Hjælp ønskes :)

Så spørg om råd herinde!

Hjælp ønskes :)

Indlægaf kvaaen » tors 14. dec 2017 07:29

Hej alle,

Velkommen til mig.

Står i en situation med en pige som er gået lidt i stå. Dette vil jeg gerne lave om på.

- Derfor dette forum.

En kort fortælling. For en mennesker alder siden skrev vi ret meget sammen og så hinanden få gange.

- Der skete dog aldrig noget.

Vi fik begge hver vores kæreste og snakkede herefter ikke sammen i 5-6 års tid.

Jeg blev for nylig single igen. Skrev til hende for at høre hvordan det gik. Hun kunne ikke huske mig.

- Tænkte, pyt. Droppede det her efter.

I lørdags, kl. ca. 22 skriver hun ud af det blå til mig og siger hun nu tydeligt kan huske mig etc. etc.

- Herefter skriver hun selv "en skam vi ikke er sammen så vi kunne snakke i stedet for at skrive"

Anw, en lang historie kort. Hun gik omkring kl. 3. Skrev 2 minutter efter hun var gået at hun syntes der var lidt skummelt uden for, og om hun derfor måtte låne en plads i sengen.

Jeg svarer at hun er meget velkommen jeg tager blot sofaen. Hun skriver "nej, jeg skal nok ligge stille".

- Vi sover sammen i sengen og én ting første til noget andet og alle var glade og tilfredse. :-)

Søndagen efter starter hun med at skrive til mig. Vi skriver lidt frem og tilbage om løst og fast. intet spændende.

Mandagen skriver jeg very smooth "hvad er bedst, mørk eller lys chokolade?" (læste det på en anden hjemmeside).

- Dette var med henblik på at invitere hende ud til en chokoladebrunch.

Vi skriver lidt frem og tilbage omkring chokolade som tydeligt er en sikker vinder (hendes ord)

Hun skriver bl.a. "og det syntes du lige at du havde lyst til med mig? ;-) Har aldrig hørt om det men nu er jeg da ligeså nysggerig"

Skrev om hun havde en dag der passede hende. Hvor hun svar "ikke lige før jeg er alene igen desværre".

- Hun har et "delebarn" på 4,5 år. som hun har halvanden uge af gangen.

Jeg svar at hun blot skal undersøge hvornår hun kan når hun er alene igen. Så finder vi ud af det.

Nu hører jeg ikke fra hende siden tirsdag morgen. Hun har heller ikke svaret på om hun vil finde en dag eller ej.

Tænker at jeg ikke skal skrive til hende og blot håbe hun svarer på det, på et tidspunkt.

Har googlet lidt i forskellige sider som denne. En enkelt skrev, ring til hende. Da det kan være sværer at finde undskyldninger for ikke at finde en dato.

En anden side læg kortene på bordet og skriv en besked omkring præcist hvad du vil. Noget som hun er sexet og man gerne vil have hende med på date.

En tredje siger blot at man skal droppe det herefter.

Hvad tænker i?

Hvis det ønskes er jeg villig til at ligge chatten op mellem hende og mig. Hvis jeg kan finde ud af hvordan.
kvaaen
Nyklækket

Re: Hjælp ønskes :)

Indlægaf Fame » tors 14. dec 2017 07:41

Som du beskriver situationen, virker det til, at hun ikke har brug for noget fast - men mere at opleve noget sjovt og hyggeligt.

Er hun lige kommet ud af forhold med barnets far? Så har hun masser at tænke på. Hun står alene med et lille barn, hvilket koster meget tid og opmærksomhed. Derfor svarer hun sikkert ikke ret meget, når hun er mor.

Giv hende masser af plads, tid og rum, og gør det til no big deal, at hun ikke svarer.

Betragt hende som en skøn Fuck-buddie uden regler og rammer, og du vil kunne hygge dig godt med hende et flimrende stykke tid.

Et godt råd; lær sagerne herinde fra grundigt. Gå ud og mød en masse kvinder, og træn dine sociale evner. At søge råd herinde som en brevkasse, giver dig grundlæggende kun plastre til kødsår - hvis du vil have styr på det, nytter enkelte råd ikke.
Whatever you can do or dream you can, begin it. Boldness has genius, power and magic in it!” ― Johann Wolfgang von Goethe
Fame
Godzilla

Geografisk sted: Aarhus (39 år)

Indlægaf kvaaen » fre 15. dec 2017 21:00

Fame skrev:Som du beskriver situationen, virker det til, at hun ikke har brug for noget fast - men mere at opleve noget sjovt og hyggeligt.

Er hun lige kommet ud af forhold med barnets far? Så har hun masser at tænke på. Hun står alene med et lille barn, hvilket koster meget tid og opmærksomhed. Derfor svarer hun sikkert ikke ret meget, når hun er mor.

Giv hende masser af plads, tid og rum, og gør det til no big deal, at hun ikke svarer.

Betragt hende som en skøn Fuck-buddie uden regler og rammer, og du vil kunne hygge dig godt med hende et flimrende stykke tid.

Et godt råd; lær sagerne herinde fra grundigt. Gå ud og mød en masse kvinder, og træn dine sociale evner. At søge råd herinde som en brevkasse, giver dig grundlæggende kun plastre til kødsår - hvis du vil have styr på det, nytter enkelte råd ikke.

Det er flere år siden hende og faren gik fra hinanden.
Hvis jeg vil i kontakt med hende igen, hvordan bør jeg gøre det.
Omend det blot er for sex :)
kvaaen
Nyklækket

Indlægaf DML » fre 15. dec 2017 22:28

Are YOU living a life you want to relive?
Brugeravatar
DML
Konge af Burma

Tilbage til Er du kørt fast med en pige?