Stærkere verbal game

Generel teori og diskussion for nybegyndere

Stærkere verbal game

Indlægaf DML » tors 28. dec 2017 23:43

Jeg er begyndt at se mønstre i mit game og hvad jeg mangler. Jeg sad til en julefrokost for under en uge siden og forsøgte at game en pige som sad et godt stykke fra mig - uden fra kino rækkevide. Jeg har tidligere haft problemet før når pigen har været udenfor rækkevidde f.eks. ved et bord på en bar. Jeg har utrolig svært ved at skabe attraction når jeg ikke kan eskalerer fysisk. Jeg føler i høj grad at det er min fysiske eskalering som skaffer mig pigerne og ikke så meget det verbale. Jeg føler først jeg får IOIs når jeg er begyndt at eskalere fysisk, og ikke rigtigt før. Jeg er godt klar over at det er attraction værktøjerne som jeg skal arbejde med, men jeg ved ikke helt præcist hvor fejlen er. Mister pigernes interesse hurtigt og føler ikke jeg kan skabe attraction særlig godt verbalt. Får ikke "bambi" eyes osv. Det er først når jeg er fysisk at pigen virkelig bliver interesserede. Mit game virker og det lyder måske slemmere end det er. Har trods alt været sammen med 8 piger det sidste 0,5 års tid. Men jeg vil virkelig gerne på rette snor med hvad jeg kan gøre for at blive endnu bedre.

Spørgsmålet er så bare hvad jeg helt præcist skal fokusere på for at komme over det her problem. Bør jeg vise mere intent, bruge mere push-pull eller hvad tænker i jeg skal fokusere mere på?
Are YOU living a life you want to relive?
Brugeravatar
DML
Konge af Burma

Re: Stærkere verbal game

Indlægaf Desire » fre 29. dec 2017 00:41

Jeg bruger selv øjnene ufatteligt meget. Og så er jeg et røvhul - med et slesk smil.

Jeg formidler ofte min interesse bare ved øjenkontakt. Så er der vist intent. Så er resten bait-hook-reel-release som altid. Men allerede inden vi har snakket særlig meget ved vi begge, at det ikke er venskabelig snak, der kommer til at ske.

Er du provokerende nok? Skiller du dig ud? Rækker fuck af hende eller andet, som gør dig unik og får hende til at tænke: "hvad dælen er han ude på."? Hæv dig over en normal samtale.
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Geografisk sted: København

Indlægaf DML » fre 29. dec 2017 16:39

Gode råd! Tror jeg mangler et par af de ting som snakker om. Field tester det senere i dag og så må vi se!
Brugeravatar
DML
Konge af Burma

Indlægaf DML » lør 30. dec 2017 04:53

Jeg forsøgte at være mere livlig/provokerende når jeg snakkede, og det har helt sikkert hjulpet på problemet! Højere stemme, stærkere følelser. Det virker.
I forhold til øjenkontakt - det er jeg satme dårlig til, men kan tydeligt se at det gør en kæmpe forskel når det så virker for mig. Jeg har tænkt mere over det og tror i høj grad det også har noget at gøre med at jeg ofte ikke går fra det social hook point til the sexual hook point. Dit råd har helt sikkert hjulpet, og skal trænes mere.

Tak for hjælpen Mr. Grey ;)
Brugeravatar
DML
Konge af Burma

Indlægaf Desire » lør 30. dec 2017 14:18

Du er velkommen.

Mener der er noget eye gazing teori herinde. Ellers google gunwitch eye gazing eller sexuak gaze.

Men det basale er jo at lære eye pitching som filmstjernerne. George clooney plejer at være prime example, da han altid har bedroom eyes (sikke mange forskellige ord jeg fandt for samme haha).
Senest rettet af Desire lør 30. dec 2017 17:55, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
Desire
T1000

Indlægaf Motivation » lør 30. dec 2017 15:59

Desire skrev:Du er velkommen.

Mener der er noget eye gazing teori herinde. Ellers good gunwitch eye gazing eller sexuak gaze.

Men det basale er jo at lære eye pitching som filmstjernerne. George clooney plejer at være prime example, da han altid har bedroom eyes (sikke mange forskellige ord jeg fandt for samme haha).

Tror vist det er blevet nævnt herinde, at det kan være en idé at forestille sig, at den tøs man snakker/flirter med, sutter en af imens :D Har prøvet det et par gange, og det er overraskende effektivt. Det tvinger en til at kigge på pigen på en anden (mere seksuel) måde.
Determine what you want. Pursue it relentlessly. Do whatever you have to. Destroy your doubts and fear, and let nothing stop you. Do the work. There are no excuses, no variables. It comes down to you. If you truly want it, you will have it. Never give up.
Brugeravatar
Motivation
Hoodoo Master

Indlægaf Desire » lør 30. dec 2017 18:01

Yep. Obvious elevator blik efterfulgt af et blink er også sjovt. Eller kigge på hende og ryste på hovedet eller rulle med øjnene.. så bliver de altid sådan 'eeeej hvad er der galt.'
Brugeravatar
Desire
T1000

Indlægaf DML » lør 30. dec 2017 18:53

Det hele må testes. Tak endnu en gang begge to ;)
Brugeravatar
DML
Konge af Burma

Indlægaf Desire » lør 30. dec 2017 19:11

Btw. Dreamz er nok den ukronede (eller kronede haha) konge af non.verbal game. Han er mere eller mindre nok den, der har været den største fortaler og praktikker af det i DK.
Kan være, at du kan fange noget nice I hans log, men det er en del læsning.
Brugeravatar
Desire
T1000

Tilbage til Generelt om The Game