Opstart af gamle scoringer

Så spørg om råd herinde!

Opstart af gamle scoringer

Indlægaf GoldenMedusa » lør 30. sep 2017 23:50

Hey, så er jeg tilbage efter at være blevet drevet rundt i manegen af en pige fra min klasse i 2 måneder, som så til sidst beslutter sig for at hun bare gerne vil være venner med mig. Så nu er jeg igang igen :)

Jeg har så i anledning af den triste oplevelse med hende der, besluttet mig for at prøve at genoplive nogle gamle folk jeg har added på snap fra byen, som jeg måske har k-closed eller lign., da jeg ikke kan finde tid til at gå i byen lige for tiden, men jeg kan godt finde tid til at mødes med dem om eftermiddagen.

Jeg kan huske at jeg så en tråd herinde på et tidspunkt, hvor en af jer havde skrevet et skide godt eksempel på en genåbner, men jeg kan simpelthen ikke finde det.
Hvis nogen ved hvad jeg snakker om, må i meget gerne lige skrive det haha, ellers tager jeg også gerne imod andre forslag :)
"jeg vil gerne videregive et af de bedste råd jeg nogensinde har fået: Lad være med at være så bange, og med det, tak for i aften" - Hans Pilgaard, slutningen af Valentins dag Hvem vil være millionær special
GoldenMedusa
Seargeant O'Hara

Re: Opstart af gamle scoringer

Indlægaf Desire » søn 1. okt 2017 10:29

Jeg plejer at skrive: "Jeg er træt af alt den stilhed i vores forhold. Jeg slår op!"

Eller lignende.

Men det er bedre, at du laver et par af dine egne kreationer. Pointen er jo bare at skrive noget sjovt og anderledes, der skaber et emotional spike.

Derudover får du nok mere ud af at skaffe nye numre. Men forsøg da endelig.
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Geografisk sted: København

Indlægaf GoldenMedusa » man 2. okt 2017 22:51

Jeg tror jeg prøver den med stilhed, den er god. Jeg prøvede selv bare sådan "Det er meget længe siden jeg har hørt fra dig, hvad får du tiden til at gå med?" hvor jeg blev left on seen, så nu er jeg klar på de mere friske haha
"jeg vil gerne videregive et af de bedste råd jeg nogensinde har fået: Lad være med at være så bange, og med det, tak for i aften" - Hans Pilgaard, slutningen af Valentins dag Hvem vil være millionær special
GoldenMedusa
Seargeant O'Hara

Indlægaf Desire » man 2. okt 2017 23:34

Prøv at bemærk den kæmpe forskel der er, på din besked og den jeg viser.

Den jeg viser har playfulness, roleplaying og bringer hendes ud af hendes numb state. Det er utraditionelt at skrive.

Alle drenge spørg hende, hvad hun laver.

Be different. Læs noget tekst game, det kommer du længere med end at kopiere en besked. Ellers får du bare samme dårlige resultat i besked nr. 2.
Der findes ikke én besked, der fikser det hele. Det er dir mindset og DIG der skal score hende.
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Geografisk sted: København

Tilbage til Er du kørt fast med en pige?