Jeg er begyndt at se mønstre i mit game og hvad jeg mangler. Jeg sad til en julefrokost for under en uge siden og forsøgte at game en pige som sad et godt stykke fra mig - uden fra kino rækkevide. Jeg har tidligere haft problemet før når pigen har været udenfor rækkevidde f.eks. ved et bord på en bar. Jeg har utrolig svært ved at skabe attraction når jeg ikke kan eskalerer fysisk. Jeg føler i høj grad at det er min fysiske eskalering som skaffer mig pigerne og ikke så meget det verbale. Jeg føler først jeg får IOIs når jeg er begyndt at eskalere fysisk, og ikke rigtigt før. Jeg er godt klar over at det er attraction værktøjerne som jeg skal arbejde med, men jeg ved ikke helt præcist hvor fejlen er. Mister pigernes interesse hurtigt og føler ikke jeg kan skabe attraction særlig godt verbalt. Får ikke "bambi" eyes osv. Det er først når jeg er fysisk at pigen virkelig bliver interesserede. Mit game virker og det lyder måske slemmere end det er. Har trods alt været sammen med 8 piger det sidste 0,5 års tid. Men jeg vil virkelig gerne på rette snor med hvad jeg kan gøre for at blive endnu bedre.
Spørgsmålet er så bare hvad jeg helt præcist skal fokusere på for at komme over det her problem. Bør jeg vise mere intent, bruge mere push-pull eller hvad tænker i jeg skal fokusere mere på?