. sep 2017 16:38

Hahah tak, det gjorde jeg helt sikkert. Det er lidt syndt at hun bor skal til at bo i København. Damn hun var fræk ;)

Jeg skal huske dine råd, tak for det! Jeg må få lavet nogen flere approaches og opbygget mere selvtillid.
Scoop
Bølle Bob

Indlægaf Desire » lør 2. sep 2017 19:50

Jeg bor i kbh. Sender du lige hendes snap til mig og giver mig en anbefaling til at vise hende rundt i byen? ;)
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Geografisk sted: København

Indlægaf Scoop » lør 2. sep 2017 20:39

Jeg har den ikke lige nu, men skal da se hvad jeg kan gøre ;)
Scoop
Bølle Bob

Indlægaf Scoop » ons 20. sep 2017 05:29

Kom lige i tanke om at jeg ville skaffe dig den der snapchat! Tror godt jeg kan opgive det, hun havde åbenbart en kæreste og er vidst ikke så glad for mig efter en af de få kammerater jeg fortalte det til selvfølgelig skulle sladre :? Og ja, de var så åbenbart officielle :D
Scoop
Bølle Bob

Tilbage til Generelt om The Game