AKUT brug for hjælp med hvad der virker som friendzoneish

Så spørg om råd herinde!

AKUT brug for hjælp med hvad der virker som friendzoneish

Indlægaf GoldenMedusa » man 2. okt 2017 21:11

Hey hey, hurtig baggrund: Pige fra min klasse, vi flirtede i 6 uger-ish, flirt peakede ret meget her sidste uge hvor jeg inviterede hende ud, hun sagde hun hellere vil være venner, hvorefter jeg så har givet hende den kolde skulder. Nu skriver hun så om ikke vi skulle tage den date, bare som en venne-date i stedet... Jeg har stadig voldsomme følelser for den her pige.
Min teori er at hun lod flirteriet køre så længe fordi hun nød opmærksomheden, men det sekund det var ved at blive til noget, trak hun sig. Nu fortryder hun så at have trukket sig, og forsøger derfor at få den opmærksomhed jeg gav hende tilbage, bare samtidig med at sikre at jeg ikke prøver mere end at være venner.

Jeg ved ikke om jeg skal sige jo tak og så prøve at starte flirten op igen derude, eller om jeg skal sige til hende noget ala "Jeg synes ikke det er en god ide, da jeg allerede har lidt følelser for dig, og jeg bare risikerer at mine følelser udvikler sig yderligere hvis vi er for meget sammen os to, også selvom vi bare er sammen som venner."

Hjææælp og kom gerne med reelle forslag på et svar hahaha
fucking lorte oneitis
"jeg vil gerne videregive et af de bedste råd jeg nogensinde har fået: Lad være med at være så bange, og med det, tak for i aften" - Hans Pilgaard, slutningen af Valentins dag Hvem vil være millionær special
GoldenMedusa
Seargeant O'Hara

Re: AKUT brug for hjælp med hvad der virker som friendzoneis

Indlægaf GoldenMedusa » man 2. okt 2017 21:26

Jeg kunne også tage ud med hende, og så i slutningen sige at det var super hyggeligt og sådan, men at jeg bliver nødt til at vide om hun kun er i det for et venskab, eller om hun muligvis har andre bagtanker, da jeg simpelthen bliver nødt til at vide hvor meget tid jeg skal investere i vores venskab... lyder det helt dumt?
"jeg vil gerne videregive et af de bedste råd jeg nogensinde har fået: Lad være med at være så bange, og med det, tak for i aften" - Hans Pilgaard, slutningen af Valentins dag Hvem vil være millionær special
GoldenMedusa
Seargeant O'Hara

Indlægaf GoldenMedusa » man 2. okt 2017 22:50

Så har jeg besluttet mig og svaret, da der ikke var noget hjælp at hente herinde hurtigt nok haha
Jeg besluttede mig for at sige "jo, det kan vi vel godt" til hendes forslag om en venne-kaffeaftale, og så tager jeg den derfra. Jeg vil heller ikke fange mig selv ned med hende, så indtil hun har besluttet sig for hvad hun vil, fortsætter jeg bare med at game. Så må hun beslutte sig, og hvis hun så er heldig, har jeg lyst til hende når hun engang har besluttet sig om hvad hun vil. Indtil da, må hun klare sig med en enkelt kaffedate og så ellers bare sådan klassekammerat-opmærksomhed.
GoldenMedusa
Seargeant O'Hara

Indlægaf DML » tirs 3. okt 2017 09:34

6 uger passer meget godt med studiestart på de fleste studier. Hvis hun lige er startet som ny på studiet og måske er kommet til en ny by, så kunne hun i stor grad gøre det fordi hun virkelig mangler venner. Hvis hun så ikke har andre muligheder, så er hun lidt nødt til at tage afsted. Er du lige startet på studiet? Jeg har ihvertfald en veninde på DTU som er i den situation og som selv synes det har været lettere anstrengende med antallet af mennesker som hellere vil date end at finde venner her i begyndelsen af studiet. Correct me if I'm wrong

Det ændrer dog ikke på at du skal gå all in. Sørg for at få eskaleret og få sat dit frame fra starten.
Are YOU living a life you want to relive?
DML
MacDaddy

Geografisk sted: Århus

Indlægaf GoldenMedusa » tirs 3. okt 2017 13:54

Vi går i 3.g, så vi har begge rigeligt med venner i vores gym. Dog har jeg bemærket at hun er begyndt at miste venner og blive frosset lidt ude, så hendes søgen efter et venskab med mig kan godt være grundet min betydeligt højere sociale status i klassen. Jeg tager ud med hende, prøver at føle lidt for situationen, og hvis situationen er til det, forsøger jeg at få sat frame ved at understrege at selvom hun kalder det en vennedate, er jeg ude på mere end et venskab.
GoldenMedusa
Seargeant O'Hara

Indlægaf Desire » tirs 3. okt 2017 20:16

Det handler langt mere om dine handlinger end dine ord. Du kan ikke tale dig ud af friendzone. Derimod er det dine handlinger, der fører dig lige lugt ind i den - og det vil ske igen og igen indtil du lærer at navigere udenom.
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Geografisk sted: København

Indlægaf Happytalk » ons 4. okt 2017 16:23

Hvis du ser det som den eneste løsning for at have sex med en fra din klasse.. så prøv at drikke hende fuld, hjemme ved dig. Bare lav nogle drinks og se hvad der sker. Bare du også er klar på konsekvenserne bagefter at alt er blevet lidt underligt, det bliver nok ikke det samme.

Brug gentagende gange sætninger som "Hvis vi ikke gik i klasse sammen, så var jeg sprunget på dig" og varianter deraf, men først når hun er blevet lidt fuld. Masser puss pull..

ci_4683.jpg
ci_4683.jpg (10.1 KiB) Vist 281 gange
Nothing to loose.
Find. Seduce. Repeat.

Min Log - Fra de sidste 8+ år i gamet:
http://www.danskpickup.dk/viewtopic.php?f=4&t=2815
Brugeravatar
Happytalk
Godzilla

Indlægaf Thebond » tors 5. okt 2017 13:09

Du torturer dig selv mate, mentalt. ”er jeg i friend zone, eller ej, er jeg det eller ej”. Why do you give a fuck? Hvis du gerne vil have sex med hende, så er det jo lige meget hvis venskabet går i opløsning. Hvis jeg gjorde det i natklubber, vil jeg ikke åbne for piger, fordi så vil jeg tænke ”har de kærester på eller ej, har de det eller ej”.
Jeg vil råde dig til at bare fortsætte flirten, bare flirt derude. Glem baby-steps, bare flirt så meget du kan. Efter kaffen, når i tager en tur i parken, flirter du og flirter og går efter kysset. Bliver du afvist kan du alle komme med sjove undskyldninger? Tro mig, det er ikke svært at play’e piger. Især piger er super gode med de undskyldninger der, hvorfor de ikke gider ditten og datten (for at vise deres uskyldighed). :P

FLIRRT NOW!
“You are in prison. If you wish to get out of prison, the first thing you must do is realize that you are in prison. If you think you are free, you can't escape.”
Brugeravatar
Thebond
Happy Meal

Geografisk sted: Litchi juice

Tilbage til Er du kørt fast med en pige?