Finde sticking point

Generel teori og diskussion for nybegyndere

Re: Finde sticking point

Indlægaf Desire » søn 7. jan 2018 13:28

Dude der er jo ingen her der kan hjælpe dig, når vi hverken kender dig eller pigerne du ses med. Og hvis vi endelig skal komme med bare lidt mere kvalificerede bud, så er du nødt til at skrive en lang og uddybende field report.

Mit umiddelbare gæt er, at du er en lille smule socialt ukalibreret. Generelt når jeg ses med piger, så kan det da godt være, at hun ikke er tiltrukket af mig og vil have sex, men hun har det sjovt og nyder at være i mit selskab uanset, og vil gerne tilbringe tid med mig. Næsten alle mine dates bliver længere end intentionen var, fordi vi begge bare slapper af.
Tror du at dine dates bare slapper af? Nyder dit selskab? Føler sig trygge og tilpas? Er det en smule akavet for dig at være på date? Ved ud nogle gange ikke hvad du skal sige? Ved du ikke hvor lang tid du skal holde øjenkontakt eller andet?
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Geografisk sted: København

Indlægaf silke » søn 7. jan 2018 23:01

Ja, og det var også lidt det, jeg frygtede. Ved ikke egentligt ikke, hvad jeg havde forventet, I kunne diagnosticere.

Desire, du har helt ret i, at jeg ikke er 100% komfortabel gennem alle mine dates, og det må nok være problemet, så det er nok meget spildarbejde at beskrive det i detaljer. Hvad angår spørgsmål der bliver stillet i løbet af datesne, er det nok 60/40 med 60 i deres side.

Den er nok ikke længere end det, men det virker som et meget uoverkommeligt problem at arbejde på, for det er vel ikke det samme som at snakke med folk på gaden eller folk fra studiet.

Hvis nogle af jer selv har arbejdet med det, vil jeg gerne vide, hvad I har gjort, og ellers er det nok bare at sige tak for hjælpen so far.
silke
Gummi Tarzan

Indlægaf Kaizer » man 8. jan 2018 01:41

silke skrev:Hvis nogle af jer selv har arbejdet med det, vil jeg gerne vide, hvad I har gjort, og ellers er det nok bare at sige tak for hjælpen so far.

Hvordan ville du selv tro, at du kunne arbejde på at blive bedre til at score kvinder?

Det behøver ikke at være ud fra de ting, du har læst herinde, eller andre steder, men det kunne også bare være baseret ud fra din egen intuition. Eller måske du havde erfaret fra andre, som var blevet bedre, hvad de havde gjort.

Kom med forskellige bud og eksempler - Hvordan kan man kultivere en højere social- og emotionel intelligens?

Herfra, hvad kunne være 5-10 ting, du kunne gøre den næste uge, måned og år?
"Make it, don't take it, make it, don't fake it."
Brugeravatar
Kaizer
Angel of the Sun

Geografisk sted: Cafeteriet på Faaborg-Cypern Overfarten

Foregående

Tilbage til Generelt om The Game