Drenge som forhindring

Generel teori og diskussion for nybegyndere

Re: Drenge som forhindring

Indlægaf math341c » ons 22. aug 2018 17:03

Fame skrev:Dine posts er som at læse en fanatikers brægen, math. Du har fundet dig et endegyldigt svar for dig selv, som du nu råber ud over gadekæret, samtidig med at du erklærer alle andre teorier om ‘at score damer’ som falske, og du latterliggør alle som mener noget andet end dig. Det er fanatens og fascistens kendetegn, som man kan finde i mild eller svær grad rundt omkring (se fx Trump).

Dette forum er for de søgende og nysgerrige omkring Pick-up artisme (en abstrakt og ubeviselig kompleks social-dynamik), hvordan end udviklingen af forskellige teorier bevæger sig fremad.

Men du bør være en anelse mere bevidst om, at flere lytter til dem der søger sandheden, end dem som har fundet den. De som har ‘fundet sanheden’ i de abstrakte og ubeviselige ting, er enten bragende idioter eller magtliderlige og nervøse drengebørn.

Når der ikke tale på et nogenlunde nysgerrigt niveau herinde, om de åbenlyse ubeviselige emner, så er det... Som at tale med en dør.

Det er særligt tydeligt for os, som hr mange års erfaringer med alle områder af tossede og geniale teorier inden for Pua, og som har fået lortet til at virke gennem benhårdt arbejde og erfaring.

Bemærk; professionelle er faktisk altid temmelig ydmyge i at ‘have svaret’. Nybegynderne praler altid med deres falske bedrifter.

jaja det fint med dig. Jeg latterliggør intent, jeg er for at skubbe folk væk fra den dårlige side. Ja gad vide hvorfor Trump er så successfuld som han er.
Bare fordi andre er mere ældre end mig betyder det ikke at de ved mere.

bragende idioter eller magtliderlige og nervøse drengebørn

Jeg er sådan et nervøs barn ja, det må man sige. :D

Jeg har været en del af jeres cirkus da jeg var 17, det blev et helvede. I kan bare køre jeres cirkus videre, banne min account osv. Jeg søger alligevel ikke godkendelse fra nogen længere.
Jeg hjælper folk, har taget nogen folk ud af PUA lortet, og hjulpet dem med at blive successfulde. Om du tror på det aller ej, det er jeg ligeglad med.
Det må være mig der har mest erfaring ;), siden jeg gør det modsatte, prøver at få folk væk fra PUA verden.

Og når du siger at jeg kristerer alt fra the game, det er jer først der skal 'bevise' at teknikker osv virker, men det har i aldrig gjort. SÅ det 0-1 til jer PUA's igen og igen.

Hvis du skal kalde mig noget, så kald mig en heretic og det er jeg stolt at at være. Og som du siger om Trump, præcis. Det er lige præcis de folk der har valgt at skide på metoder, samfundsregler og teknikker der ender med at blive mest successfulde ;)
Og sådan bliver det også for mig og jeg fortæller det til alle, gå din egen vej.

Hav en rigtig god dag. :)
What is the sound of 3 hands clapping? If you answer that, you never need any pickup technique.
Brugeravatar
math341c
Happy Meal

Geografisk sted: Danish Psycho

Indlægaf vUlpeS » ons 22. aug 2018 17:15

Er jeg den eneste, som finder det løjerligt at husere på et forum, det drejer sig om game imens man fraråder andre at beskæftige sig med game?

Modern day Messias-kompleks; det er hvad det ligner, set udefra. - Jeg tror simpelthen ikke, vi kan 'frelses', så det er med stor sandsynlighed spildt energi uanset.

Ift emnet, så tror jeg, du (zakiman) bør lægge mindre vægt på de dér drenge og lægge væsentligt mere vægt på pigerne.

"The Game" er efterhånden ved at være passé (i hvert fald her på DPF), og det har formentlig den bærende årsag, at 1) bogen er strømlinet til et amerikansk, overfladisk marked og 2) at det nærmest altid ender med at være i overkanten, hvis man forsøger at følge instruktionerne slavisk.

Trylletricks, well...
...det er da meget underholdende, men jeg tvivler altså på, at det har helt så stor sex-appeal, som Mystery påstår.
- Hvor ofte har du set en kvindelig tryllekunstner og bare tænkt "jeg er 100% nødt til at knalde hende dér"?

Måske nemmere at være dig selv en smule mere, og slække lidt på gamer-personligheden. - Har du prøvet at være dig selv, når du er ude, eller startede du med at læse teori før du var i byen første gang?
Det ene øjeblik er det "fyre forstår bare ikke signaler" og yadda yadda yadda og det næste er de sure over, at man er kravlet ind ad deres vindue (kun iført balaclava) for at kysse dem godnat mens de sover.
Brugeravatar
vUlpeS
MacDaddy

Geografisk sted: Lænestol

Indlægaf Kaizer » ons 22. aug 2018 17:42

math341c skrev:Hvorfor kommer du ind på det lige pludselig, lyder jeg som om jeg har det dårligt indeni? Ja jeg indrømmer hands up, jeg har haft det skidt, game havde fucked mit liv op. Men jeg tror altså at du også ville blive meget sur og skuffet selv, at noget har ødelagt dig. Ting er ændret nu.

Ja lad os sige at natural game virker for mig, men jeg føler mig ukomfortabel med at du kalder det game. Jeg bruger ingen teknikker og taktikker. Jeg udstråler bare en attraktiv og selvsikker personlighed. Og så vil damerne automatisk finde én interessant. Bare det at jeg går ind i en natklub og taler med alle, approacher alle borde osv, så kommer damerne automatisk op til én. Gører det også om dagen. For nogle uger siden skrev jeg min post om at approache om dagen right? Den AA om dagen er væk, og det er fordi jeg så gennem frygten. Andre folk approacher approacher og approacher, og har stadig den samme frygt som de havde da det lavede deres første approach.

Det er altså kun de få fyre, kvinder, der får chanchen til at transformere deres personlighed/dem selv fuldstændigt ellers er folk bare de samme som de altid har været, mange a disse transformerede folk er kendte i dag. Som du selv sagde Kaizer, der er kun nogle stykker af os, der vil blive mester i at forføre kvinder, så holder du dig også til en sandhed selv og den er jeg enig i. :)

Det er da gået meget godt, er det ikke?

Jeg tænker, det er meget normalt at være frustreret,når man skal lære noget nyt og kompliceret, indtil man finder sin vej. Det behøver ikke være nogen eller nogets skyld. Du kunne også vælge at være taknemmelig og stolt over,at du ikke gav op, men i stedet knoklede på og forsøgte lidt forskellige ting.

I forhold til det med at blive pickup mester. Du behøver egentlig ikke være en mester i noget,for at få fornøjelse ud af det. Der er mange som træner, udfordre sig selv og bliver gradvist bedre uanset det niveau, de er på. En sejr er en sejr, om det så er første gang, du sagde hej til en kvinde, dit første kys, første kæreste eller trekant.
"Make it, don't take it, make it, don't fake it."
Brugeravatar
Kaizer
Angel of the Sun

Geografisk sted: Cafeteriet på Faaborg-Cypern Overfarten

Indlægaf math341c » ons 22. aug 2018 19:17

Kaizer skrev:
math341c skrev:Hvorfor kommer du ind på det lige pludselig, lyder jeg som om jeg har det dårligt indeni? Ja jeg indrømmer hands up, jeg har haft det skidt, game havde fucked mit liv op. Men jeg tror altså at du også ville blive meget sur og skuffet selv, at noget har ødelagt dig. Ting er ændret nu.

Ja lad os sige at natural game virker for mig, men jeg føler mig ukomfortabel med at du kalder det game. Jeg bruger ingen teknikker og taktikker. Jeg udstråler bare en attraktiv og selvsikker personlighed. Og så vil damerne automatisk finde én interessant. Bare det at jeg går ind i en natklub og taler med alle, approacher alle borde osv, så kommer damerne automatisk op til én. Gører det også om dagen. For nogle uger siden skrev jeg min post om at approache om dagen right? Den AA om dagen er væk, og det er fordi jeg så gennem frygten. Andre folk approacher approacher og approacher, og har stadig den samme frygt som de havde da det lavede deres første approach.

Det er altså kun de få fyre, kvinder, der får chanchen til at transformere deres personlighed/dem selv fuldstændigt ellers er folk bare de samme som de altid har været, mange a disse transformerede folk er kendte i dag. Som du selv sagde Kaizer, der er kun nogle stykker af os, der vil blive mester i at forføre kvinder, så holder du dig også til en sandhed selv og den er jeg enig i. :)

Det er da gået meget godt, er det ikke?

Jeg tænker, det er meget normalt at være frustreret,når man skal lære noget nyt og kompliceret, indtil man finder sin vej. Det behøver ikke være nogen eller nogets skyld. Du kunne også vælge at være taknemmelig og stolt over,at du ikke gav op, men i stedet knoklede på og forsøgte lidt forskellige ting.

I forhold til det med at blive pickup mester. Du behøver egentlig ikke være en mester i noget,for at få fornøjelse ud af det. Der er mange som træner, udfordre sig selv og bliver gradvist bedre uanset det niveau, de er på. En sejr er en sejr, om det så er første gang, du sagde hej til en kvinde, dit første kys, første kæreste eller trekant.

Ja så er vi ikke så langt fra hinanden igen. Jeg prøver kun at sige at det er din journey og ikke andres. Det handler ikke kun om kvinder, det handler om hele livet og om alt.
Hvis din vej til success vægter sig på lærer eller andre ting, opnår du aldrig noget. Det handler om dig og din success aka gå din egen vej.

God dag!
What is the sound of 3 hands clapping? If you answer that, you never need any pickup technique.
Brugeravatar
math341c
Happy Meal

Geografisk sted: Danish Psycho

Foregående

Tilbage til Generelt om The Game