Score en model

Åbnere, rutiner, gambits.

Score en model

Indlægaf Money » tirs 24. okt 2017 21:14

Jeg har væddet med en af mine gode venner om hvem af os kan først score en model.
Vi har begge haft pæne kærester - men de har ikke været professionelle modeller. Vi synes det kunne være et sjovt mål.

Hvad tror I der skal til?

Min første og største udfordring er, at jeg ikke kender nogle modeller. Har I et råd til, hvordan jeg rent faktisk kommer i en situation, hvor jeg kan invitere modeller ud?
Jeg har penge, gode kontakter - kald mig bare overfladisk - men jeg tror faktisk det er et ret stort aktiv i denne sammenhæng. Kom med jeres idéer til hvordan jeg når mit mål og vinder vædemålet over min ven :)
Money
Nyklækket

Re: Score en model

Indlægaf DML » tirs 24. okt 2017 21:25

Tjek RSD Luke ud på youtube. Vil mene at hans metode at game på vil gavne dig i den her sammenhæng.

Du finder de lækreste piger/alle modellerne de mest eksklusive steder. Jo sværere det er at komme ind, jo højere plejer standarden af piger at være. Ellers er det bare at game dem som hvilken som helst anden pige.
Are YOU living a life you want to relive?
DML
MacDaddy

Geografisk sted: Århus

Indlægaf Thebond » tors 26. okt 2017 09:26

Jo sværere det er at komme ind, jo højere plejer standarden af piger at være

Kan du uddybe dette, mener du at de steder for der er lang kø til natklubber og barer, der er der flere lækre damer eller hvad? :D
“You are in prison. If you wish to get out of prison, the first thing you must do is realize that you are in prison. If you think you are free, you can't escape.”
Brugeravatar
Thebond
Happy Meal

Geografisk sted: Litchi juice

Indlægaf DML » tors 26. okt 2017 18:10

Nej, jeg mener de eksklusive steder med gæstelister og pickere ofte er de steder, hvor der er flest modeller.
Are YOU living a life you want to relive?
DML
MacDaddy

Geografisk sted: Århus

Indlægaf chrisjv » ons 1. nov 2017 16:48

Min kæreste er model men ikke prof model wtf dude.. Min hund er også model så. Nu kender jeg en del, ikke prof modeller men top modeller. Jeg ved DK4 afholder topmodel og de piger holder en del "kom sammen" og fester, så du kan sparke dig ind på den måde. De fleste topmodeller har også prøvet coke/heroin fordi de har arbejdet en del i udlandet så det er en anden mulighed.

Men yeah vil du score topmodels handler det hele om social status/look/connections/penge drop tinder, netdating og diskoteker, de findes ikke der.

Billede
We're all gonna make it brah
Brugeravatar
chrisjv
Witch King of Angmar

Geografisk sted: I'm not your teacher, excuse me..

Indlægaf Tommy F » ons 8. nov 2017 20:26

chrisjv skrev:Min kæreste er model men ikke prof model wtf dude.. Min hund er også model så. Nu kender jeg en del, ikke prof modeller men top modeller. Jeg ved DK4 afholder topmodel og de piger holder en del "kom sammen" og fester, så du kan sparke dig ind på den måde. De fleste topmodeller har også prøvet coke/heroin fordi de har arbejdet en del i udlandet så det er en anden mulighed.

Men yeah vil du score topmodels handler det hele om social status/look/connections/penge drop tinder, netdating og diskoteker, de findes ikke der.

Billede

Hahaha... griner kommentar.

Jeg tror nu bare at han skrev, at hans ekskæreste var pæn men ikke model.

Men du har jo nok ret i, at sandsynligheden for at møde en model nok er større gennem connections end det er i byen. Ddog kan du jo nok godt, som de andre er inde på, støde ind på en model på en high-end natklub.
Tommy F
Seargeant O'Hara

Tilbage til Teknikker og taktikker