Finde sticking point

Generel teori og diskussion for nybegyndere

Finde sticking point

Indlægaf silke » fre 5. jan 2018 15:18

Hej alle,

Jeg har flere gange prøvet, at mine dates "ikke lige syntes den var der" og at en pige, som jeg rigtigt godt kan lide, ikke havde følelser for mig på trods af at hun har givet udtryk for, at hun er seksuelt tiltrukket.

Jeg springer op på hesten og siger, at jeg er en rookie i det her, men før en eller anden siger, jeg skal læse 1000 helpfiles, føler jeg, at det er vigtigt at kende sit hoved sticking point, for episoden med den sidstnævnte pige knuste mig, så det er dét, jeg gerne vil have hjælp til at finde.

Jeg er ikke bekendt med alle termerne brugt herinde, men noget kunne tyde på, at jeg er dårlig til at skabe en forbindelse til dem, siden jeg tror, at der ikke er noget i vejen med min fysiske fremtræden. Men er det -ikke at kunne skabe "attraction"- en ting man isoleret kan arbejde på, eller kommer det ikke an på en masse andre ting?

Fortæl mig jeres tanker om det. På forhånd, tak.
silke
Gummi Tarzan

Re: Finde sticking point

Indlægaf Kaizer » fre 5. jan 2018 20:26

silke skrev:Jeg er ikke bekendt med alle termerne brugt herinde, men noget kunne tyde på, at jeg er dårlig til at skabe en forbindelse til dem, siden jeg tror, at der ikke er noget
i vejen med min fysiske fremtræden. Men er det -ikke at kunne skabe "attraction"- en ting man isoleret kan arbejde på, eller kommer det ikke an på en masse andre ting?

Mine tanker er følgende: Hvordan du ser ud (fitness,sundhed,stil. ect.) er vigtigt, men også hvordan du er (adfærd, social- og emotionel intelligens) , samt hvem du er (identitet, generel retning for hvad du bevæger dig imod i livet) er alle vigtige ting i forhold til at få mere attraction. Jeg ser det meget som en trojka. Nævnt er ting, du kan arbejde med inden game, via game, men også udover game. Skuer du på én knap, er det godt. Hvis du skruer på flere, er det bedre. Så i forhold til game er jeg nok meget sådan en pragmatisk og midtersøgende Socialdemokrat, hvor andre måske sidder mere ude på nogle af fløjene.
"Make it, don't take it, make it, don't fake it."
Brugeravatar
Kaizer
Angel of the Sun

Geografisk sted: Cafeteriet på Faaborg-Cypern Overfarten

Indlægaf Maru » fre 5. jan 2018 20:40

Jeg har tænkt en del over det here PUA movement. Jeg tror at alt er "innergame", glem outergame, kun fokuserer på innergame. Din outergame er et direkte konsekvens af hvordan du har det inden i. Du skal føle at du er awesome. Hvad er awesome? det skal du selv finde ud af(da det er højt subjektivt, men måske noget i retning af at kunne bringe de bedste sider af digselv frem/være stolt af digselv) , det kan tage noget tid. Resten er numbersgame.
Maru
Bølle Bob

Indlægaf Happytalk » lør 6. jan 2018 22:56

Din post er sværd at give dig hjælp på.

----> Når du går på date, har du så sex med datesne? eller er det sådan nogle dates hvor du sidder på en cafe med hende over en kaffe og der er flere stille øjeblikke?

Det er ikke til at læse ud fra din post.

Som jeg "læser" din post, så møder du piger og har hurtig sex med dem, og så bagefter vælger hun at cutte forbindelsen. Så det er den antagelse jeg tager udgangspunkt i.

1. Dit hjerte er sønderkunst, men din hjerne vil gerne have et forhold. Dit hjerte er bare ikke klar til det endnu. Din pik kan ikke finde ud af om den skal holde med hjernen eller hjertet, den er forvirret. Det gør at du hurtig closer til sex, i frygt for at du "mister hende". (Ros herfra - Det er godt). Din pik ved ikke om den skal navigere efter fast-pull eller køre kæreste strategi.

Se den kæreste cycklysen her på siden:
https://www.score-coach.dk/kaereste

2. Du er nu ved __mentalt__ at bevæge dig fra "kæreste til på vej ud af et forhold".. men mentalt er du ikke helt klar til at binde dig endnu. Måske fordi der er to sider der hiver i dig på samme tid "Jeg vil gerne have en kæreste - Det er jo trygt og sikkert, så slipper jeg for at skulle score" og så den anden "Jaja.. hun var jo nem at score men jeg vil altså også gerne have den helt rigtige inden jeg skal binde mig."

3. Kort sagt du er mentalt forvirret fordi der er for peget pik, hjerte og hjerne der hiver dig i alt for mange retninger på samme tid.

4. Pigernes oplevelse af dig: hun sagde ja med sin krop (ja piger kan li sex lige så meget som dig - hvilket er godt), men dagen efter har hun måske fået andre tanker - Hvilket er uden for din kontrol og derfor ikke noget du skal spilde tid på at funder over.

5. Jeg vil ud fra din situation nu her give dig 3 råd:

6a.: Klassikkeren 2 skridt frem og ét tilbage, 2 skridt frem og ét tilbage: Dagen efter i har knaldet kan du bare invitere hende ud en halv times tid til at spise en is (Psygologisk egentlig bare for at hun tænker at i også laver andet end at hun er din spermdukke og i kan lave andet end sex - overdrivelse fremmer forståelse. ) Det behøver ikke være noget du bruger særlig meget tid på, men det er vigtig at hun også føler du vil mere end bare sex.
6b.: Chill med den kæreste tanke.. hvis du bare går ud og nyder du er single et godt stykke tid, så skal hun nok dukke op på et tidspunkt. Personligt møder jeg kun 2 om året der kan have kæreste potentiale (kræsenhed). Slap af, træk vejret og nyd at du er single.
6c.: Don't panic, du er i en heeelt normal face lige nu, hvis du ser på kæreste cyklusen, så er du blot ved at finde dig selv og tilbage til "hvordan er det nu lige jeg score? tror jeg har glemt det?". Det er helt normalt.

Tror jeg mangler lidt feedback på dine tanker inden jeg skriver mere.. haha har nok ramt helt i hegnet :D :roll: :D

Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Nothing to loose.
Find. Seduce. Repeat.

Min Log - Fra de sidste 13+ år i gamet:
http://www.danskpickup.dk/viewtopic.php?f=4&t=2815
Brugeravatar
Happytalk
Chuck Norris

Indlægaf silke » søn 7. jan 2018 03:52

Tusind tak for svarene! Jeg tror muligvis, jeg selv kom til at blande tiltrækkelse sammen med forbindelse (men det kan godt være, at der er et stort overlap?)

Jeg var på date i dag en date i dag. Pigen og jeg var egentligt på vej hjem til mig for at seale the deal, men hun ændrede mening i sidste øjeblik. Jeg spurgte efterfølgende efter en årsag. Det lød til, at hun ikke synes der var nok kemi. Det stemmer ret godt overens med mine nævnte tanker. Normalt vil man nok sige, at der bare er forskel på mennesker, men i de sidste tilfælde synes jeg vores personligheder passer godt sammen, så jeg vil sige, at der er tale om noget, jeg kan øve mig på alligevel, uden at det interfererer med min personlighed.

Hvordan ville I gribe situationen an? Grunden til, jeg ikke synes, det er så nemt, er, at det er lidt svært at sige, hvad den her kemi egentligt er. Svar er guld værd for mig.
Senest rettet af silke søn 7. jan 2018 04:16, rettet i alt 1 gang.
silke
Gummi Tarzan

Indlægaf silke » søn 7. jan 2018 04:02

Hov, jeg havde ikke læst svaret fra HappyTalk, inden jeg skrev sidste svar. Jeg tror desværre ikke jeg er så langt, som du tror, jeg er.. :-)

Jeg snakker om dates. Jeg har ikke sex med de piger jeg nævner, pånær hende pigen som jeg er knust over, som jeg skulle til at have sex med nytårsaften (ja, selvfølgelig er hun bedste veninde med min vens kæreste), men hvor jeg så ikke kunne, fordi det var meget sent på natten osv osv, ligegyldig historie.

Det er nærmere generel adfærd, der er problemet, tror jeg. De her piger må synes jeg ser godt ud, fordi mange af dem har valgt mig på udseendet til at starte med via tinder eller lign.( og har da også prøvet at få kastet et nr på efter mig i en natbus fornyligt). Hvis jeg havde mødt dem i byen, havde det været nemmere at få dem med til sex, gætter jeg på.

Jeg ved godt, at det er helt vildt svært for jer at finde frem til, hvad der er i forvejen for at skabe kemi med de her piger for mig, når I ikke kan se samtalerne, men nu hvor jeg måske har fået adresseret problemet af hende den sidste date, kan I måske pege mig i retningen af nogle lidt generelle ting, der kunne være i vejen?

Igen, tak for svarene.
silke
Gummi Tarzan

Indlægaf DML » søn 7. jan 2018 04:11

I forhold til din sidste date, så lyder det som LMR. Læs den her post: http://www.danskpickup.dk/viewtopic.php?f=34&t=1935
Are YOU living a life you want to relive?
Brugeravatar
DML
Konge af Burma

Indlægaf silke » søn 7. jan 2018 04:19

Men hun har insinueret, at hun ikke vil på endnu en date, så det kan det vel ikke være, kan det?
silke
Gummi Tarzan

Indlægaf silke » søn 7. jan 2018 04:23

Jeg skrev i øvrigt indlægget i går. I dag, da jeg var ude at løbe, er jeg 65% sikker på, jeg så hende med en anden fyr (der i øvrigt lignede at være minimum 5-6 år ældre end jeg), i en situation der kunne få det til at ligne, at de nærmest lige var blevet kærester, lol. Ligegyldig bonushistorie, for jeg har jo ikke følelser for hende.
silke
Gummi Tarzan

Indlægaf DML » søn 7. jan 2018 04:34

Lyder mest af alt som en blanding af LMR og buyer's remorse. Du får lige et længere svar i morgen med en uddybning når jeg er ædru. Det gør trods alt min dømmekraft lidt bedre. Medmindre en af de andre kloge hoveder har svaret inden :) Men synes det er svært at tyde helt præcist hvad dit problem er. Skriv det lidt mere struktureret og beskriv hver enkel date du har og hvad der gik galt 1 af gangen. Det er højst sandsynligt den samme fejl. Med den struktur du har lige nu er det kun små bider af teksten man virkelig kan give feedback på
Are YOU living a life you want to relive?
Brugeravatar
DML
Konge af Burma

Næste

Tilbage til Generelt om The Game