Alle former for kritik samt råd modtages meget gerne

Så spørg om råd herinde!

Alle former for kritik samt råd modtages meget gerne

Indlægaf Jannik465 » man 8. jan 2018 16:42

Hej alle sammen. Jeg skriver fordi at jeg gerne vil have nogle råd til hvordan jeg skal komme videre med en pige.

For at forstå baggrunden for det hele har vi kendt hinanden i ca. 5 år fra slutningen af folkeskolen til første år i gymnasiet efter jeg skiftede skole hvor vi bare har været venner. Det skal siges at vi kom op at skændes i slutningen af den periode hvor vi gik i skole sammen hvorefter vi genoptog kontakten efter et halvt års tid. Efter vi genoptog kontakten efter den første langvarige periode hvor vi var uvenner begyndte vi at ses på en anden måde end bare som venner. Vi begyndte at sove sammen hvor hun sov næsten uden tøj på og vi begyndte generelt langsomt at opføre os som noget mere end venner. Det skal siges at vi hverken kyssede eller havde sex da jeg gik alt for langsomt frem på trods af at mulighederne bød sig flere gange. Efter kort tid kom vi op at skændes hvor hun kort efter skænderiet sagde hun var fundet sammen med en fyr hvorefter jeg sagde at jeg havde følelser for hende. Hun sagde at hun udelukkende havde set mig som en ven og at der ikke ville komme til at ske noget mellem os.

Dette medførte at vi ikke talte sammen i lidt over 1 år hvorefter vi er begyndt at snakke sammen igen efter hun tog kontakt til mig.
Vi mødtes og snakkede og aftalte at vi ville starte helt forfra. Jeg så det naturligvis som en mulighed for at score hende, men her for nogle uger siden fuckede jeg op da hun kom til at fortælle at hun havde kysset med en af mine venner inden vi begyndte at snakke sammen igen. Dette medførte at jeg blev jaloux og reagerede for hurtigt hvilket endte med at jeg sagde jeg så hende som mere end en ven hvorefter hun sagde at hun så mig som en ven. Vi snakkede sammen få dage senere hvor jeg sagde at jeg synes vi skulle se om det kan blive til noget hvorefter hun ret tøvende indvilligede, lidt som om hun følte sig presset til det. Hun sagde at hun gerne ville have at vi ikke ses alt for ofte.

Min plan er at jeg venter med at kontakte hende om nogle uger hvorefter jeg ringer og spørger om hun vil ses. Når vi ses vil jeg fokusere en del på at holde øjenkontakten samt ikke virke for needy. Det vigtigste jeg vil have fokus på er at det er mig som der er ’’præmien’’ og opføre mig derefter.

Det skal nævne at jeg har observeret en række IOI’s fra hende her de sidste gange vi har ses som at hun rør ved sit hår, sig selv, har et åbent kropssprog, griner meget af hvad jeg siger samt øjenkontakt en gang imellem hvor hun ofte ender med at kigge væk kort efter.
Jeg vil rigtig gerne have alle jeres råd til hvordan jeg kan tackle dette samt forslag og kritik til min gameplan.

På forhånd tak.
Jannik465
Nyklækket

Re: Alle former for kritik samt råd modtages meget gerne

Indlægaf Desire » man 8. jan 2018 22:29

Du har mest af alt brug for selvtillid er erfaring. Tøsen har jo serveret sig selv på et sølvfad.

Hvorfor tror du, at i kommer op at skændes? Hvorfor tror du, at hun sover med dig? Hvorfor tror du, at hun bliver ved med at tage kontakt?

Det eneste jeg forestiller mig, at hun savner er, at du tager styringen og viser, at du er en mand. Kvinder vil ikke have en mand, der taler om, at han har lyst til hende. Hun vil have, at han viser det og GØR. Tag action for helvede. Kys hende, hvis det er det du vil i stedet for at fortælle, at du har følelser for hende. Du lægger en masse pres på hende. Gør det let for hende.

Og vær klar på, at hvis hun trækker nogen form for vennekort, så takker du bare pænt nej.

Og drop alt det der 'jeg er præmien' fis. Det dutter ikke vedmindre man kan eje det, og på den mængde erfaring og selvtillid jeg trækker ud af din tekst, vil det blive alt for opstillet og letgennemskueligt. Bare vær dig selv.
Senest rettet af Desire tirs 9. jan 2018 10:45, rettet i alt 1 gang.
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Geografisk sted: København

Indlægaf DML » tirs 9. jan 2018 01:09

Du er startet samme sted som jeg selv gjorde. Lær game. Få styr på dit fundamentale principper, du kan evt. se Juliens 4 pillars of sex-worthiness.

Som Desire sagde, vis interesse og eskaler. Gider hun ikke? Så læg hende på is og fokuser på andre kvinder. Når hun ser at dit game bliver bedre og du er sammen med andre, så fortryder de ofte og kommer tilbage. Og så er du pludselig the prize.

Med så lidt selvtillid og erfaring som det lyder til du har nu, så havde jeg nok selv brugt tid på flere kvinder og droppet at have for meget fokus på hende her.

Det er den vej jeg selv er gået og har bestemt ikke fortrudt. Good luck.
Are YOU living a life you want to relive?
Brugeravatar
DML
Konge af Burma

Indlægaf Jannik465 » tirs 9. jan 2018 15:47

Takker for jeres svar og tager jeres råd og kritik til mig. Min plan er umidelbart at jeg mødes med nogle forskellige tøser og prøver forskellige teknikker af på dem samtidig med at jeg tager initiativ til hende den anden.
Jannik465
Nyklækket

Indlægaf Jannik465 » tirs 9. jan 2018 15:48

Hvis i eventuelt har nogle teknikker i kan anbefale at jeg fordyber mig i ville det være super da der er mange forkskellige at holde styr på når man er relativ ny her.
Jannik465
Nyklækket

Indlægaf Motivation » tirs 9. jan 2018 16:41

Det virker til at du er i slutningen af teenageårene ud fra hvad du har skrevet. Hvis du stadig går i gymnasiet skal du klart udnytte det. Du har adgangen til en aldersgruppe og en kvalitet af piger, som man generelt skal arbejde en del hårdere for, når man ikke har det fælles samlingspunkt.

1.
Virker ikke umiddelbart som om du spørger hvordan du kommer i kontakt med piger eller har det svært socialt på en måde der afviger fra det normale. Derfor ville jeg bare her sige du skal åbne piger med casual samtale på gymnasiet, i løbet af dagen eller i byen. Efter 5-10 minutter indikerer du, at synes de er attraktive (ved at sige de er søde, el. det kunne være hyggeligt at mødes en anden dag, etc). Få deres nummer. Ingen "teknikker". Bare almindelig small-talk og vis at du er normal fyr der fungerer socialt.

2.
Få deres nummer.

3.
Skriv til dem og aftal at mødes inden for så få beskeder som muligt. Hvis du har haft længere samtale med dem da du åbnede dem kan du også forsøge at ringe til dem efter 1-2 beskeder. Tale i telefon er bedre end skrift. Mødes er bedre end tale i telefon. Prøv at aftal, at I skal mødes hjemme hos dig, alternativt et sted tæt på dig. Hvis ikke det er muligt så bare et godt sted at gå en tur.

4.
Når du mødes dem skal du ikke bruge nogen specielle teknikker. Du skal vise at du er en normal socialt velfungerende fyr. Hvis du er indadvendt af natur og det ikke falder naturligt for dig at røre dem eller flirte, så kan du naturligvis øve dig på dét. Læringskurven er meget stejl. Men det vigtigste er klart, at du fremstår autentisk, sød og normal. Hvis I ikke er på date hos dig eller tæt på dig, så skal du prøve at arrangere en date igen efter den første date - helst hos dig, alternativt tæt på dig. Hvis I er tæt på dig kan I tage hjem til dig. Hvis ikke hun vil det, så arranger date igen efter den første date.

5.
Hvis I er hos dig kan du eskalere til sex så hurtigt som muligt, så længe det er kalibreret. (kalibreret = basically at det du gør er naturligt ud fra de signaler hun giver dig.) Når du snakker kan du røre hende når det føles naturligt, holde stærkere og længere øjenkontakt løbende, og lægge mærke til hvor tæt hun sidder på dig og hvordan hendes krop vender. Hvis hendes hoved er tæt på dig eller hun sidder tæt på dig og ikke umiddelbart ser ud til at have problemer med at du instensiverer berøring og holder den, kan du stort set altid gå efter kysset. Staks efter kysset kan du omgående eskalere til sex. Hvis hun flytter dine hænder stopper du og prøver igen efter lidt tid. Det er selvfølgelig en balancegang hvor man hele tiden skal mærke, at man ikke går over hendes grænse. At man er seksuelt aggressiv betyder overhovedet ikke at man overskrider hendes grænse, men det kan være tilfældet. (generelt svært at beskrive på tekst hvor grænsen går, da det oftest er indarbejdet i alle socialt normale mennesker igennem mange, mange år).

Det er sådan en basic guide til at have sex så hurtigt som muligt. Generelt råd vil være at du skal tage udgangspunkt i din egen personlighed og når du er komfortabel eller på sikker grund på baggrund af at du er dig selv, kan du forøge dig med ting du normalt ikke ville gøre (måden du snakker på, hvad du siger, berøring), hvilket langsomt vil blive mere indarbejdet, og som så vil blive en del af den måde du er på over længere tid.
Determine what you want. Pursue it relentlessly. Do whatever you have to. Destroy your doubts and fear, and let nothing stop you. Do the work. There are no excuses, no variables. It comes down to you. If you truly want it, you will have it. Never give up.
Brugeravatar
Motivation
Hoodoo Master

Indlægaf DML » tirs 9. jan 2018 17:25

Jeg vil gerne give dig ret i at den newbie guide som er her på siden har for meget info og jeg mener personligt at den giver et forkert billede af game - for mange teknikker. I starten brugte jeg også selv meget tid på teknikkerne, men efter jeg fik bare lidt erfaring kunne jeg hurtigt mærke at det ikke er teknikkerne som giver resultaterne, men principperne bagved.

Hvis du f.eks. kigger på push-pull, så virker det fordi du framer dig selv som køberen og ikke sælgeren. "Du ser sød ud, men hvad kan du ellers?". Hun føler at hun skal kæmpe for dig, du placerer ikke pigen på en pedestal og HUN skal imponere DIG.

Efter min mening er det vigtigste som ny, at man kommer fra det rigtige frame. Kommer du ikke fra det rigtige frame, så virker teknikkerne ikke. Og når dit frame bliver naturligt for dig, så behøver du ikke længere teknikkerne. De kommer nu frem i dine samtaler naturligt.

Så mit råd til dig er endnu engang.. Se den video jeg anbefalede dig: Julians 4 pillars of sex-worthiness. Fokuser på at ændre dit frame fremfor at lære en masse teknikker. Jeg er ret sikker på at den ligger på youtube, ellers må du sende mig en pb. Det er det frame du skal komme fra. Følg herefter hvad Motivation skrev ovenover. Så får du resultater.
Senest rettet af DML ons 10. jan 2018 05:56, rettet i alt 1 gang.
Are YOU living a life you want to relive?
Brugeravatar
DML
Konge af Burma

Indlægaf Desire » tirs 9. jan 2018 18:48

"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Indlægaf Kaizer » ons 10. jan 2018 16:12

Jeg er meget enig. Jeg er heller ikke meget for det med at lade som om, at man ikke er needy og jaloux. Jeg er større tilhænger af at arbejde på indrefra og ud på at blive en person, som ikke er disse ting. Det med at lade som om vil altid koste en på den lange bane i form af indre uro og ulykke. Som en sort sky.

Som Eddie Nero fra Californication siger, da han snakker om, hvordan han som skuespiller forberedte sig på at spille rollen som gay hitman: “I took a man in my mouth. (…) And that's the day I graduated. That's the day I stopped pretending and started being.. Her er klippet..

"Make it, don't take it, make it, don't fake it."
Brugeravatar
Kaizer
Angel of the Sun

Geografisk sted: Cafeteriet på Faaborg-Cypern Overfarten

Indlægaf Kaizer » ons 10. jan 2018 16:17

Ikke er du behøver at blive homoseksuel af den grund, selvom det åbenbart er den nye ting i game at dømme ud fra RSDTyler's instragram.. :D
"Make it, don't take it, make it, don't fake it."
Brugeravatar
Kaizer
Angel of the Sun

Geografisk sted: Cafeteriet på Faaborg-Cypern Overfarten

Næste

Tilbage til Er du kørt fast med en pige?